Felicity,3 gün boyunca Zayn'in ailesinin yanında kalacaktı.Dedesi ile vakit geçirmeyi çok seviyordu bu yüzden bizim yokluğumuzu arayacağını sanmıyordum.Bugün evlilik yıl dönümümüzdü.Koskoca 5 sene.İnanamıyordum.
Zayn,yıldönümü sürprizi olarak beni Bora Bora adalarına getirmişti.Turkuaz renkli suları ve mükemmel kuma sahip plajlarıyla tatil için en mükemmel yerlerden birisi olduğu kesindi.Zayn,şezlongunu benimle paylaşırken kolunun altındaydım ve ona iyice sokulmuştum.
" Şu Karayip Korsanları' ndaki değerli siyah incinin çıkarıldığı adanın burası olduğunu biliyor muydun ? " diye mırıldandı güneş gözlüklerinin ardından bana bir bakış atarken.Başımı hafifçe kaldırarak iki yana salladım.Elim dövmelerle dolu bronzlaşmış göğsünde gezinirken mırıldandım.
" Bilmiyordum ... Sence Jack Sparrow'u görebilir miyiz ? " diyerek alay ettim.Kollarını başının altında birleştirip kocaman sırıttı.
" O kimmiş ? Yanında çok daha iyisi duruyor " Hafifçe göğsüne vurdum.Damarlarında ukalalık ve egoistlik dolaşıyordu.Kendi şezlonguma yerleşip plaj çantamda duran kitabımı çekip aldım.Hazır Felicity etrafta yokken rahat bir şekilde bir-iki bölüm okuyabilirdim.
Sadece bir kaç sayfa okumuştum ki Zayn,ayağa kalkıp benim şezlonguma oturdu.Kitabı elimden alıp kumların üzerine koydu ve bacaklarımın arasına girdi.Yüzünde alaycı,çarpık gülüşü vardı.Uzanıp boynumu öptüğünde kırpıştırarak açtığım gözlerim,yumuşacık ela bakışlarıyla buluştu.Tanrım,gözlerinin rengi müthişti.Özellikle burada,denizdeyken,yakıcı güneşten sıçrayan ışıklar yansırken.Beni şefkatle öptü.Şansıma inanamıyordum,benim olduğuna inanmakta güçlük çekiyordum.
" Şu anda bu hafif ıslak halinle o kadar güzel görünüyorsun ki.Daha fazlasını istememe neden oluyor " Yakıcı dudaklarını boynuma sürttüğünde başımı yana yatırarak kıkırdadım.Parmaklarım ensesinde gezindi ve siyah saçlarına daldı.Nemli,gür tutamları geriye doğru parmaklarımla tararken ona gülümseyerek baktım.
" Mm ... Kafandaki şeyleri akşama sakla " dedim utangaç bir tavırla gülümsemeye devam ederken.Alt dudağını ısırıp hafifçe popomu sıktı ve beni son kez öpüp üzerimden kalktı.
" İçecek bir şeyler alacağım.İstediğin bir şey var mı ? " Başımı ona kaldırarak kocaman sırıttım.
" Soğuk kahve " Elleri belinde,başını sallarken alayla güldü.
" Tabii,bunu sormam hataydı.Elbette,soğuk kahve ... "
Ona öpücük gönderip yeniden kitabımı elime aldım ve kaldığım yerden okumaya devam ettim.
***
Otele dönerken,güneş arkamızda alçalmıştı ve ben harika öğleden sonramızı düşünüyordum.İkimizde duş aldıktan sonra Zayn hazırlanmamı söyledi.Üzerime pembe elbisemi geçirip askılarını ensemde bağladım.Dalgalı saçlarımı ellerimle düzeltirken Zayn banyodan çıktı.Açık renk bir gömlek giyiyordu ve siyah saçları özenle şekillendirilmişti.Muhteşem gözüküyordu.Kollarını belime sararak kulağımın altını öptü.
" Harika görünüyorsun " Gülümseyerek yanağımı yanağına sürttüm.Sakalları huylanmama neden oldu.
" Nereye gidiyoruz ? "
" Sürpriz,bebeğim "
Gitmeden önce yatağa oturduk ve Trisha'yı Skype'tan aradık.Aramayı yanıtladığında ekranda sıcak gülümsemesi belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the last song | zm
Fanfiction" Tüm dünyayı аrаdıktаn sonrа, mutluluğun kendi öz yuvаndа olduğunu öğreneceksin. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .