- Na? - Kérdezte Mara mosolyogva, amikor lehuppant mellém a padba. - Milyen volt a tanulás? Mire jutottál?
- Megértettem ezt a szart - Lengettem meg előtte a papírlapot, amire tegnap Taehyung firkálta le a saját ábráját.
Meglepő módon valóban segített és egyszerűbben fel tudtam fogni a dolgokat. Ami még jobban meglepett, hogy normálisan kezelte a helyzetet. Úgy értem, hogy nem marakodtunk, nem kötött belém fölöslegesen, még csak nem is néztünk egymásra ferde szemmel. Csak ült mellettem és felnőttesen, nyugodtan lerajzolta az ábrát, majd tollal mutogatva hol a papírra, hol rám nézve magyarázta el a dolgokat. Viszont nem mertem azt állítani, hogy ettől kezdve kedvelem,csupán valamelyest ugrott a létrámon és már nem utálom annyira.
- Komoly? - Vonta fel a szemöldökét Mara. - Komolyan csak tanultatok?
- Azért mentem - Néztem rá összevont szemekkel.
- Yuri - Sóhajtott egyet a barátnőm. - Neked nem ez lett volna a dolgod.
- Úgy beszélsz, mintha a főnököm lennél - Forgattam meg a szemeimet. - Így is elég kínos volt, hogy oda kellett mennem és ezekkel a barmokkal töltenem két órát.
- Többesszámban? - Vonta fel a szemöldökét. - Nem csak SunHwa?
Megvontam a vállam és a szemeimet szigorúan a tollaimra vezettem, amíg szépen beigazítottam őket a vonalas füzetem csíkjaira.
- Átjött pár haverja is tanulni - Feleltem halkan. - De semmi különös. Nem akar tőlem semmit, úgyhogy kész. Én megpróbáltam.
- Pedig csinos vagy és jó arc - Nézett rám kérdő szemekkel. - SunHwa meg egy töketlen gyökér, aki örül, ha nő megy a közelébe.
- Ez nem így működik - Nevettem fel. - Mindenkinek vannak határai és ideálja és úgy tűnik, én nem esek az ő bűvkörébe. Nem, mintha bánnám!
- Én viszont igen - Bólintott keményen. - Most hogy juttatsz Taehyung közelébe?
- Mondjuk megpróbálhatnád magadtól? - Kérdeztem vissza.
- Az nem ilyen egyszerű - Felelt most ő.
- Pedig de - Mosolyodtam el. - Ha kellesz neki, hajra. Ha meg nem, akkor meg fenének csüngsz rajta!
- Mert cuki? - Kérdezett vissza. - És nem sétálhatok oda, hogy megkérdezzem, hogy tetszem e neki.
- Akkor én? - Vontam fel a szemöldököm.
- Meg ne próbáld! - Mutatta fel a tenyerét, hogy megálljt mutasson. - Habár nem hülyeség. Csak gyerekes.
- És amit most csinálsz az nem gyerekes?
- Nem - Felelt mosolyogva. - Ez nőies taktika - Nevette el magát, hiszen ő is tisztában volt vele, hogy butaság, amit csinál.
- Akkor mit taktikázol még? - Sóhajtottam.
- Hát, igazából van egy ötletem - Vont vállat.
Lehunytam a szemem és vettem egy mély levegőt, amivel megpróbáltam visszafogni egy nyafogást a tudatra, nem fejezte be a barátnőm ezt a kört.
- Miért nem mész oda és mondod meg neki végre, hogy tudd, mi a fene van? - Kérdeztem rá halkan.
- Hát, igazából ez a tervem.
Felvontam a szemöldököm és a szám is csukva maradt, egyszerűen nem tudtam megszólalni. Tessék? Komolyan odamegy és elárulja Taehyung-nak, hogy mit érez iránta? Igazából örültem, hogy végre felnőtt nőként viselkedne és engem is végre kihagyna a játékaiból, ugyanakkor féltem, hogy a férfi teljesen összetöri őt, megalázza vagy csak simán szó nélkül hagyja őt és ott hagyja.
- Komoly? - Kérdeztem vissza.
- Hm - Bólintott. - De nem egészen - Mosolyodott el angyalian, ami annak volt a jele, akar valamit.
Megforgattam a szemem és máris elpárolgott belőlem a kellemes jóérzés és a megnyugvás.
- Mit akarsz már megint? - Vontam fel a szemöldököm.
- Hát - Megköszörülte a torkát és kicsit helyezkedett a székén. - Szeretnélek megkérni, hogy te csináld.
- Tessék? - Csattant fel a szó a számból hirtelen.
- Ne tűnjön úgy, mintha én kértelek volna, tudod - Vont vállat. - Csak úgy véletlenül megemlíthetnéd, hogy milyen jó arc vagyok.
- Nem vagy normális - Nevettem fel halkan.
- Yuri, együtt tanultok - Nézett rám kérlelőn.
- Egyszer - Mutattam fel az ujjam. - Egyszer jött át tanulni SunHwa-hoz, nem pedig hozzám.
- De többször is átmehet, mivel haverok - Kerített. - És ha már ott van, én is átmehetek véletlenül vagy szóba hozhatsz.. érted.
- Na jó - Sóhajtottam. - Egyszer foglak áthívni oda. Holnap délután tanulok megint SunHwa-val, gyere velem. De többször nem és szeretném, ha innentől kezdve befejeznéd ezt, mert ez már beteges. Ha nem sikerül, nem érdekel.
- Oké - Bólogatott vidáman.
ESTÁS LEYENDO
Kettő egyért /Bts- Taehyung FF/
FanficYuri mindig segített a legjobb barátnőjének, nem volt ez másképp akkor sem, amikor egy pasit kellett becserkészni. Minden erejével azon volt, hogy Taehyung-ot a barátnője közelébe csalja és olyan helyzeteket teremtsen, ahol a két jómadár egymásra ta...