Kicsit ideges voltam, amíg várakoztam az ajtó nyitódására. Az ujjaimat babráltam és a lábaimat rángattam, hogy levezessem a feszültséget.
Nagyot nyeltem, amikor kipattant a zár és szinte feltépődött előttem az ajtó.- Szia - Köszönt rám Taehyung. - Gyere be!
- Szia - Köszöntem vissza. - Köszi.
Beléptem mellette és megálltam az előtérben. Én nem mozogtam olyan kényelmesen nála, mint ő nálam, hiába csak pár alkalommal járt ott. Már automatikusan levette a cipőit, ledobta a cuccait, kényelmesen birtokba vette a kanapémat. Én viszont sose járta még nála, úgyhogy kicsit feszengtem.
- Kérsz inni vagy mehetünk is? - Kérdezte Taehyung, ahogy becsukta mögöttem az ajtót.
Felnéztem rá és mosolyogva megingattam a fejem.
- Tőlem mehetünk - Feleltem.
- Oké - Bólintott. - Hozom a szőrlabdát. Gyere beljebb nyugodtan, nem kell levenni a cipőd!
Halkan felnevettem és bólintottam egyet, ahogy tettem egy pár lépést befelé. Egyszerű kis lakása volt, egy embernek pont elég hellyel. Tudtam, hogy vidékről származott ő is és csak albérletben lakik itt az egyetem miatt, pont úgy, ahogy én is. A városban pedig elég elszállt árak voltak egy kicsi lakásért is, úgyhogy nehéz volt fenntartani egy kecót, főleg egyetemistáknak. Egy kis konyhát láttam nála, egy szobát, ami talán a nappali és a hálószoba funkciót is ellátta nála és egy becsukott ajtót, ami valószínűleg a fürdőszoba volt.
Eltátottam a számat és egy hatalmas mosoly kúszott az arcomra, amikor Taehyung kinyitotta a kis ketrec ajtaját és kiugrándozott belőle egy aprócska gombóc. Leguggoltam és vártam, amíg a kutyus kiörvendezi magát a gazdája lábainál és észrevesz engem.
- Jézusom, hát milyen cuki vagy! - Leheltem csodálatomban a mondatot, amikor felém repült a kutya. - Zsebre teszlek és haza viszlek.
- El is férne - Nevetett fel Taehyung és a falra erősített kampók egyikéről leakasztotta a kiskutyája hámját és pórázát. - Yeontan!
Amint a kiskutya meghallotta a nevét, elfordult tőlem és szinte látható vigyorral ugrott Taehyung elé. Amint meglátta a sétához szükséges elemeket a gazdi kezében, izgatottam forogni kezdett a saját tengelye körül.
- Ül! - Utasította őt Taehyung. - Ülj le szépen!
Engedelmeskedve letette a fenekét, ami továbbra is ide-oda járkált a farokcsóválástól. Elragadtatva néztem a jól nevelt ebet, ahogy türelmesen megvárja, hogy Taehyung egyszerű, szakértő mozdulatokkal rátegye és becsatolja a hámot és hozzá erősítse a pórázt.
A férfi felállt és megigazította magán a fekete szabadidőnadrágját, ami kifejezetten jól állt neki. Rám mosolygott és megvárta, amíg még egyszer megsimogatom a sétára kész ölebét és felállok.- Oké, mehetünk! - Biztosítottam róla, hogy élek még és nem olvadtam el.
- Oké - Nevetett halkan és elindult kifelé. - Gyere, Tan! Yeontan! - Hívogatta a kiskutyát, aki ráugrott a lábszáramra még több simogatásért.
*Taehyung POV*
Mosolyogva néztem, ahogy Yuri szaladgál és játszik a kiskutyámmal. Beültem a padra egy kutyafuttatón belül és hagytam, hogy a lány kiélvezze a négylábú társaságát és energiáját. Botokat dobált neki és a futtatóban felállított akadálypályán játszottak.
Egy idő után nem bírtam magammal és előhúztam a telefonom, hogy rövid videókat csináljak és fotókat örökítsek meg.- Ezt még egyszer! - Kértem Yuri-tól, amikor ügyesen végigvitte a kutyust az egyik emelkedőn.
- Gyere! - Hívta a kutyust maga után a pálya elejére, aki szófogadóan követte a lányt.
Én beállítottam a kamerát és leguggoltam, hogy megfelelő magasságból vegyem fel a kutyám boldog mérkőzését a billegős játékkal.
- Mehet? - Kérdezte Yuri nevetve.
- Hajrá! - Mosolyogtam és elindítottam a felvételt.
Fókuszáltam Yeontan apró ugrásaira és manővereire, ahogy egyensúlyozva vár a megfelelő pillanatra a továbblépéshez és a következő akadályhoz. A vége felé viszont a kamerám már kettejüket vette, ahogy Yuri egy széles mosollyal leguggol és várja, hogy Yeontan az utolsó trükkel kikecmeregjen az alagútból. A magasba lendítette a karjait és boldogan ugrott egyet, ahogy a kutya véghez vitte a pályát. Yeontan is boldogan ugrándozott a lány lábánál és megvárta, amíg Yuri lehajol hozzá, hogy egy jutalom simogatásban lehessen része.
Leállítottam a felvételt és széles mosollyal néztem rájuk továbbra is. Túlságosan élvezem a pillanatot.
YOU ARE READING
Kettő egyért /Bts- Taehyung FF/
FanfictionYuri mindig segített a legjobb barátnőjének, nem volt ez másképp akkor sem, amikor egy pasit kellett becserkészni. Minden erejével azon volt, hogy Taehyung-ot a barátnője közelébe csalja és olyan helyzeteket teremtsen, ahol a két jómadár egymásra ta...