6

428 24 24
                                    





Pazar günü,Hailey ve onun ailesiyle buluştuk.Biz Starbucks'ın açık alanında otururken Zayn ve Justin çocuklarla oyun alanında vakit geçiriyorlardı.31 ve 27 yaşındaki iki adamın yaşları 3 ve 4 olan iki çocukla trambolin'de zıplayan hallerini izlerken kesinlikle ciddi kalamıyordum.Kocalarımız çocuklarımızdan daha çok çocuktular.

" Jack'in uyku problemleri oluyor.Nasıl başa çıkabileceğimi bilmiyorum.Sence bir uzmandan yardım almalı mıyım ? " dedi Hailey kahvesinden bir yudum alırken.Güneş gözlüklerimi çıkarıp mermer masanın üzerine koyarken mırıldandım.

" Felicity'de aynı sorunu yaşıyorduk.Endişelenme " Hailey,kaşlarını kaldırarak ellerini iki yana açtı.

" Jack sabahın 5'inde bazen 2'sinde uyanıyor bazense hiç uyanmıyor. " Başımı sallayarak bir elimi yanağıma yasladım.

" Evet ... Tam olarak Felicity'de böyleydi.Belli bir yaştan sonra düzeliyor. "

Önceden hangi elbiseyle hangi ayakkabının giyileceğini tartışırdık fakat şimdilerde daha çok annelik hakkında konuşur olduk.Zayn kucağında Felicity ile kafeye girerken ikisi de nefes nefeseydiler.Onlara dönerken kaşlarımı çattım.

" Zayn ... Hasta olacak " Kucağında kızımız ile birlikte yanıma otururken bir ıslak mendil çıkarıp Felicity'nin yüzünü sildim.Huysuzlanarak mırıldandı.

" Anne ... İğrenç kokuyor "

Hemen ardından Justin'de yeni yeni yürümeye başlamış Jack'in elini tutarak kafeye girdiler.Jack öyle tatlıydı ki paytak adımlarla buraya gelirken gülümseyerek onu izledim.Hailey'nin yanına oturdu ve Hailey Jack'i kucağına alarak ona biberondaki sudan biraz içirdi.

" Ba-baa ... Frozen alabilir miyiz ? " Zayn,Felicity'e bakarken gönülsüzce başını iki yana salladı.

" Eğer sana frozen alırsam annen beni öldürür,bebeğim "

" Doğru tahmin " dercesine ona bir bakış attım.Bu kadar terliyken hayatta buzlu bir içecek içemezdi.Felicity,Zayn'in kucağında dizlerinin üstünde dikildi ve küçük ellerini babasının yüzüne koyarak başını sağa yatırdı.

" O zaman limonata ... Lütfen,ba-baa " Alt dudağını sarkıttığında Zayn gözlerini yumarak pes edercesine iç geçirdi.Bana bir bakış attığında onayladım.

" Tamam ... Limonata olabilir ama yine de ılık olsun Zayn " Zayn,kucağında Felicity ile ayağa kalkarken başını sallayarak saçlarıma öpücük kondurdu.

" Anlaşıldı,annecik " Gülerek onların sipariş vermek için içeri girişlerini izledim.Felicity bana el sallayarak öpücük gönderdi.Ben de ona öpücük attım.

Felicity,Zayn'in kucağında ; Jack ise bebek arabasında uyuyakalmışlardı.Biz de nihayet çığlıklar ve huysuzlanmalar olmadan,yetişkinler olarak sohbet etme fırsatını elde etmiştik.

" Yani,evdeyim ... Diyorum ki bu gece film izleyeceğim,evet ... Sonra tüm gün,yaklaşık 16 saat boyunca sadece çizgi film izlemiş oluyorum. " Zayn,Justin'in söylediklerine gülerken başını sallayarak mırıldandı.

" Sonra Jack'in uyuyacağını farz ediyorsun ; ama bir bakmışsın o seni uyutmuş ve hala çizgi film kanalı açık. " Hey,sen ... Uyuyacak mısın ? " Elbette,hayır babacığım ! " " Ah,tamam ... o halde baba uyumaya devam ediyor "

Onun söyledikleriyle hepimiz gülmeye başladık.Kesinlikle dördümüzünde sinirleri bozulmuştu ve gülmemizi durduramıyorduk.Derin bir nefes alarak,gözlerimi yumdum ve gülmekten yaşlanmış gözlerimi sildim.

the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin