43.

2.7K 226 27
                                    

Idegesen topogtam a jobb lábammal, miközben vártam. Tegnap este beszéltem Taehyung-gal utoljára, amikor is meglepő módon egy majdnem két órás videohívásban tervezgettük meg ezt az egész szart, ami a nyakunkba zúdult. Elmondta, hogy van egy lány, akit rég óta ismer és elég jó fej is, de nem nagyon beszélgetnek már. Az alibi kapcsolata dolgozik, befejezte az egyetemet és tudomása szerint szingli. A csaj beleegyezett, hogy néha megmutassa magát a férfi mellett, annyira is, hogy csak eljön elé vagy néha előre tervezett módon felbukkannak valamerre, amerre Mara-t cipelem majd. 
Taehyung a lelkemre kötötte, hogy legyek a 'barátnőmmel' az egyetem előtt nyolc előtt, hogy még legyen időnk beszélgetni meg csodálkozni az új "kapcsolatán". Mara-t nem volt nehéz rávenni, hogy várjunk a férfire a barátai gyűrűjében, hiszen pont ez volt a terve neki. Csupán apró bökkenők nélkül. 

Beharaptam az ajkam és szinte felmordultam, amikor begurult a motor az egyetem parkolójába. Tág szemekkel néztem, ahogy a két bőr ruhás egyén lazán kapaszkodva, egyenes, mégis lezser tartással üli meg a veszélyes járgányt. Oldalra pillantottam Mara felé, aki elég egyértelműen adva az undorodó jeleket nézte a jelenetet. Halványan elmosolyodtam és vissza fordultam Taehyung felé. A srác leszállt a motorról és levette a sisakját. Megvárta, amíg a sofőr is ugyanígy tesz és egymásra mosolyogtak. Én nyeltem egy nagyot és néztem, ahogy a lány megigazítja a rövid, de nőiesen elegáns haját, amit most szedett ki csapzottan a bukósisak alól. Csinos volt, pont, ahogy elképzeltem volna valakit a férfi baráti köréből. Halvány barnára festett haja a válláig ért, fekete sminkje vadul passzolt a bőr dzsekihez, amit viselt. Vékony lábával megtámaszkodott a motorja lábtartóján és lezserül félre biccentette a fejét. Taehyung mondott neki valamit, mire a csaj csak bólintott és a jobb kezével megfogta a sisakot, baljával pedig a hajába túrt, ezzel ügyesen álcázva egy kisebb pillantást felénk. Gondolom a férfi elmondta neki, ki miatt csinálja ezt és a lány látni akarta. 

Nem tehettem róla, egy kicsit megijedtem ettől az egésztől. Már egész jó barátságban voltam Taehyung-gal, de kit is hülyítettem? Tudnom kellett volna, hogy milyen körökben mozog. Nyilván olyan lányt kér meg erre a szerepre, aki bejön neki, legalábbis nem undorodik attól, hogy megfogja a kezét, megölelje, esetleg egy-egy csók elcsattanjon közöttük. Ez a lány szinte tökéletes volt, jó alakkal, erős, mégis légies kiállással, olyan attitűddel, amire Taehyung-nak szüksége lehetett. Rossznak nézett ki, mégis angyali mosolya volt. 

- Ez meg ki a kurva élet? - Dobbantott egyet Mara mellettem, mire rendesen össze rezzentem.

Vállat vontam és megköszörültem a torkom, hogy vissza nyerjem a hangom, hiszen majdnem beleestem én is ebbe a lányba. 

- Taehyung barátnője - Feleltem magabiztosan. - Pár napja vannak együtt. Talán pár hete.

- És miért nem szóltál? - Morgott rám.

- Hé! - Emeltem fel nevetve a kezeimet. - Az én hibám, hogy nem hallgatsz rám? Hányszor mondtam, hogy hagyd békén őt? Na meg szerinted én irányítom a szerelmi életét? 

A lány morgott egyet és összeszorította az állkapcsát. Rám vicsorgott, ami ijesztően nevetséges volt. Vissza nézett a frissen megérkezett párra, mire nekem is oda vetült a tekintetem. Csak álltak egymással szemben és beszélgettek, mégis olyan közel voltak, hogy tökéletesen levágható volt, hogy nem csupán unokatestvérek. A lány felemelte a kezét és rásimított Taehyung arcára. A semmitmondó, jegesen tökéletes férfi arc meg se rezzent, csupán a férfi felemelte a kezét és ráfogott a lány csuklójára. Óvatosan, de határozottan a nyakába húzta azt, hogy ölelésbe vonja a "barátnőt", közben pedig adott egy puszit a hajába.

- Nincs csók - Mosolyodott el Mara. - Akkor még nem estem ki a ringből.

Hangosan kuncogott egyet és rám nézett. 

- Segítesz kitúrni ezt a lányt! - Közölte egyszerűen, mielőtt eloldalgott volna. 

Lehunytam a szemem és ránéztem Taehyung-ra, akinek a várakozó pillantásával már találkoztam. Bátran léptem oda hozzájuk, hiszen tudtam, miről van szó.

- sziasztok - Köszöntem nekik. - Yuri vagyok - Mutatkoztam be a lánynak mosolyogva.

- Yumi - Nevetett fel halkan a nevek hangzására a lány. - Mizu a kis pszichopatával? - Kérdezte lezserül.

* Taehyung POV*

Feszülten néztem Yuri minden vonását és csalódottan szívtam be a levegőt, amikor elhúzta a száját. Zavartan lesütötte a szemét és felnézett rám. Én megemeltem a szemöldököm és már szinte szédültem, annyira koncentráltam, hogy mondja már.

- Legközelebb csókold meg - Motyogta. - Mara azt hiszi, új a kapcsolat, ezért még van esélye. 

- Ezt a balfaszt! - Horkant fel Yumi, mire Yuri elmosolyodott és megvonta a vállát. 

- Ez van - Sóhajtottam. - Csinálunk valamit.

- Lesmárolsz? - Kérdezte Yumi és csücsöríteni kezdett, de nem telt bele egy másodpercbe, mire mind a ketten elröhögtük magunkat.

Yuri feszültnek tűnt, de ezt betudtam a helyzetnek. Én se lennék jókedvű, ha a képeimmel fenyegetnének. 

- Így - Mondtam és megfogtam Yumi arcát úgy, hogy a hüvelykujjam a szája előtt legyen. - Az ujjammal fogok kikezdeni, de legalább látványos lesz. És a kezem takar is, szóval remélem nem vesz észre semmit - Vontam vállat.

Mind a két lány bólintott, én meg leejtettem magam mellé a kezem. 

- Megyek órára - Sóhajtott Yuri és felnézett mind a kettőnkre. - Kösz a segítséget! Mindkettőtöknek.

- Nincs mit - Mosolygott rá Yumi és barátságosan megfogta Yuri kezét, aki viszonozta a szorítást. 

Én csak biccentettem és egy mosolyra húztam a számat.

- Mindjárt megyek én is - Közöltem vele, hiszen lassan elkezdődtek az előadások.

Yuri bólintott és intett egyet köszönésképpen. Mély levegőt vettem és néztem, ahogy elsétál, közben pedig a szememmel feltérképeztem, vajon Mara látható e valahol.

- Aranyos lány - Mondta Yumi , ami visszavezette a tekintetemet rá. - Hasonló arc, hasonló test,hasonló név - Vigyorgott rám. - Miért is engem kértél fel alibi barátnőnek?

Zavartan felnevettem és megingattam a fejem. 

- Véletlen, oké? - Feleltem és egy utolsó ölelésbe húztam. - És te vagy az egyetlen csaj, aki nem akar megrontani.

- Honnan tudod? - Motyogta a dzsekimbe, majd eltolta magát tőlem.

Nevetve bólogattam, hiszen tudtam, hogy csak viccel. Elköszöntem tőle és a lelkére kötöttem, hogy majd írok a következő terv, találkozó vagy akármi miatt és elindultam befelé. 
Sóhajtottam és összeborzoltam a hajam, majd áttúrtam az ujjaimmal, hogy a bukósisak után megigazítsam a tincseimet. Tényleg hasonlítanak...

Kettő egyért /Bts- Taehyung FF/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora