10

382 16 33
                                    






        Açık pencereden içeri doluşan kırlangıçların sesleriyle birlikte yazın,tatlı sıcak güneşi mutfağa vuruyordu.Babası ve kızının özel isteği olan elmalı turta neredeyse hazır olmak üzereydi.Üst kattan gelen ayak sesleri ve küçük çığlıklar kulaklarımı dolduruyordu.Kulak kabartarak gürültülerini dinlemeye başladım.

" Beni yakala ! Yakalayamazsın ! "

" İşte geliyorum ! "

Felicity çığlık atarak hızla merdivenlerden inerek mutfağa koştu.Zayn,hemen arkasından koşarken bir yerlerini incitecekler diye ödüm kopuyordu.

Felicity kıkırdarken Zayn onun küçük bedenini yakalayıp omzuna aldı.Felicity onun omzundan sarkarken çığlık atarak gülüyordu.

" Ba-baa ! Başım dönüyor "

Zayn,onu kucağına alıp alnını öptü ve yanıma geldi.Beni öpmek için uzandığında Feliticy ellerini onun yanaklarına koyarak kafasını kendine çevirdi.Alt dudağını sarkıtırken huysuz bir tavırla mırıldandı.

" Hayır ! Annemi öpme " Ağzım " o " şeklini alırken gözlerimi kısarak güldüm.

" Şuna bakın ... O benim " dedim sahte bir tavırla Zayn'e sıkıca sarılırken.Feliticy,beni ittirdi ve babasına daha sıkı sarıldı.

" Hayır ! Git buradan " Zayn,kahkaha atarken uzandı ve dudaklarını büzdü.

" Haydi,babana bir öpücük ver ; anneye gösterelim "

Felicity küçük ellerini Zayn'in yüzüne koyarak minik bir öpücük kondurdu.Neşeyle çığlık atarken gülmemek elimde değildi.Kollarını Zayn'in boynuna dolayıp koala gibi ona sarıldığında birlikte mutfaktan çıktılar.

" Biz bahçede olacağız ! "

***


Zayn,çalışma odasındaydı ve ben Felicity ile birlikte salondaydım.Salondaki geniş masaya oturmuş boyama yaparken önündeki portakal suyunu ve elmalı turtasını yemekle meşguldü.Onu rahatsız etmek istemediğim için televizyonu olabildiğince kısık sesle izliyordum.Yan profilden onu izledim.Dudaklarını birbirine bastırmış,sakince boyuyordu.Bir süre sonra hareketlenip boya kalemlerini masaya koydu ve sandalyeden dikkatlice inip sehpada duran hikaye kitaplarından birini aldı.Yanıma oturup kitabı kucağıma koydu.

" Kitap okuyabilir miyiz anneciğim? "

Bir kolumu ona sararken gülümseyerek başımı salladım.Başını göğsüme koyarak açtığım ilk sayfadaki resimlerde gözlerini gezdirdi.Kişilik olarak tamamen Zayn'e benziyordu ; sessiz,sakin ve akıllı bir çocuktu.Ona hikayeyi okurken gözleri yavaş yavaş kapanıyordu.Parmaklarımı sarı buklelerinde gezdirirken usulca mırıldandı.

" Babam her zaman meşgul " Ve tabi bir de fazla meraklıydı.İstemsizce gülümserken saçlarını öptüm.

" Evet,sanırım öyle ... "

" Babam işteyken çok sıkılıyorum. " dedi kıkırdarken.Yanaklarını şişirip başını kaldırdı ve nefesini verirken yeşil gözlerini ardına kadar açtı.

" Çalışma odasına girebilir miyim ? " Gözlerimi kısarak keyifle mırıldandım.

" Evet,haydi gidip ona sürpriz yapalım ! " Kıkırdayarak elimi tuttu ve beni merdivenlere doğru çekiştirdi.Çok çabuk heyecanlanıp mutlu oluyordu.Onunla birlikte çalışma odasına yaklaştığımızda kapıyı ittirdi.

the last song | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin