12

400 28 7
                                    

ენი წასვლამდე ბევრს იპრანჭებოდა ნაილის გამო.
-ნაილთან როგორი ურთიერთობა გაქვს?-ვკითხე მე.
-კარგი, გუშინ დამირეკა საღამოს,დღევანდელ დღეზე მელაპარაკებოდა,მგონი მოვწონვარ.
-ვაა,კარგია.
-ჰარი ძაან ისე გიყურებს.
-როგორ ისე?
-რავიცი, ხან ისე გეგონება მოგკლავს და ხან ისე ვითომ შენს კოცნას აპირებს.
-კარგი რაა.
მე მუხლებამდე სიგრძის, ოდნავ ბრჭყვიალა  ღია  ვარფიფერი კაბა ჩავიცვი, ფეხზე ოქროსფერი ოდნავ მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელები

მე მუხლებამდე სიგრძის, ოდნავ ბრჭყვიალა  ღია  ვარფიფერი კაბა ჩავიცვი, ფეხზე ოქროსფერი ოდნავ მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელები

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ენიმაც ლამაზად ჩაიცვა და ნომრიდან გავედით.
ყველა ქვევით იდგნენ, ჰარიმ რომ დამინახა გაშეშდა,მის სახეზე ჩამეცინა.
-მშვენივრად გამოიყურებით-გვითხრა ნაილმა და ენის ხელი ჩაკიდა.
-გეთანხმები-უთხრა ჰარიმ და ხელი გამომიწოდა, მე ხელი გავუწოდე და ასე მივედით ხელიხელ ჩაკიდებულები  რესტორანში.
ერთ მრგვალ მაგიდას მივუსხედით, ყველაფერი ძალიან ლამაზი იყო, ჰარიმ სკამი გამომიწია და დავჯექი.
ყველამ ვივახშმეთ, შემეგ ათას რამეზე ვლაპარაკობდით , ზეინმა გვითხრა რომ დანიშვნას აპირებს ჯიჯისთან და ძალიან გაგვახარა.
უკვე თერთმეტი საათი იყო, ნელ-ნელა ყველა თავის ნომერში მიდიოდა, ნაილი და ენი სადღაც გაქრნენ, მე კი არ მეძინებოდა და ენის ველოდებოდი, ჰარი ჩემს გვერდით იჯდა, ყველა წავიდა ჩვენს გარდა.
-ჩვენც წავიდეთ-თქვა მან.
-კი,მაგრამ ენის უნდა დაველოდო...
-ის და ნაილი ახლა ალბათ ხელიხელ ჩაკიდებულები სეირნობენ, ან ვინ იცის, შეიძლება ერთ ნომერში არიან.
-ნუ ბოდავ.
-წამოდი-მითხრა და ხელი ჩამკიდა, რესტორნიდან გამოვედით, ჰარიმ ხელები გაშალა ,ჩემს წინ დადგა , თვალები დახუჭა და ღრმად ჩაისუნთქა.
-რა კარგი გარემოა-თქვა მან.
-გეთანხმები.
უცბად წვიმა დაიწყო,თან ძალიან წვიმდა, ჰარი კი გიჟივით იდგა გარეთ და არ შემოდიოდა.
*ჰარი*
-ჰარი, დასველდები შემოდი-მიძახდა ბელა.
-არა,შენ მოდი, ნახე რა კარგია.
-ნუ სულეობ, გიჟი ხარ.
უცბად მასთან მივირბინე, ხელი ჩავკიდე და გარეთ გამოვიყვანე, თავიდან ცოტათი გაბრაზდა,მაგრამ ესიამოვნა წვიმა ჩემსავით და მანაც ხტუნვა დაიწყო, ორივე ვიინოდით,მის მომღიმარ სახეს ვუყურებდი,როგორ ტრიალებდა და როგორი ბედნიერი იყო, ეს წამები არასდროს დამავიწყდება...
უცბად ერთ ადგილზე გავშეშდი, ბელას თვალს ვერ ვწყვეტდი,ის კი ვერ მამჩნდევდა...
*ბელა*
არ მეგონა თუ წვიმა ასეთი სასიამოვნო იყო, ახლა ვგრძნობ მის სურნელს, ფეხშიშველი სილაში დავრბივარ და ირგვლივ ვერავის ვამჩნევ,უცბად შეხებას ვგრძნობ, მივტრიალდი და ჰარი დავინახე, ხელები დამიკავა,თავისკენ მიმიზიდა და უცბად შემახო ტუჩები, მან მე მაკოცა, უკვე მეორედ...თვალები დავხუჭე და რატომღაც ავყევი,მაგრამ მალე გავახილე,მანაც გაახილა და მის მწვანე თვალებში ჩავიძირე.

He(she) changed my Life💫💜H.S (დასრულებული)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz