Keyifli okumalar 💫
"Saat kaç?" demiştim gözlerimi açmaya çalışırken.
Jungkook belimde ki elinin telini çekerek yatağın başında ki telefonunu alıp saate bakmıştı.
"Öğlen iki" dediğinde şaşkınca gözlerimi belerttim, ne çok uyumuştuk.
Çalan zil olmasa uyanacağımız da yoktu.
Esneyip gözlerimi ovaladım ve yatakta doğruldum. Tıklatılan kapı ile başımı odamın kapısına çevirdim.
"Bir kadın seni görmek istiyor Bella." kaşlarımı çatıp yataktan kalkarak banyoya ilerledim.
Elimi yüzümü yıkayarak ellerimi lavaboya yaslayıp aynada ki yansımama bakmıştım.
Yaşadığım şeyleri hala hazmedemiyordum.
"İyi misin Bella?" beni inceleyen Jungkook'a bakıp başımı salladım ve yanından geçerek aşağı inmiştim.
Salonda oturan kadına bakıp kaşlarımı çattım, kimdi bu şimdi?
"Buyrun?" kadın sesimi duyar duymaz bana bakıp hüzünle gülümsemişti, ifademi bozmadan karşısında ki koltuğa geçip oturdum.
"K-kızım.."
Bir süre süren sessizliği bozarak konuştuğunda dediği şey nefesimin kesilmesine sebep olmuştu, çatık kaşlarım beklemediğim kelime ile yavaşça eski haline döndü.
Yutkundum ve derin bir nefes aldım.
Tam bitti derken bir şey çıkıyordu, ben artık bıkmıştım bu durumdan.
"Kimsiniz?" demiştim net sesimle, güçlü olmaya çalışıyordum fakat o kadar canımı acıtıyordu ki bu durum.
"Bella'm, güzel kızım." oturduğu yerden kalkarak yanıma geldiği sırada hızla ayağı kalkıp elimi havaya kaldırdım gelmemesi için.
Başımı eğip derin bir nefes aldım.
"Sakin ol güzelim." Jungkook elini omzuma atıp sıkmıştı yanımda olduğu belirtmek istercesine.
"Hep güzeldin.." sesi titriyordu konuşurken.
Titreyen sesini duyduğumda yutkunup dudaklarımı bir birine bastırdım ağlamamak için.
Gerçek olamazdı, kabustu bu yaşadığım.
"Yıllar sonra babam öldükten sonra çıkıp geliyorsun, söylesene aklında ne var?" başım hala yere eğikti, yüzüne bakmaya cesaret edemiyordum.
Edemezdim, anne şevkatine o kadar ihtiyacım vardı ki. Cesaret edip bakarsam koşarak sıkıca sarıldım.
"Ben seni yanımda götürmek istedim baban izi-" sinirle sözünü kestim.
"İyi ki izin vermemiş, bizi bırakıp gitmeyi göze aldığına göre bir gıdım değerimiz yoktu gözünde. Peki ya şimdi, şimdi neden geri döndün?" titrek bir nefes alıp başını eğmişti.
"Ben duramıyordum ev üstüme üstüme geliyordu, aşık oldum sandım. Onsuz yapamam sanmıştım. Hatalıyım biliyorum fakat telafi edebilirim." alayla gülüp başımı kaldırarak cesaretle karşımda ki kadına bakmıştım.
Dediğişeyler sinirime dokunmuştu.
"Sana yanık bir adam varken seni aslında sevip sevmediğini bile bilmediğin bir adama koştun. Bizi arkanda bırakarak, babam ve beni terk ederek. Şimdi gelmiş telafi edeceğim diyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
revenge ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ "Nasıl?" derin bir nefes alıp devam etmişti. "Nasıl izlediğin manzaradan daha güzel olabilirsin...?"