18

308 17 21
                                    




* 6 Ay Sonra *

     Hafta sonu,Zayn'in Washington'da bir toplantısı vardı.Bu yüzden evde değildi.Pek keyifli bir hafta sonu geçirdiğim söylenemezdi ; Cumartesi ve Pazar günleri onun evde olmasına alışkındım.Felicity,Zack ve ben oyun odasındaydık.Zack,yumuşak minderin üzerinde ayaklarını ve ellerini havaya kaldırarak kendi kendine bebeksi sesler çıkartıyordu.Dişlerinin çıkacağını tahmin ediyordum,ne bulursa ağzına götürüyordu.Şimdilik iki tane disimiz vardı.Ağzındaki sahte memesini tükürüp yumruk yaptığı ellerini ağzına götürdü,yavaşça döndü ve karnının üzerinde dururken ellerini zemine koyarak büyük,ela gözleriyle Felicity'e bakmaya başladı.

Benimle göz göze geldiğinde kıkırdadım ve onu kucağıma aldım.Yumuşacık boynunu hızla öpmeye başladığımda bebeksi kahkahaları kulaklarımı doldurdu.Güzel kokusunu içime çekip onu yeniden yere bıraktım.Emekleyerek top havuzuna doğru gitti.

" Anneciğim ... 3+2 kaç ediyor ? " Bir gözüm Zack'in üzerindeyken hızlıca Felicity'nin sorusunu cevapladım.

" Cevabı kendin bulabilirsin,bebeğim.Denemeye çalış " Kreşte ona basit ev ödevleri veriyorlardı.Biz de şuan tam olarak bunun üzerinde çalışıyorduk.Zack,çekmeceleri açmak istediğinde uzanıp bir çırpıda onu yakaladım ve kucağıma oturttum.

" Hımm ... 1,2,3,4,5,6 ! Cevap 6 " Zack,kucağımda huysuzlanıp yanağımı tokatlarken yüzümü buruşturarak Felicity'i onayladım.

" Doğru,anneciğim ... Aferin sana "

Sonra duraksadım ve 3+2'nin 5 ettiğini hatırladım.Kafam fena dalgındı.

Öğle saati yaklaşıyordu.Uyku zamanıydı,ama ikisi de uyuyacak gibi durmuyorlardı.Felicity'nin ödevini bitirdikten sonra etrafa saçılmış kulelerle oynamaya başladı.Benim de oynamamı istiyordu ama Zack ortalıkta merakla dolanırken bu çok zor oluyordu.Kuleleri üst üste dizmeye başladım,Felicity'de benim gibi yaparken bana bakarak kıkırdadı.

" Zack ne zaman benimle oynayacak ? " Uzanıp onun yanağını öptüm.

" Bunun için biraz daha beklemeliyiz,bebeğim " Poposunun üzerine oturup başını salladı ve esnedi.Sonunda uykusu gelmişti,nihayet Tanrım ...

" Uykum geldi,anne ... " Zack'i kucağıma alırken saçıma yapıştı.Tutamlar küçük avcunda kalırken Saçımı acıyla kurtardım.Felicity'nin elini tuttum ve birlikte odasına kadar gittik.Zack,kucağımda ağlamaya ve huysuzlanmaya başladı.Felicity,durmadan konuşuyordu.

Ah ... Tanrım.Kafayı yemek üzereydim.Felicity'i yatağına yatırıp üzerini örttüm.Gözleri kapanmak üzereydi ; alnına öpücük kondurdum.

" İyi uykular,anneciğim " Gözlerini açmadan başını salladı ve uykuya daldığından emin olduktan sonra yavaşça odasından çıktım.Zack,omzumdan sarkarak kendi kendine anlamsız cümleler kurmaya devam ediyordu.Yatak odasına girip onu yatağa yatırdım.Baş parmağını ağzına sokarak emerken bana gözlerini kırpıştırarak bakmaya başladı.Gözlerimi kısarak yüzüne eğildim ve onu ard ardına öptüm.

" Seni yaramaz ... İşte şimdi yedim seni ! " Ellerini yüzüme koyarak sevinçle kahkaha atmaya başladı.Çok ama çok tatlıydı ... Siyah saçlarını geriye doğru yatırıp alnını öptüm.Ayaklarını kaldırıp karnımı tekmeleyince acıyla yüzümü buruşturdum.

Ah,Tanrım ...

" Mama zamanı ... Gel bakalım,seni oyuncu " Küçük bedenini yeniden kucağıma aldım.Ben mutfağa inene kadar başını omzuma yasladı ve sessizleşti.Onu mama sandalyesine oturttum ve yemeğini hazırlamaya başladım.Ek gıdaya geçiş yapalı 15 gün oluyordu.3 bölmeli,dinazorlu tabağa biraz haşlanmış sebze,biraz yoğurt ve küçük parçalara ayırdığım balığı koydum.

Mavi önlüğü boynuna bağlarken huysuzlanıp ellerimi itekledi.Bir sandalye çekip oturdum ve ona yedirmeye başladım.Arada yiyip arada yememezlik yapıyordu.

" Zack ... Beni gerçekten yoruyorsun " Sanki beni anlıyormuş gibi büyük ela gözlerle bana bakarken aralık ağzına kaşığı sokuverdim.

Zafer benim.

Yemeği bitmek üzereyken telefonum çaldı.Zayn arıyordu,aramayı yanıtlayıp hoparlör'e verdim.

" Efendim,hayatım ? " Sesi odayı doldurduğunda Zack ellerini mama sandalyesine vurup sevinçle çığlık attı.Kendi kendime kıkırdadım.

" Oğlum benim ! Sen benim sesimi mi tanıdın ? Aslanım,yakışıklı oğlum ! " Zack,daha çok hareketlenip gülmeye devam ettiğinde dalgın bir sesle konuştum.

" Her şey yolunda mı ? "

" Evet,bebeğim.Ne yaptığınızı merak ettim. "

" Felicity,uyuyor.Ben de Zack'e yemek yediriyorum.Ne zaman geleceksin ? " Sıkıntıyla iç geçirirken Zack'in ağzını mendille sildim.

" Bu akşam gelmeye çalışacağım,güzelim. "

" Ah ... lütfen,çabuk gel Zayn.Bittim " Kıkırdaması kulaklarımı doldurunca gülümsemeden edemedim.Çok özlemiştim.

" Kıyamam sana,hemen geleceğim "

Konuşmayı sonlandırdıktan sonra Zack'i uyuttum.Uykuya dalması bir hayli kolay olmuştu.O uyurken hızlıca bir duş aldım ; Felicity birazdan uyanabilirdi.Üzerime bir penye şort ve askılı geçirip banyoya koştum.Kurutma makinesindekileri hasır sepete boşaltıp ütü odasına kaldırdım.Zayn'in gömleklerini ütülerken sıcak hava yüzünden terlemiştim.Gömlekleri asıp,yatağımızdaki çarşafları değiştirdim.

" Anne ! "

Ve Felicity uyanıp bana seslendi.Zack'i kontrol ettim ; hala uyuyordu.Felicity,bana bir kez daha seslendiğinde hızlıca odasına yöneldim.Öyle yorgundum ki bayılsam yeriydi.

" Geldim,anneciğim ! "

Kamu spotu : Evlenip iki çocuk yaparsanız işte böyle olursunuz

Bir daha düşünün

Bye

Zack ;

Felicity ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Felicity ;

Felicity ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin