20

319 21 21
                                    






Saniyeler,dakikaları,dakikalar saatleri kovalıyordu.Yatakta oturmuş tek bir noktayı izliyordum.Aşağısı sessizdi ; herkesin evde oluşuna rağmen.Ya da ben artık sesleri dinlemekten vazgeçmiştim.Kulağıma bir cızırtı halinde gelen titremeyi dinledim.Başım zonkluyordu,saatlerdir ne bir su içmiştim ne de bir şeyler yiyebilmiştim.Zayn,neredeydi onu bile bilmiyordum.Ama asıl önemli olan ...

Küçük kızım neredeydi ?

Şu an kim bilir ne haldeydi ... Üşüyor muydu,acıkmış mıydı,ağlıyor muydu ? Korkuyor olmalıydı,hem de çok.Felicity hiç izinsiz bir yere gitmezdi,evden çıkmazdı.Kendi başına bir yerlere gidemeyeceğinden o kadar emindim ki.Ah ... nefes alamıyordum.Düşünemiyordum,bayılmak üzereydim.Hiç iyi değildim.

Sadece kızımı istiyordum.Yeniden ona sarılmak,yeniden kokusunu içime çekmek istiyordum.

İyi olmalıydı,bir yerlerde iyi ve güvende olmalıydı.Lütfen Tanrım ... lütfen yaşıyor olsun.

Düşüncelerimle yeniden hıçkırırken artık gözlerimi açmakta bile zorlanıyordum.Saatlerdir ağlıyordum,tek yapabildiğim şey buydu.Ve artık gözyaşlarım kalmamıştı.

Telefonum yatağın üzerinde titrediğinde irkilerek gözlerimi açtım.Titreyen parmaklarımın arasına telefonu aldım.Ekranda bilinmeyen bir numara vardı.Tereddütle yanıtladım.

" Kimsiniz ? " Titreyen sesim öyle güçsüz çıkmıştı ki zorla duymuştum.Telefonun ucundan bir cızırtı yükseldi.

" Merhaba,Renesmee ... Beni özledin mi ? " Bu sesi tanıyordum ; Jamie.Neden bilinmeyen numaradan arıyordu ? Kaşlarım istemsizce çatıldı ve burnumu çektim.

" Jamie ? Üzgünüm,şuan ben ... konuşacak durumda değilim. " Hattın ucundan bir kıkırtı yükseldi.

" Ah ... Yoksa küçük,tatlı kızın ortalardan kayboldu mu ? " Beynimden vurulmuşa döndüm.Hızla yatakta doğrulurken yüzüm buz gibiydi.

" Bunu nereden biliyorsun ? " Hattın ucundan derin bir sessizlik yükseldi.Delirmek üzereydim,ellerimi saçlarıma geçirdim.

" Jamie ! Bunu nereden biliyorsun?! "

" Ssh ... Bağırmayı kes,birilerinin odaya gelip benimle konuştuğunu öğrenmelerini istemezsin,öyle değil mi ? Bunu biliyorum çünkü kızın benim yanımda.Zavallı şey,bir hayli korktu. "

Nefesim kesildi.Nefes almayı bıraktım.Dengemi kaybetmek üzereyken Zack'in beşiğine tutundum.Bacaklarımdaki güç resmen beni terk ediyordu.Gözyaşlarım yeniden yanaklarıma süzülürken hızla,çıldırmış gibi konustum.

" Ne yaptın sen ?! Seni aşağılık,orospu çocuğu ! Eğer kızıma zarar verirsen seni — "

" Kapa o siktiğimin lanet çeneni ! Kızın sikimde bile değil,kocanın tohumunun da,kocanın da canı cehenneme ! Beni dinleyeceksin ve söylediklerimi harfi harfine yerine getireceksin.Beni duydun mu ?! " Gür sesi kulaklarımı doldurduğunda irkilerek gözlerimi yumdum.Ah ... bunu nasıl yapabilmişti ? Ne istiyordu ? Neden ?

" Bizden ne istiyorsun ? " dedim sesimin güçlü çıkmasında zorlanırken.Güçsüz bir tavırla yatağa oturdum,elimle alnımı ovuşturdum.

" Kocanın sahip olduğu her şeyi ! Çalışma odasına git.Çekmecede ... orada çek'leri olmalı.Onun imzasını taklit edebilirsin,öyle değil mi ? Ona kendini siktirmek dışında da bir şeyleri becerebilirsin ? "

Dişlerimi sıktım.Onu mahvedecektim.Ama kızımın güvende olmasını istiyorsam dediklerini yapmak zorundaydım.

" 5 milyon dolar ; beni anladın mı ? Eğer tek bir kuruş eksik olursa kızını parçalar halinde alırsın.Çok ciddiyim.Kocana ya da onun korumalarına,polise ... tek bir kelime edersen bunu yaparım,Renesmee.I-9,sola dön.Nehrin orada bekliyor olacağım. "

the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin