4|💫

4.8K 434 155
                                    

Keyifli okumalar 💫

"Hoseok nerede Alice?"

Alice kaşlarını çatıp endişeyle yanıma gelmişti.

"Bir şey mi oldu, Bella?" başımı iki yana sallayıp gülümsedim.

"Bir şey soracağım." rahatça bir nefes verip gülümsemişti.

"Bahçede kahve içiyor." başımı hızla sallayıp bahçeye ilerlemiştim.

"Hoseok." sesimi duyduğunda omzunun üstünden bana bakmıştı.

"Ne oldu? İyi misin?"

"İyiyim, sadece bir şey soracağım sana." başını sallayıp elini önüme uzatarak koltukları göstermişti.

Koltuğa oturduğumda yanıma yerleşip bana çevirdi bedenini.

"Zehrin ismini biliyor musun? Babamı zehirleyen zehrin ismini?" kaşlarını çatıp elini çenesine atarak bir süre düşünmüştü.

"Tam hatırlamıyorum, Namjoon'u arayıp sorarım. Ne yapacaksın?" omuz silkip dudağımı aşağı sarkıttım.

"Zehir nadir bulunan ve herkesin alamayacağı bir zehir demiştin. Zehiri satanı bulup konuşturursak, kanıt olur elimiz de?" gülerek başını sallamış ve bir süre bana bakmıştı.

"Hemen öğreniyorum ismini." başımı sallayıp dudaklarımı kemirmeye başladım.

Kimin yaptığını biliyordum, ama bunu kanıtlamam lazımdı.

Ve bu süreç belli ki heyecan ve aksiyon dolu geçecekti.

"Risin." Hoseok'a bakıp başımı sallamıştım.

Koltuktan kalktığım sırada Hoseok elimi tutarak beni durdurmuştu.

"Dikkatli ol, Bella. Bunları satan insanlar tekin değiller." gülümseyip iç geçirdim.

"Onlar tekin değilse, bende değilim." omuz silkip Hoseok'un yanında ayrılmıştım.

Evden çıkar çıkmaz telefonum çalmıştı.

Jonh amca arıyor..

"Efendim?"

"Bella, bebeğim rahatsız ediyorum ama şirkette ki işler git gide büyüyor ve başına-"

"Jonh amca, bir süre şirketi sen idare ettirebilir misin?" bir süre sessiz kalmıştı, sanırım beklemiyordu böyle bir şey.

"Ettiririm bebeğim ama neden?"

"Şimdilik soru sormadan Jonh amca. İşlerim bittiğinde her şeyi anlatacağım."

"Peki Bella, sana güveniyorum. Kendine iyi bak, başına bela alayım deme." görmese de başımı sallayıp gülümsedim.

Telefonu kapatıp okulun park yerine park etmiştim arabamı.

"Bella?!" Eve koşarak bana sarıldığında iç geçirip gülümsemiş ve sarılışına karşılık vermiştim.

"Bella?" Chang Sub ve diğer çocuklarda birden bana sarıldığında geri çekilmelerini beklemiştim.

"Ne işin var burada?" demişti Eve.

"Chang Sub ile işim var." Eve başını sallayıp diğer çocukları alarak yanımızdan ayrılmışlardı.

"İyi misin? Baban için üzgünüm." başımı hızla sallayıp direkt konuya girmiştim.

revenge ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin