1

1.1K 31 30
                                    


Açık pencereden içeri doluşan kırlangıçların sesleriyle birlikte yazın,tatlı sıcak güneşi yatak odasını dolduruyordu.Zayn'in kollarının arasında kıpırdanıp ona biraz daha sokuldum.Boynundan yükselen kokusunu içime çekerken uyku mahmurluğuyla gözlerini yumarak gülümsedi.

" Bu ne güzel bir sabah böyle " dedi keyifle mırıldanırken.Uzanıp çenesini öptüm ve elimi güzel yüzünde gezdirdim.Felicity,muhtemelen uykudaydı.Sabahları erken kalkmaktan hoşlanmıyordu ; bana benzeyen tek yönü buydu.Diğer her anlamda Zayn'in kopyasıydı.Sessiz,sakin,meraklı ve akıllı bir kızdı.

Eli belimde,bacağım bacağına dolanmıştı.Bir kolumu beline sararak yanağımı göğsünde gezdirdim.Dudaklarımla göğsünün ortasındaki öpücük dövmesini öperken parmakları belimde gezindi.4 senedir bu muhteşem adamla evli olduğuma ve küçük güzel bir kızımız olduğuna inanamıyordum.

Belimden tutarak beni kucağına oturttu.Eğildim ve ellerimi yüzüne koyarak onu uzun uzun öptüm.Elleri sırtımda dolanırken usulca mırıldandı.

" Her sabah seni daha çok seviyorum "

Kapı hafifçe tıklatıldı ve Felicity'nin sesiyle Zayn'in kucağından inip yatağa oturdum.

" İçeri gelebilir miyim ? " Zayn kıkırdarken ben de gülüyordum.Ne kadar da kibar bir çocuğumuz vardı böyle.

" Elbette,bebeğim " Zayn'in sesini duyar duymaz Felicity kapıyı açıp odaya daldı.Kendini direkt babasının kollarına attı.Zayn,onu küçük bir bebekken de yaptığı gibi göğsüne uzandırıp sıkıca sarmaladı.

" Günaydın,minik sevgilim " dedi aşk dolu bir sesle.Felicity bacaklarını iki yanında sallandırırken ellerini babasının yüzüne koyup dudaklarını büzdü ve minik bir öpücük verdi.Ağzım " o " şeklini alırken sinirle güldüm.Kıskanıyordum !

" Günaydın,babacığım " Daha sonra Felicity'i Kollarını bana uzattı.Onu kucağıma çekerken ellerini yüzüme koyup yanaklarımı öptü.

" Günaydın,anneciğim " Burnumu burnuna sürtüp kıkırdadım.

" Günaydın,bebeğim "

Onu yeniden yatağa bırakıp kalktığımda Zayn kızımızın üzerine ağırlığını vermeden eğildi ve onu gıdıklamaya başladı.Felicity,onu durdurmaya çalışırken çığlıklar atarak gülüyordu.Zayn,yüzünü boynuna gömüp onu ısırıyormuş gibi sesler çıkartı.

" Ba-baa ! Lütfen,dur ... " Zayn,geri çekildiğinde sırıtarak onun yüzünün her bir noktasına öpücükler kondurmaya başladı.Felicity sevinç içerisinde gülerken kollarını boynuna sararak koala gibi yapıştı.

" Sen dünyanın en iyi babasısın ! " Zayn,alnını alnına yaslayarak burnunu burnuna sürterken aşkla mırıldandı.

" Sen benim her şeyimsin "

" Sen de benim ilk aşkımsın,babacığım ! "

" Sen de benim şans meleğimsin " Orada birbirlerine sevgi sözcükleri yağdırıyorlardı.Ellerimi belime koyarak onları sahte bir tavırla azarladım.

" Kahvaltıya,hemen ! "

" Eyvah ... Anne kıskandı "

Kızımızı kucağına aldı ve üçümüz merdivenleri inip mutfağa girdik.Felicity babasının kucağındayken ben en sevdiği şeyi yapıyordum ; pancake.Hamura doğru merakla eğilip bir parmağını batırdı ve parmağını yaladı.

" Mm ... Çok acıktım "

Ben pancake'leri yaparken onlar evin içinde koşuşturup birbirlerini yakalamaya çalışıyorlardı.

the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin