73.

2.3K 189 4
                                    

*Taehyung POV*

Abban biztos voltam, hogy nem fogom magam visszafogni, ha Yuri meztelenül mellém kerül a zuhanyzóban. Nem tudtam, hogy ő biztos e magában vagy a kapcsolatunkban, nem tudtam, hogy le akar e feküdni velem már vagy engedi e, hogy megérintsem. Mindenesetre nem akartam sokáig húzni az agyát és a sajátomat sem, főleg, hogy láthatóan reagáltam a látványára, ahogy letolta magáról a ruhákat. Yuri szégyenlősen tekintett le a férfiasságomra és a reakciójára, aztán inkább a víz hőmérsékletével foglalkozott. Mosolyogva vezettem végig  a tekintetem a gerince vonalán, a bőre puhaságán, a fenekén és végig a lábain. Sóhajtottam egyet és kezeimet a derekára tettem. A lány megfeszült, de nem mozdult. Hagyta, hogy az ujjaim lassan belemarkoljanak a csípőjébe, aztán lassan a tenyeremet is ráfektettem a bőrére, onnan toltam a hasára a kezem, hogy aztán mögé simulva magamhoz ölelhessem. Yuri sóhajtott egyet, ahogy megérzett a fenekénél engem, de fura módon mosolyogva leengedett a feszültsége. Érezhetően lazább lett és a vállai is eresztettek a görcsös tartásukból. Nyomtam egy puszit a vállára és anélkül, hogy nagyon eltávolodtam volna, végighúztam az ajkaimat a bőrén, ami egyre nedvesebb lett a ráhulló vízcseppektől és még egy puszit nyomtam rá. A számon keresztül lélegeztem, hiszen a víz már a fejemet is érte, ahogy a nyakához hajoltam és oda adtam a következő csókomat. Yuri a bal kezével végigsimított az én kezeimen a hasán, jobbjával pedig felnyúlt és a hajamba fúrta az ujjait. A kellemes érzéstől megborzongtam és akaratlanul is közelebb férkőztem a lányhoz. 

Lassan csókoltam a nyakát, Yuri pedig önkényesen félre biccentette a fejét, hogy teret adjon nekem és élvezhesse az érzést. Mosolyogtam, hiszen így tudtam, hogy tetszik neki, amit csinálok. Bátorságot merítve ebből, lassan megindítottam az ujjaimat is. Először csak a tenyeremet ugyanott hagyva, az ujjaim végével simogattam a hasát, aztán már elhúztam a kezemet is, hogy végig barangolhassam őt. Először csak a csípőjét, le a combja oldalán, hogy ne érezze magát feszélyezve, hogy gyorsan túlesnék rajta. 
Yuri megmozdult és megfordult az ölelésemben. Rámosolyogtam, ahogy a szemeibe néztem, de azonnal lehervadt a mosolyom, ahogy egy apró sziszegéssel szívtam be a levegőt, amikor hozzá ért az ölem az övéhez. A lány is kissé kikerekedett szemekkel nézett vissza rám, de aztán megnyalta a száját és a tarkómnál fogva lehúzott egy csókra. 

- Fürdünk? - Kérdezte.

- Mhm - Bólogattam igenlően. 

Mielőtt megfordulhatott volna, előre nyúltam a tusfürdős dobozért. Yuri ijedten meredt rám, én pedig csak mosolyogva magam elé tartottam a flakont és felpattintottam a kupakját.

- Ahol nem szeretnéd, nem nyúlkálok! - Néztem a szemébe egy pillanatra, hogy nyomatékosítsam a mondatomat, nincs mitől félnie.

Yuri elmosolyodott és bólintott egy aprót. Két kezét az arcomra tolta a hajamból és megsimogatta azt, majd még egy csókot nyomott a számra, mielőtt engedte volna, hogy letegyem a kis sarokpolcra a tusfürdőt és neki kezdhessek a mosdatásának. Még én is izgultam kicsit, hiába nem mutattam ki. Első alkalommal voltam ilyen közel hozzá és nekem nagyon fontos volt a személyes terem, így a legkisebb mértékben sem szerettem volna, ha bármilyen cselekedetem napvilágot lát. 
Lassan a vállaira és a kulcscsontjára kentem a habos zselét, ő pedig elengedte az arcomat és hátrált egy pár centit, hogy kényelmesebben tudjam mosni őt. Komoly arccal masszíroztam és tisztítottam őt, minden apró mozdulatot és a bőrének minden apró rezdülését lestem. A mellein gond nélkül átszánkóztam, mosolyogva néztem Yuri szemeibe, aki szintén egy halvány mosollyal nézett vissza rám, könnyedén engedve, hogy megérintsem őt. Lehajoltam egy csókra, közben hüvelykujjammal még eljátszadoztam a mellein, amit egy halvány sóhajjal díjazott, de nem állított le. 
Kezeimet letoltam a derekán és hátra a háta aljához. Fenekét épp, hogy ujjaim végével érintettem, kissé közelebb nyomódott hozzám, hogy a váratlan érzéstől elmeneküljön, de épp az ellenkezőjét érte el. Hirtelen fellángolásomban megmarkoltam a hátsóját és még közelebb toltam magamhoz, hogy érezze a szinte már lüktető ölemet. Belenéztem a szemeibe és egy ártatlan, ámde kéjes pillantással találtam szemben magam. Gyönyörű volt, talán még szebb smink nélkül, divatos ruhák nélkül, kissé nedves hajjal, elveszetten. Ez volt ő, az igazi Yuri. 
Lehajoltam és még egy csókba hívtam, amit gondolkodás nélkül viszonzott. Nyelvét összeérintette az enyémmel, végigkaristolta a fogaival, ajkaival puhán érintett. Én eközben igyekeztem betelni a tenyerembe kerülő testrészeivel, de mindig többet kívántam. Hiába simogattam a fenekét, markolni akartam, hiába préseltem magamhoz, még közelebb akartam tudni, hiába ingerelte az ölemet a sajátjával, nem volt elég belőle. 
Elváltam a csókból és megfordítottam őt a karjaim között. A lány egy halk lihegést hallatva megkapaszkodott a mellei alatt őt karoló kezemben, míg felfogta, hogy a másik kezemmel felfedeztem. Ujjaim elindultak a hasán, le a combjaihoz, hogy visszafelé húzva ingerelhessem már őt. Összeszorítottam a fogaimat és a füléhez hajolva én is elengedtem egy halkabb sóhajt, amikor végre megérintettem. 

Kettő egyért /Bts- Taehyung FF/Where stories live. Discover now