Keyifli okumalar 💫
"Uyandım, geliyorum Alice." demiştim telefonla beni uyandırmaya çalışan Alice hitaben.
Gerçi uyuyamamıştım ki uyanayım.
Gece boyunca olanları düşünmüştüm, babamın ölümü ve sonrasında olanları..
Babam öldükten sonra her şey sarpa sarmıştı sanki. Sanki değil, her şey sarpa sarmıştı.
Derin bir nefes alarak yataktan kalkıp banyoya ilerledim, elimi yüzümü yıkayarak aynaya bakmıştım.
Son zamanlarda kendime özen göstermem oldukça zorlaşmıştı, saçlarım kabarmış, göz altlarım morarmıştı.
Sanırım babamın katilini bulmam için daha çok soğuk kanlı olmam gerekiyordu ve bunu yapacaktım.
Banyodan çıkarak makyaj masama ilerledim, göz altlarımı kapatmak adına kapatıcı kullanmıştım biraz.
Üzerimi değiştirip saçlarımı taradım ve son kez aynada kendime bakmıştım.
İdare ederdi işte..
Derin bir nefes alarak salona inmiştim, herkes kahvaltı yapıyordu masada. Kısa bir an Jungkook ile gözlerimiz kesişmişti.
Fakat fazla uzamasına izin vermeden salondan ayrılarak mutfağa ilerledim.
Etrafa bakındığımda Hoseok'un olmadığını fark etmiştim.
"Hoseok nerede?" Alice gülümseyerek arkasını dönüp bana bakmıştı.
"Sabah biri aradı acil çıkması gerekti." doğru ya, dedektifti o değil mi..?
"Anladım." masaya oturduğumda kahvaltının hazır olduğunu görmüştüm.
"Çocuk bana çıkma teklifi etti, Bella!" Alice direkt konuya girdiğinde şaşırmıştım.
"Ve sen?"
"Kabul ettim." gülümsedim.
"Tebrikler." neşeyle bana sarılmıştı.
Fakat aklım o kadar doluydu ki odağımı bir türlü Alice'de toplayamıyordum.
"Üzerine şarap döktüm, rezillikti!" başımı iki yana sallayıp Alice bakmıştım.
"Ah, ben üzgünüm Bella. Gelmiş burada sana ne anlatıyorum.." Alice mahçupca konuşup oturduğu yerden kalkmıştı.
"Alice, bu ara aklım çok dolu. Kusura bakma, sevincine ortak olamıyorum." hızla yanıma gelip ellerimi elleri arasına almıştı.
"Asıl ben özür dilerim, yaptığıma bak.." masadan kalkıp Alice'in kolunu sıvazlamıştım gülümseyerek.
Ardından mutfaktan çıkarak odama ilerledim. Başımı bir anlığına eğdiğim için koridorda biriyle çarpışmıştım.
Geri çekilip kime çarptığıma baktım.
"Kusura bakma görmedim Jungkook." sağ taraftan geçeceğim vakit o'da sağ tarafa adım atmıştı.
Hafif çarpışmıştık tekrar.
Bu sefer sol taraftan geçmek istedim fakat yine geçememiştim. En sonunda Jungkook elini ensesine atarak kenarı çekilip elini geçmem için uzattı.
Bir şey demeden odama girmiştim.
İPad'imi açarak yer altında ki adamın bana verdiği adresleri araştırmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
revenge ° jjk
Fanfiction~Tamamlandı~ "Nasıl?" derin bir nefes alıp devam etmişti. "Nasıl izlediğin manzaradan daha güzel olabilirsin...?"