Letettem a poharamat az asztalra és kényelmesen felhúztam a lábaimat a kanapéra magam mellé, hogy így nézzem tovább a filmet. Ezzel a mozdulattal kissé Taehyung felé dőltem, de nem bántam. Lehajtottam a fejem a kanapé háttámlájára és a tévé felé fordulva néztem tovább a berakott thrillert, ami jobbnak bizonyult, mint számítottam rá. Hiába kötötte le a figyelmemet, Taehyung minden mozdulatára és még a hangosabb lélegzetvételeire is összeszorítottam a számat, ahogy ideges lettem. Vártam a mozdulatot, ideges és zavart voltam, holott tényleg úriember módjára semmit nem csinált velem.
- Tetszik a film? - Kérdezte elnyomott hanggal, hogy tisztán értsem a szavait, de mégse zavarjon vagy ijesszen meg.
Elmosolyodtam és felé néztem, amivel közelebb kerültem hozzá. Ahogy ő rám nézett, máris éreztem, hogy a szívverésem az egekbe szökik és képtelen voltam tartani a mosolyomat, egy pillanat alatt csak tág pupillákkal tudtam rá pislogni.
- Igen - feleltem és megköszörültem a torkom.
Taehyung elmosolyodott és bólintott egyet, de továbbra sem vette le rólam a tekintetét. Felhúzta a hozzám közelebb eső lábát a kanapéra és ezzel ő is kicsit felém fordult, de még elég reális volt a távolság, ahogy a másik lábát a földön tartotta.
- Nem akarod nézni? - Kérdezte.
- De - Vettem észre magam és hogy még mindig őt bambultam, és sietve visszafordítottam a fejem a film felé.
Taehyung halkan felnevetett, én pedig csak lassú, mély lélegzeteket vettem, mert úgy éreztem, rögtön lihegni kezdenék a szívverésem gyorsasága miatt.
*Taehyung POV*
Mosolyogva néztem a zavartságát és már tudtam, hogy nyert ügyem van. Nem akartam kapkodni, azonnal rávetni magam, mert nem akartam elijeszteni, na meg vártam valamiféle visszajelzésre, hogy ő is annyira akarja ezt az egészet, mint én. Egy pillantásra, amiből tudom, hajolhatok a csókba, egy érintés, amiből átjön, hogy szeretné, ha a közelében lennék.
Lassan átnyúltam hozzá és a kanapén heverő keze felé ácsingóztam. Yuri egy kicsit megrezzent, amikor az ujjbegyem hozzáért a kezéhez, de szinte azonnal mozdult. Meglepetésemre nem várta meg, amíg én bekebelezem az egész mancsát, hanem magától fordította bele a tenyerembe a sajátját. Az ujjaimat rákulcsoltam az övére és lassú, de mély levegőt vettem. Összeszorítottam a fogaimat, hogy elnyomjam a hatalmas vigyort, ami feltörni készült bennem a sikeres első lépésre és csak egy szoros mosolyt engedtem ki. Lassan kifújtam a levegőt, hogy ne hallja, mekkora adag oxigént tartogattam bent és finoman megsimogattam a kézfejét a hüvelykujjammal. Yuri kényelmesen elhelyezkedett és a másik kezét is felemelte, hogy azt az összekulcsolt gombócunk tetejére tegye és úgy éreztesse velem, hogy tetszik neki a dolog. Halkat sóhajtottam és élveztem, ahogy a puha ujjai egyenletesen, néha meg-megállva felszántják a bőrömet.Megkönnyebbültem és valamelyest boldogabban néztem tovább a film fent maradó részét. Ugyanakkor még mindig feszült voltam, hiszen meg akartam ejteni vele egy beszélgetést. Tisztázni akartam a kettőnk között lévő érzéseket és dolgokat. Nem szerettem volna, ha ez a levegőben lóg vagy mást gondolunk erről, mert nem beszéltük át. Fel kell vennem a vasbakancsot és végre tökös férfinek lennem, ha már ennyire óvatos voltam. Muszáj ezt kitisztítani a szemeim előtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kettő egyért /Bts- Taehyung FF/
Fiksi PenggemarYuri mindig segített a legjobb barátnőjének, nem volt ez másképp akkor sem, amikor egy pasit kellett becserkészni. Minden erejével azon volt, hogy Taehyung-ot a barátnője közelébe csalja és olyan helyzeteket teremtsen, ahol a két jómadár egymásra ta...