19

340 17 25
                                    




Karşımda oturan sarışın kızı inceledim.İlk üç düğmesinden taşan göğüslerine bakmaktan soracağım soruları unutmuştum.Kız bana gülümseyerek bakmaya devam etti.Oturuşumu düzelterek salonda çocuklarla oynayan Zayn'e baktım ; neyse ki kıza bakmıyordu.Arkası bize dönüktü.

" Daha önce bakıcılık yaptın mı ? " Kız başını ik yana salladı.Gözlerimi yüzünden çekmeden usul usul başımı salladım.

" Anlıyorum ... Kaç yaşındasın ? "

" 24 "

Ah.Çok genç.Kesinlikle olmaz.Kocamı ayartabilir.Önümdeki ajandamı kapatıp ona sahte bir gülümseme gönderdim.

" Tamam,tatlım ... Biz seni arayıp haber veririz.Geldiğin için teşekkürler "

Evden çıktığında kapıyı kapatıp derin bir nefes aldım.Zack'le ilgilenebilecek bir bakıcı arıyordum ama hiçbiri kriterlerime uymuyordu.Ya da ... ben bebeğimi yabancı ellere bırakmak istemiyordum.Ama işe de dönmem gerekiyordu.Çok kararsızdım.Mutfağa girip bir brownie aldım ve düşünceli bir tavırla yemeye başladım.O sırada Zayn içeri girdi ; kendine bir bardak su doldururken bana omzunun üzerinden alaycı bir bakış attı.

" Bakıcı işi pek iyi gitmiyor sanırım " Bir süre yüzüne boş boş bakıp kafamı salladım.Gülümseyerek yanıma geldi ve çenemi tutup dudaklarıma öpücük kondurdu.

" Eğer ben karımı tanıyorsam ... oğlumuzu yabancı birine asla bırakmaz "

Ah ... beni çok iyi tanıyordu.Ona yenilgiyle bakarken yeniden başımı salladım.

" Sanırım bir süre daha evdeyim "


***

Çocuklar nihayet uyuduklarında Zayn ile baş başa kalmıştık.Dergide okuduğum bir konu kafama takılmıştı ; eğer kocanızla eskisi kadar seks yapmıyorsanız sizi aldatması çok muhtemel yazıyordu.Aynadaki yüzümü incelerken kaşlarımı çattım.Zayn beni aldatmazdı.Ama yine de çalıştığı ortam buna çok müsaitti.Etrafında bir sürü genç ve güzel kadın vardı.İşimi ihtimallere bırakamazdım.

Derhal harekete geçme zamanı,Renesmee.

Siyah,jartiyerli takımımın üzerine sabahlığımı geçirip biraz parfüm sıktım ve saçlarımı dağıtıp aynada saçma sapan seksi surat ifadeleri takınmayı denedim.Ah ... gerçekten bunlara gerek var mıydı ? Gidip ona " seninle sevişmek istiyorum " diyebilirdim.

Düşüncelerimi elimin tersiyle ittirirken bir kontrol hapı yutup banyodan çıktım.Zayn,uyukluyordu.Yatakta yan dönmüştü ve gözleri kapalıydı.Sabahlığımı çıkardım ve yatakta dizlerimin üstünde ona doğru ilerledim.Hafifçe eğilip dudaklarımı boynuna bastırdım.Boynundan çenesine kadar bir yol izlerken ellerimi karın kaslarından kasıklarına kadar gezdirdim.Kıpırdandı,dudakları keyifle kıvrılırken gözlerini açmadan mırıldandı.

" Renesmee ... Ne yapıyorsun ? "

Kucağına oturduğumda gözlerini açtı.Ela gözleri şaşkınlıkla vücuduma kayarken eğilip dudaklarını yavaşça öptüm.Gözlerini yumarak mırıldandı.

" Siktir ... Jartiyer giymişsin "

Kalp atışlarım hızlanırken yeniden onu öptüm.Ellerimi yüzünde gezdirip sakallarını okşadım.Kalçamı kıvırıp onunla temas ettiğimde elleri belimden kalçalarıma kaydı.Kesinlikle şuan iyi hissetmiyordum.Dudaklarından güçlükle ayrılarak doğruldum ve südyenimi çıkarıp bir kenara ilgisizce attım.Bana şaşkınlıkla bakarken alt dudağını ısırdı ve ağzı göğüslerime yönelmeden önce kalçama sertçe vurdu.

the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin