16

309 18 21
                                    





* 6 Ay Sonra *

Bu sene ; noel gecesi gergindim.Dışarısı karla kaplıydı ve herkes evimizdeydi.Annem,babam,Danial ... Zayn'in ailesi.Şöminede yanan odunlarının çıtırtıları kulaklarımı dolduruyordu.Tam olarak masada konuşulan şeylere odaklanamayacak kadar düşünceliydim.Sadece iki gün sonra Zack'in doğmasını bekliyorduk.Karnım,tam anlamıyla burnumdaydı.Doktor Green erkek çocuklarının kız çocuklarına kıyasla tam zamanında - belki biraz daha geç - doğduklarını söylemişti.Felicity diğer çocuklarla birlikte ağacın etrafında koşuşturarak hediyeleri ne zaman açabileceklerini sorup duruyorlardı.

" Ba-baa ! Noel baba bu sene de gelmedi " Felicity,hayal kırıklığı içerisinde Zayn'e bakarken alt dudağını sarkıttı.Zayn,onu kucağına oturttu,kaşlarını çatarak iki parmağını telefon gibi kullanarak kulağına dayadı.

" Hey ... Merhaba,noel baba.Evet ... Benim,Zayn.Bize ne zaman uğrayacaksın ? Ah,demek bu gece biraz yoğunsun.Gece yarısı görüşürüz,sana da mutlu noeller ! " Felicity,kıkırdayarak ellerini yüzüne koydu ve Zayn'in burnuna öpücük kondurdu.Gülmemek için dudağımı ısırdım fakat bu çok zordu.Masadaki herkes gibi Zayn'e gülmeye başladık.

" Çok şapşalsın babacığım ... Bu çok komikti "

Karnıma saplanan ağrıyla nefesim kesildi ve gülmeyi bıraktım.Ellerim refleksle karnıma giderken kalbim hızla çarpıyordu.Masadaki herkes telaşla bana bakarken Zayn yerinden sıçradı,diğer herkes etrafıma toplanmıştı

Ah,Tanrım ... şimdi değil,şimdi olmaz !

" Renesmee ! " Trisha,endişeyle karışık bir sevinçle çığlık attı.

" Bebek geliyor ! "

***

" Haydi,Renesmee ... Bunu ikinci kez yap,devam et tatlım. "

Doktor Green'in sesi kulaklarımda çınlarken nefeslerimi kontrol altında tutmaya çalışıyordum.Zayn,bir köşede ağlarken Danial onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Ah ... gerçekten ağladığına inanamıyordum,sanki doğuran o'ydu !

" Zayn ! Kadınların sadece %1'i doğum yaparken ölür " Danial,onun kollarından tutarak hafifçe sarstı.

" Kapa çeneni Danial ! Bayılacağım " Onu ittirerek yanıma geldi ve dizlerinin üzerinde eğilip ellerimi tuttu.Elini sıkıca tutarken acı içerisinde güldüm.

" Eğer ölürsem bil ki senin yüzünden " Hissettiğim keskin acıyla gülmeyi bırakıp çığlık attım.Zayn,saçlarımı yüzümden çekerek başını iki yana sallayarak burnunu çekti.

" Böyle söyleme ... "

" Seni öldüreceğim,Zayn ! Bir daha asla — " Daha çok çığlık atarak tırnaklarımı eline geçirdim.Lanet olsun ... çok canım yanıyordu.

" Haydi,Rene ! Son bir kez daha ! "

Dişlerimi sıkarak son bir kez daha ıkındım.Hastaneyi çığlıklarım doldurdu.Vücudumdaki tüm güç beni terk ederken bebeğimin ağlama seslerini duydum.Gözlerimi yumarak gülümserken derin bir nefes aldım.Saatlerce dayak yemiş gibi dağılmış hissediyordum.Alnım ter içerisindeydi ve ellerim titriyordu.Çığlık atmaktan boğazım yanıyordu.

the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin