10|💫

3.9K 371 151
                                    

Keyifli okumalar 💫

09.05.2018


"Bugün Ellen bir garip." demişti Alice düşüncüyle. "Arada bu kadına bir şey oluyor ve durgunlaşıyor, sanki cenazesi var. Baksana suratına." kaşlarıyla bahçede oturan ve öylece boş boş yere bakan Ellen'ı işaret etmişti.

Dudaklarımı aşağı sarkıtıp omuz silktim.

"Bilmiyorum, ama morali bozuk gibi gerçekten. Garip.." dudağımı ıslatıp derin bir nefes aldım.

"Benim bugün şirkete uğramam lazım, eğer Hoseok gelirse o'na söylersin tamam mı?" Alice başını sallayıp mutfaktan çıkarak salona ilerledi.

Diğer hizmetçiler salonu temizlerken, Alice'de onlara katılarak toz almaya başlamıştı.

Bense odama çıkmıştım.

Dolabıma ilerleyip bir kaç parça kıyafet çıkartttım.

Hızla üzerimi giyinip kenardan çantamı ve telefonumu alarak aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızla üzerimi giyinip kenardan çantamı ve telefonumu alarak aşağı indim. Evden çıkarak arabama ilerlerken Ellen'ın taksiye bindiğini görmüştüm.

Kaşlarımı çatıp dudaklarımı ıslatım.

Nereye gidiyordu bu kadın?

Daha fazla oyalanmadan arabama ilerleyip çalıştırırak Ellen'ın bindiği taksiyi takip etmeye başlamıştım.

Yine ne haltlar karıştıyordu kim bilir..?

Gözden kaybetmemeye özen gösterek takip etmiştim, araba mezara geldiğinde şaşkınca etrafa bakındım.

Evet, gerçekten mezarlıktaydık.

Ellen biraz ilerlediğinde arabadan çıkarak peşinden gitmiştim. Bir mezarın önünde durduğunda bende koca bir ağacın arkasında durmuştum.

Kimin mezarıydı bilmiyorum, ismini göremiyordum Ellen yüzünden.

Ellen yere çömelerek elini toprağın üstünde gezdirdi. Ağzı oynuyordu fakat ne dediğini anlamıyordum.

Babamın mezarı değildi, o'nu kesin biliyordum.

Peki kimin mezarıydı..?

Biraz yana doğru eğilip taşta yazan isme bakmaya çalıştım, fakat göremiyordum.

Derin bir nefes alarak bir adam attım, adımımı atmamla ayağımın altında ki çalı çıtırdamış ve sessiz ortamda gürültü olmasına sebep olmuştu.

Hızla geri çekilirken en son Ellen'ın arkasını dönmeye yeltendiğini görmüştüm.

Daha fazla şansımı zorlamadan derin bir nefes alıp temkinli adımlarla mezardan ayrılmıştım, şimdi onunla uğraşacak vaktim yoktu.

revenge ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin