11|💫

4K 363 301
                                    

Keyifli okumalar 💫

"Şişeden bir şey çıkmadı.." Hoseok'a bakıp kaşlarımı çattım, ne demek bir şey çıkmadı?

"Nasıl yani? Şaka mı bu?"

Hoseok iç geçirip yanıma gelmiş ve ellerini omuzlarıma koymuştu.

"Şişeyi silmiş, Bella. Tertemizdi, hiç bir dna parmak izi bulamadık." şeytan kadın.

Sinirle dişlerimi sıkıp odada tur atmaya başlamıştım, en sonunda başım dönmüş ve ellerimi çalışma masama dayamıştım.

Sinirle elimi masaya vurup derin derin nefesler almaya başladım.

Kafayayı yiyecektim, çok ümitliydim o şişeden..

"O zaman geriye sadece bir şansımız kaldı, zehri satanı bulmak."

"Bir şey mi dedin?" arkamı dönerek başımı iki yana sallamıştım.

"Hayır." Hoseok yanıma gelip sıkıca bana sarılmıştı.

"Bulacağız, merak etme. Adam ülkeye geri döndü, hala takipteyiz." başımı yavaşça sallayıp iç geçirdim.

İkimizden biri bulacaktı..

"Bir hafta boyunca doluyum, senden ricam evden dışarı çıkmaman. Eğer bir şey olursa, beni ara." geri çekilip gülümsemiştim.

"Peki, sana kolay gelsin." saçlarımı okşayıp gülümsemiş ve odamdan çıkmıştı.

Bense banyoya girerek duş almış ve üzerimi giyinmiştim.

Ayna da kendime bakıp derin bir nefes aldım, fiziken dağınıklığımı toparlamıştım az çok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayna da kendime bakıp derin bir nefes aldım, fiziken dağınıklığımı toparlamıştım az çok.

Ama içim hala darmadağındı.

"Saçların çok ıslak, kurutmazsan hasta olabilirsin." duyduğum sesle başımı kapıya çevirip Jungkook'a bakmıştım.

Başımı sallayıp çekmeceden kurutma makinamı çıkartarak fişe taktım.

Makinayı çalıştırıp saçlarımı kurutmaya başlamışken aynadan Jungkook'un arkama geçerek makinayı elinden aldığını görmüştüm.

Bir şey demeyip yapacağı şeyi bekledim.

Boşta ki elini saçlarıma atıp kurutmaya başlamıştı. Bir süre sonra arkamı dönerek yüzyüze gelmemizi sağlamıştım.

Odağı saçlarımdı, dikkatle saçımı kuruluyordu. Bense yüzünü inceliyordum, çekiciydi. Ama o'nu asıl çekici yapan hareketleri ve naifliğiydi.

"İşte bitti."  gülümseyerek son kez saçlarımı nazikçe geriye atarak elindeki kurutma makinasını arkamda ki masaya bırakmıştı.

revenge ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin