19💫

343 28 0
                                    

-ჰარი, მინდა რომ ჩვენს მშობლებზე ვისაუბროთ.
-კიმაგრამ...
-შენს მამინაცვალს რა საერთო ჰქონდა ჯეიმსთან?
-როგორც ვიცი კომპანიის წილს იყოფდნენ,მაგრამ უილიამს კარგად წაუვიდა საქმე, ჯეიმსმა კი ვერ შეძლო წინ წასვლა და უილიამს დარჩა მთელი კომპანია , რაღაც მსგავსი...ახლა რატომ დაინტერესდი?
-არაფერი...უბრალოდ ბევრს ვფიქრობდი ამაზე.
-ნუ ფიქრობ ბევრს ბელა,რაც არ უნდა მომხდარიყო ჩვენ არ გვეხება, ჩვენ დამოუკიდებელი,ზრდასრული ადამიანები ვართ და ამიტომ ვერ დაგვიშლიან ურთიერთობას-მითხრა და შუბლზე მაკოცა.
-მართალი ხარ.
*ჰარი*
დღეები სწრაფად გადის, მე და ბელა აქ თავს მშვიდად ვგრძნობთ,ყველასგან შორს ვართ და ვისვენებთ, ერთი კვირა თათბირები გადაიდო და ისე ვისვენებდით, აუზზე დავდიოდით, კლუბებში და სად აღარ, ორი დღეც და მოგვიწევს დავბრუნდეთ.
-ჰარი რაღაც უნდა გითხრა-მითხრა ბელამ.
-რა?
-ჯეიმსმა დამირეკა, გვითხრა რომ ჩვენთან საუბარი უნდა.
-რაა? როდის დაგირეკა?შენი ნომერი საიდან აქვს?
-არ ვიცი, გაიგებდა...შევხვდეთ?
-კარგი,მაგრამ მეტი არ მინდა რაიმე ზედმეტი თქვას...
საღამოს ჯეიმსის სახლში მივედით, დიდი, ორსართულიანი სახლი ჰქონდა.
-შემოდით-გვითხრა მან.
*ბელა*
-დაჯექით-გვიტხრა ჯეიმსმა და დივანზე მიგვითითა, ორივე გვერდიგვერდ დავჯექით, ჯეიმსი კი წინ დაგვიდგა.
-მოკლედ ასე, თქვენ უნდა დაშორდეთ-გვითხრა მან.
-რაა?-ავდექი მე, ჰარიმ ჩაიცინა.
-ბელა დაჯექი და დამამთავრებინე-მითხრა ჯეიმსმა.
-თქვენ ორი ერთად ვერ იქნებით, არ მინდა ბელას ცხოვრება დაენგრას-თქვა მან.
-ამას შენ ვერ გადაწყვეტ ჯეიმს! ჩვენ ერთმანეთი გვიყვარს და არ ვაპირებ შენი და უილიამის კონფლიქტის გამო ბელა დავკარგო!-უთხრა ჰარიმ და მუშტი შეკრა.
-ბელა ჩემი შვილია და არ ვაპირებ მას ჩემს მტერთან ჰქონდეს რაიმე კავშირი!-დაიყვირა მამამ.
-პირდაპირ სასაცილოა!იოცნებეთ!მე და ბელას ვერ დაგვაშორებთ-არ დააკლო ჰარიმ, ჯეიმსი კი მიუახლოვდა და საყელოში სწვდა.
-ჯეიმს!გეყოფა!-დავიყვირე მე და თვალები ცრემლებით ამევსო.
-არ გაქვს უფლება ჩემს პირად ცხოვრებაში ჩაერიო!შენ არაფერს წარმოადგენ ჩემთვის! მე და ჰარის ვერ დაგვაშორებ! რაც არ უნდა მოხდეს!-ვთქვი და ჰარის ხელი ჩავკიდე.
-მე ამას შენთვის ვამბობ ბელა ვოტსონ! ინანებ!-მომაძახა მამა.
-ვოტსონ?მე ვოტსონი არ ვარ, ბრაუნი ვარ! ჩემი გვარია ბრაუნი!-მივაძახე და მე და ჰარი მანქანაში ჩავჯექით.
სასტუმროში დავბრუნდით, ჰარი გაცეცხლებული იყო.
-დამშვიდდი გთხოვ, ხომ იცი რომ ვერაფერს გახდებიან-ვუთხარი და ჩავეხუტე.
-ხო მაპატიე..უბრალოდ...
-ჩშშ..მოდი დავიძინოთ -ვუტხარი და ორივე დავწექით.
მეორე დღეს ვცდილობდით არ გვეფიქრა ჯეიმსზე და უილიამზე, როგორც აღმოჩნდა ჰარის მამაც წინააღმდეგია ჩვენი ურთიერთობის,თუმცა ჰარის მისი აზრი სულ ფეხებზე ჰკიდია.
მოვიდა წასვლის დღეც, მე და ჰარიმ ბარგი ჩავალაგეთ და მანქანაში ჩავჯექით.
-ახლა წავალთ და თავს დავაღწევთ ამ ორს-თქვა ჰარიმ.
-ჰარი ჯერ ქეითი ვნახოთ რა, ხომ უნდა დავემშვიდობოთ მათ.
-კარგი,მაგრამ უილიამი...
-დედაშენი?
-კარგი.
ჰარის მშობლების სახლში მივედით,  უილიამმა ორივე გვერდით გაგვიყვანა, სარაც გამოგვყვა.
-რას აპირებთ?-გვკითხა უილიამმა.
-სახლში ვბრუნდებით, ვეღარ გვნახავ-უთხრა ჰარიმ.
-თქვენც ხომ იცით რომ ეს ურთიერთობა არ გამოგივათ!
-ხმას ნუ უწევ!მამაჩემი არ ხარ!-დაუყვირა ჰარიმ რაზეც უილიამმა მუშტი გაარტყა, ჰარი საყელოში წვდა და კედელს მიანარცხა.
-ისევ სვიდი წლის პატარა ბიჭი ნუ გგონივარ!ჩემს ცხოვრებაში ნუ ერევი!გასაგებია?! -დაუყვირა და ხელი ძლივს გავაშვებინე.
-არ მოგცემთ უფლებას მე და ბელა დაგვაშოროთ, ის ჩემთვის ძალიან ძვირფასია, სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს! და თუ საჭირო გახდა მისთვის ყველაფერს დავთმობ!
-ჰარი წავიდეთ-ვუთხარი მას.
-ჰარი დამშვიდდი-უთხრა სარამ.
-დედა მაპატიე..მაგრამ უკვე ზედმეტები მოსდის.
-მესმის შვილო, მაგრამ მასაც ხომ უნდა გაუგო...
-როგორ გავუგო, მეუბნება რომ ბელას უნდა დავშორდე!
-კარგი, დამშვიდდი, ბელა მაპატიე გთხოვ-მითხრა სარამ.
-არა რას ამბობთ, მესმის თქვენი.
ქეითი ოთახიდან გამოვიდა და ორივეს გადაგვეხვია, გაუხარდა როცა გაიგო რომ ერთმანეთი გვიყვარს, მაგრამ შეშინებული იყო უილიამს რომ უყურებდა.
-ქეით, დამშვიდდი კარგი? თუ საჭირო გახდა შენ და დედას ჩემთან წაგიყვანთ-უთხრა ჰარიმ და ჩაეხუტა.
ყველას დავემშვიდობეთ და მანქანაში ჩავჯექით,  მალე ჰარის სახლში მივედით.
-სახლიი-დავიყვირე და დივანზე დავეხეთქე.
-ბელა აქ უნდა გადმოხვიდე-მითხრა უცბად ჰარიმ.
-რაა?
-ხო, რა გიკვირს? არ გინდა?
-არა კი,მაგრამ იმ სახლს რა ვუყო?
-გაყიდე,
-შეიძლება-ვთქვი და წამოვდექი, მაცივრიდან წვენი გამოვიღე და დავლიე.
-ესეიგი გადმოდიხარ-მითხრა ჰარიმ და უკნიდან მომეხუტა.
-აამ ხო...აუ ჰარიი.
-რა საყვარელო?
-პროდუქტები არ გვაქვს.
-წავალ და ვიყიდი რაც საჭიროა, წვენებს და პიცებსაც გამოვაყოლებ,თუ გინდა სარამოს ბავშვები დავპატიჟოთ.
-კაი იდეააა, მიდი მოიტანე რაღაცეები და მოვემზადოთ.
-კარგი, შენ იმათ დაურეკე.
ყველას დავურეკე: ზეინს, ნაილს,ლუისს, ლიამს თავიანთი შეყვარებულებიანა, რათქმაუნდა ენიც ითვლება,რადგან ნაილის შეყვარებულია.
შემდეგ ოთახში ავედი და გამოვცვალე, ჯინსის შორტები და ლამაზი,თეტრი ტოპი ჩავიცვი და ამასობაში ჰარიც მოვიდა.
-რამდენი რამე გიყიდია-ვთქვი და ცელოფნეი გაოვართვი, ყველა პროდუქტი ამოვალაგე, ძირითადად მზა პროდუქტები იყო და სასმელი.
ჩიფსები და წვენები გავანაწილე და ამასობაში კარზე ზარის ხმა გაისმა.
-მე გავაღეებ!-დავიძახე და კარისკენ გაიქეცი, ყველა ჩამწკრივებულები იდგნენ კარებთან, ირველი ენი შემეფეთა და მაგრად მოვეხვიე, რათქმაუნდა სხვებსაც მივესალმე, ნაილს დიდი ცელოფანი ეჭირა ხელში, ძლივს მოჰქონდა.
-ეს სასმელია, მაინც წვეულებაა და-თქვა და მაგიდაზე დადო.
-აუ ძალიან გვენატრებოდიით-ვთქვი მე.
-ჩვენც-თქვა ზეინმა.
-დღეს ბოლომდე ვერთობით-დააყოლა ჰარიმ.
ნელ-ნელა ვსვავდით და გავხურდით, მუსიკები ჩავრთეთ და ყველა ვცეკვავდით, მთელი სახლი თავზე დავიმხეთ, ენი სამზარეულოში გავიდა, რომ არ გამოჩნდა მივაკითხე და დავინახე როგორ კოცნიდა ნაილს.
-უფს ბოდიშით-ვთქვი და სიცილით გამოვედი იქედან, უცბად ფეხებში მწვდა ვიღაც და ხელში ამიტაცა.
-ჰარი! დამსვი თორემ ვარწყევ-ვუთხარი და მანაც მაშინვე დამსვა.
ჯიჯი და ზეინი დებილებივიტ უღიმოდნენ ერთმანეთს, ლუისი და კენი აივანზე ისხდნენ, ხოლო ჯენიფერი და ლიამი ტელევიზორთან და რაღაცას უყურებდნენ.
-ყურადღება!-დაიძახა ჰარიმ და ყველამ მას გამოხედა, ღმერთო რა მთვრალია...
-რა არის ბრო?-იკითხა ლიამმა.
-ყველამ დაიმახსოვრეთ, ეს გოგო მიყვარს ყველაზე მეტად და ვერავინ დაგვაშორებს!-თქვა ჰარიმ და ჩამეხუტა, მე გავწითლდი და ხელები მოვხვიე.
-რამე ახალი გეთქვა!-გამოსძახა ნაილმა სამზარეულოდან და ყველას სიცილი აგვიტყდა.მალე ყველა ერთად დავჯექით და სთუმის თამაში დავიწყეთ.
-ნაილ სთუმ?-ჰკითხა ლუისმა ნაილს.
-მოქმედება იყოს.
-კარგი, ენის აკოცე მიდი.
-არ გაუჭირდება, რამე რთული დაგევალებინა-ვუთხარი ლუისს და ენიმ მწველი მზერით გამომხედა.
ნაილი ენისთან მივიდა და ტუჩებზე დაეწაფა.
-ოჰოჰ გეყოთ-დაუძახა ჰარიმ.
-აბა ბელა სთუმ?-მკითხა ჯიჯიმ.
-სიმართლე.
-ჰარი თუ პიცა?
-რთულია არჩევანის გაკეთება-ვთქვი და ჰარის გავხედე,რომელიც მოღუშული მიყურებდა.
-კარგი ხო, ჰარი რათქმაუნდა-ვთქვი და ჰარის  გავეკრიჭე.
დიდხანს ვთამაშობდით, უკვე ღამის სამი საათი იყო...ყველა ძალიან დავთვერით, ჰარი ოთახში ავიდა და აღარ ჩამოსულა, მე ავაკიტხე და ჩასძინებია, გვერდით მივუწექი და ჩამეხუტა.
*ჰარი*
გავიღვიძე და თავი საშინლად მტკიოდა, ბელა გვერდით მეწვა და ეძინა, ქვევით ჩავედი, ნაილი და ენი დივანზე იწვნენ ჩახუტებულები, ლუისი სა კენი იატაკზე, ჯიჯი და ზეინი გარეთ იყვნენ და ეზოში ისხდნენ, ლიამი და ჯენიფერი კი ...აი ისინიც...სამზარეულოში სძინავთ.
მთელი სახლი გადატრიალებულია...
-აბა გავიღვიძეთ!-დავიყვირე და ყველა წამოხტა, ნაილი სადღაც გარბოდა.
-ჰეი ნაილ, დამშვიდდი-დავუძახე და სიცილი ამიტყდა.
-რა მოხდა?-იკითხა ლუიმ.
-არაფერი, ნახეთ რა კარგი ამინდია, სადმე წავიდეთ-ვთქვი და ყველამ თავი გააქნია.
ბელა ოთახიდან ჩამოვიდა.
-სიხარულო რატომ არ გამაღვიძე?-მკითხა მან,შემდეგ კი სხვებს გახედა და გაიკრიჭა.
-მოკლედ, ახლა ყველა მოვწესრიგდეთ და სარამოს კლუბში!-დავიყვირე და ყველა დმეთანხმა.
მე და ბელამ სახლი დავალაგეთ და დარლილები გავიშხლართეთ საწოლზე.
-რა კარგია აქ რომ ვართ-თქვა ბელამ.
-გთხოვ ცუდზე არ იფიქრო, უბრალოდ დატკბი იმით რომ ერთად ვართ, ვერავინ დაგვაშორებს-ვუთხარი მას და ჩავეხუტე.
საღამოსთვის მოვემზადეთ, ბელა ძალიან სექსუალურად გამოიყურებოდა.
-ვინმემ არ მოგიტაცოს გოგონი-ვუთხარი და გავიცინე.
-ვინ უნდა მომიტაცოს ერთი-თქვა და გამეკრიჭა.
________
Vote ❤if you like..

He(she) changed my Life💫💜H.S (დასრულებული)Where stories live. Discover now