ჰარი*
არამზადა! არ სევარჩენ ბელას ცრემლებს! კონტრაქტზე ლაპარაკიც კი ზედმეტია, რაც არ უნდა მოხდეს არ დავუშვებ ,მასთან საქმეს არ დავიჭერ!
სასტუმროში დავბრუნდით, ბელა ცუდად გრძნობდა თავს,
-ბელა წამალი დალიე-ვუტხარი და დამამშვიდებელი მივეცი, დალია და დივანზე წამოწვა, გვერდით მივუჯექი და თავი მუხლებზე დამადო, ასე ჩაეძინა.
სანამ მას ეძინა ვახშამი მოვამზადე ჩემი ხელით და მაგიდა გავშალე, მალე გაეღვიძა და გაიზმორა.
-გაიღვიძე?
-ხო-თქვა მან, უხასიათოდ იყო.
-ვახშამი მოვამზადე, წამოდი ვჭამოთ-ვუთხარი მე.
-არ მშია ჰარი,მადლობა.
-არა, ასე არ გამოვა,უნდა ჭამო-ვუთხარი და დივნიდან წამოვაყენე.
ძალით დავსვი მაგიდასთან და ერთად ვივახშმეთ, ცოტა ხასიათზე მოვიყვანე,ვცდილობდი გამემხიარულებინა.
*ბელა*
რა საყავრელია ჰარი..ის რომ არ მყავდეს არც კი ვიცი როგორ ვიქნებოდი, მის გარეშე თავს მარტოსულად ვგრძნობ, გამიმარტლა რომ ჩემს გვერდითაა.
ისეთი რაღაც მომიყვა ორივე გადავბჟირდით, ძლივს გავცერდითჰარიმ ისევ ამოიკაკანა და უცბად თვალებზე მომაშტერდა, ახლოს მოიწია და ჩემს ტუჩებს დაეწაფა.
-მიყვ..არხარ-ამოვიდუდუნე მის ტუჩებში,მან კი გაიღიმა და ხელში ამიყვანა, შემდეგ ორივე საწოლზე დავეხეთქეთ, თავი მკერდზე დავადე ,ის კი თმებზე მეთამაშებოდა.
-მეც მიყვარხარ პატარავ-მითხრა და შუბლზე მაკოცა,შემდეგ კი ძლიერად ჩამეხუტა რაც ძალიან მჭირდებოდა და ასე ჩაგვეძინა.
*ჰარი*
ბელა, ის ისევ ჩემი გოგოა, ყველაფერზე და ყველაზე მეტად მიყვარს, ვგიჟდები მასზე, შემიძლია საათობით ვუყურო,როგორც ახლა, ჩემს მკლავებში სძინავს მშვიდად, არ მინდა მის თვალებზე ცრემებს ვხედავდე,არავის მივცემ უფლებას გული ატკინოს მას, მინდა დრო გაჩერდეს და სულ მომღიმარს ვხედავდე, სულ მასთან ვიყო, ვეხებოდე,მის სურნელს სევიგრძნობდე და ვუყურებდე როგორ იღიმის.
თვალები გააილა და მაშინვე გამიღიმა, ტუჩებზე ვაკოცე და შევუღიტინე,მან კი სიცილი დაიწყო და თვითონაც დამიწყო ღუტუნი.
-ჰარი, კარგი-იძახოდა სიცილით.
მალა ორივე ავდექით, მოვწესრიგდით და ვისაუზმეთ.
-დღეს მივდივართ სადმე?-მკითხა ბელამ.
-კი.
-სად?
-ოუ ბევრგან, სიურპრიზია.
-საქმიან შეხვედრაზე რას იტყვი?
-დღეს თავისუფლები ვართ.
-კარგი-მითხრა და მაკოცა.
ქუჩებში ვსეირნობდით,შემდეგ ცხოველების მაღაზიაში შევედით, ბელას ძალიან უყვარს ცხოველები,ისევე როგორც მე, ზაზუნებს ეთამაშებოდა და იცინოდა, ბედნიერი იყო..ამასობაში მოსაღამოვდა.
-სასტუმროში ხომ არ დავბრუნდეთ?-მკითხა ბელამ.
-არა, ჯერ სადღაც უნდა წაგიყვანო.
-სად?
-სიურპრიზია-ვუთხარი და თვალებზე ხელები ავაფარე.
-ჰარიი..მითხარი რა,მაინტერესებს.
-მერე აღარ გამოვა სიურპრიზი.
-გამოვა.
-ოოჰ არა,მოითმინე.
*ბელა*
ჰარის სადღაც მივყავდი,მაგრამ არ ვიცოდი სად, ხელები რომ მომაშორა თვალები გავახილე და ულამაზესი რამ დამხვდა.
ტბის პირას ვიყავით, პატარა მაგიდა იყო გასლილი,რომელზეც წითელი ღვინო იდო ორი ჭიქით, მაგიდა თეთრი ნაჭრით იყო გადახურული, გვერდით კი ორი შეზლონგი იდო, ხეებზე ფერადი ნათურები იყო შემოხვეული და ლამაზად ანათებდნენ.
-ჰარიი, რა სილამაზია!-ვუთხარი და ჩავეხუტე.
-მოგწონს?
-კი, ძალიან,როდის მოასწარი?
-მე ყველაფერს ვასწრებ-მითხრა და გამეკრიჭა.
-დაბრძანდით ქალბატონო ბელა-სკამი გამომიწია.
-მადლობთ.
ორივე მაგიდას მივუჯექით, ღვინოს ვსვავდით და ნამცხვარს ვაყოლებდით, შემდეგ ცოტა გავისეირნეთ ტბის ნაპირზე და ბოლოს შეზლონგებზე დავწექით.
-მაღლა აიხედე-მითხრა ჰარიმ, მე მას დავუჯერე და მარლა ავიხედე, ვარსკვლავებით იყო ცა მოჭედილი, ისეთი ლამაზი იყო თვალს ვერ ვწვეტდი.
-ჰარი.
-რა?
-ძალიან მიყვარხარ, შენ რომ არა...
-მეც ძალიან მიყვარხარ ჩემო პატარა, მინდა რომ სულ ასეთი ბედნიერი იყო-მითხრა და ხელი ჩამკიდა, ასე ვიწექით ღია ცის ქვეშ სანამ არ გაწვიმდა.
-ჰარი წვიმს-ვთქვი და გიივით ხტუნვა დავიწყე.
-არ გაცივდე შემოდი-მითხრა მან და გადახურულში შემიყვანა.
-დაგავიწყდა?ადრე შენთვითონ შემაყვარე წვიმაში გასვლა, მოდი-ვუთხარი და ისევ გარეთ გავედი, ჰარი გამომყვა და ორივე წვიმაში ვიდექით, ვიცინოდით და პატარა ბავშვებივით ვხტუნაობდით, ჰარიმ უცბად ხელშია მიტაცა და დამატრიალა.
-დამსვი,თორემ დაგივარდები-ვუთხარი მას.
-არა,მჩატე ხარ.
-ხოო?
-ხომ-მითხრა და მაკოცა.
სასტუმროში სულ სველები დავბრუნდით, ნომერში სიცილით ავედით.
-შევალ გადავივლებ-ვუთხარი ჰარის და აბანოსი შევედი,თუმცა ტანსაცმლის შეტანა დამავიწყდა,მხოლოდ საცვლები შემიტანია.
*ჰარი*
-ჰარიი-გავიგე ბელას დაძახება.
-რა?
-პიჟამა მომაწოდე რა.
-რა საჭიროა, გამოდი.
-ჰარიი.
-არ მოგაწვდი, გამოდი და აიღე-ვუთხარი მე და ჩავიცინე.
-ოოხ-ამოიხვნეშა და საცვლების ამარა გამოვიდა სააბაზანოდან.
-ოუ პატარავ-ვუთხარი და წელზე შემოვხვიე ხელი.
-ცუდი ბიჭი ხარ-მითხრა მან და უკან შეტრიალდა,მაგრამ უკნიდან ჩავეხუტე და ორივემ ჩავიცინეთ.
-მიბრაზდები?-ვკითხე და ლიფი გავუხსენი.
-კი-მითხრა და ყურის ბიბილოზე მიკბინა.
-ბელა მაგიჟებ-ვუთხარი და მხარზე შემოვისვი,შემდეგ კი ლოგინზე გადავაწვინე, უცბად გადამაძრო მაისური ,მე კი საცვლები გავხადე.
*ბელა*
საჯდომზე ხელი მომიჭირა ,რასაც ჩემი ძლიერი კვნესა მოჰყვა, ხელი შარვლისკენ წავიღე,თუმცა ქამარი მიშლიდა ხელს, მალე თვითონ მოიძრო ქამარი და შარვალი გაიხადა.
-ჩემი ხარ-მითხრა და ბოქსიორები გაიხადა.
-შენ კი ჩემი-ვუთხარი და მის ზემოდან მოვექეცი, მკერდის თავზე ვაკოცე,შემდეგ ტატუებზე გადავედი .
ახლა ის მოექცა ჩემს ზევიდან. (აღარ გავაგრძელებ) 😂
-მომნატრებიხარ-მითხრა მან და გამიღიმა, მეც გავუღიმე და ერთმანეთს ჩავეხუტეთ, ბოლოს კი ისევ გადავივლე წყალი და საწოლში შევწექი საცვლების ამარა, ჰარი უკნიდან მომეხუტა,თავი ჩემს კისერში ჩარგო,ნაზად მაკოცა და ასე ჩაგვეძინა.
თვალები რომ გავახილე ჰარის ეღვიძა და მიყურებდა, მისკენ გადავბრუნდი და მოვეხვიე, მან კი თავზე მაკოცა და თმებზე მეთამაშებოდა.
-დღეს თათბირი გვაქვს-მითხრა და ამოიხვნეშა.
*ჰარი*
-არაუშავს...ის გოგოც იქნება?-მკითხა ბელამ და გამეცინა.
-არამგონია,შენ რა ეჭვიანობ?
-იმ დღეს ნომერი რომ დაგიტოვა...
-აა, არ გეგონოს რომ მასთან ვიყავი.
-აბა რა აკეთებდი?
-არაფერს, კაფეში ვიჯექი.
-ანუ?
-რა ანუ.
-ანუ მაეჭვიანებდი?-თქვა და გაბუტული სახე მიიღო.
-საყვარელი ხარ როცა ეჭვიანობ-ვუთხარი და ცხვირზე ვაკოცე.
-კარგი რაა.
-კარგი ავდგეთ, ვისაუზმოთ-ვუთხარი და გავეკრიჭე.
ორივემ ვისაზუმეთ და მოვწესრიგდით, თათბირზე ორი საათი ვიყავით, საღამოს კი სასტუმროში დავბრუნდით , პიცა შევუკვეთეთ და ნომერში ვუყურებდით ფილმს.
უცბად ბელას ტელეფონი აწრიალდა.
-მოვალ-მითხრა ბელამ და სააბაზანოში გავიდა.
-კარგი.
*ბელა*
-რომელი ხარ?
-მე ვარ, ჯეიმსი.
-რა გინდა? არ მცალია-ვუთხარი და გათიშვა დავაპირე.
-მოიცადე ბელა, არ გათიშო.
-რა გინდა?
-უნდა ვისაუბროთ.
-არ მინდა შენთან საუბარი.
-მოგიწევს მომისმინო, საღამოს კაფე „პოპში“ გელოდები, იმედია მოხვალ, ძალიან გთხოვ-მითხრა მან და ტელეფონი გავუთიშე.
ცრემლებს არ მივეცი საშუალება წამოსულიყვნენ ,ტავი შევიკავე, ღრმად ჩავისუნთქე და ჰარისთან დავბრუნდი.
-ვინ იყო პატარავ?
-ნომერი შეეშალათ.
-კარგი-მითხრა და ხელები გამომიშვირა რომ მასთან მივსულიყავი, მაგრად მოვეხვიე და ფილმის ყურება გავაგრძელეთ.
მოსაღამოვდა, არ ვიცოდი შევხვედროდი თუ არა ჯეიმსს, სამჯერ მომწერა ესემესი და ბოლოს დავთანხმდი,მაგრამ ჰარის არაფერი ვუთხარი, არ მინდა ჩემს გამო თავი საფრთხეში ცაიგდოს და ზედმეტად ინერვიულოს.
-ჰარი მე უნდა წავიდე.
-რაა?სად?
-ჩემი ძველი მეგობარი აღმოჩნდა რომ აქაა და უნდა ვნახო.
-ეგ შენი ძველი მეგობარი გოგოა თუ ბიჭი?-მკითხა მან.
-ჰარიი, ნუ ეჭვიანობ გოგოა-ვპასუხე და ლოყაზე ვაკოცე.
-კარგი, მალე დაბრუნდი და უპასუხე ჩემს ზარებს.
-კარგი.
კაფეში წავედი , არცისე შორს იყო სასტუმროდან, ჯეიმსი დავინახე ერთ მაგიდასთან და იქ მივედი.
-მადლობა რომ მოხვედი-მითხრა მან.
-პირდაპირ საქმეზე გადადი, არ გინდა მზრუნველი მამიკოს როლის თამაში-ვუთხარი მას.
-შენ და ჰარის შორის ხდება რაიმე?
-აქ ამისთვის მომიყვანე?
-ბელა მგონი შეკითხვა დაგისვი.
-კი,შეყვარებულები ვართ, ერთმანეთი ძალიან გვიყვარს,ახლა კმაყოფილი ხარ?-ვთქვი და სკამიდან ავდექი.
-დაჯექი,უნდა მომისმინო.
-რა გინდა ჯეიმს? მეგონა აქ ბოდისის მოსახდელად დამიბარე,შენ კი ჩემს ცხოვრებაში ერევი ზედმეტად.
-ჰარის არ ენდო, მამამისი გაიძვერა ადამიანია.
-პირველ რიგში ის ჰარის მამინაცვალია და არაფერ კავშირშია ჰარი, რაც არ უნდა იყოს ჰარი ასეთი არაა.
-ბელა ცდები, ის გიყენებს, მისი მამინაცვალი ადრე ჩემთან ერთად მუშაობდა, ბოლოს კი ისე გააკეთა რომ მთელი კომპანია ხელთ იგდო, ახლა კი ჰარი ცდილობს ამას.
-რაა?ჰარიმ არც კი იცოდა თუ შენ და მისი მამინაცვალი...
-ბელა თავს ნუ ისულელბ, სიყვარულმა არ დაგაბრმავოს.
-გეყოფა ჯეიმს!არ გაქვს უფლება ახლა, ამდენი წლის შემდეგ ჩემს ცხოვრებაში ჩაერიო! მეგონა გამოსწორდი,თუმცა არა...
-რაც შეეხედა დედაშენს...
-მასზე გიკრძალავ რაიმეს ტქმას, შენ გააუბედურე ის!
-ასე არ ყოფილა, ჩვენ ერთმანეთი გვიყვარდა...
-და ამიტომ მიატოვე როცა დაორსულდა?
-პასუხისმგებლობის შემეშინდა ბელა...მამობისთვის მზად არ ვიყავი.
-დედაჩემი...ის ისეთი გულჩვილი და კეთილი ადამიანი იყო რომ მარტო მზრდიდა, შენთვის არასდროს უთხოვია დახმარება! არასდროს! შენ კი რა გააკეთე მისთვის?ეს იყო შენი სიყვარული? უბრალოდ ლაჩარი იყავი, შვილი არ გინდოდა, მოგიწევს დამივიწყო!სამუდამოდ ამომშალე შენი ცხოვრებიდან, გაფრთხილებ!-ვუთხარი და იქიდან გამოვვარდი.
გზაში თავი ვერ შევიკავე და ტირილი დავიწყე, თუმცა ცრემლები მოვიწმინდე და სასტუმროში მშვიდად შევედი.
-მოხვედი საყვარელო?
-ხო...
-თვალებზე რა გჭირს, შენ რა იტირე?
-არა...უბრალოდ სიხარულის ცრემლები იყო, ამდენი ხანია არ მინახავს ლილი და...
-გასაგებია, მოდი ჩემთან-მითხრა და ჩამეხუტა.
-
YOU ARE READING
He(she) changed my Life💫💜H.S (დასრულებული)
Fanfictionმას შემდეგ რაც bridget satterlee(ბელა) თავისი საყვარელი ბოი ბენდის ერთ-ერთი წევრის სახლში აღმოჩნდება მისი ცხოვრება მთლიანად იცვლება💫💎💙 ეს წევრი კი თავბრუდამხვევი Harry styles ია❣ "you changed my life..."