Ofisim kesinlikle inanılmazdı.Kişisel odam o kadar büyüktü ki başımı dönüyordu.Krem rengi mobilyalar ve bambudan yapılma süslemeler tercih etmiştim ve kesinlikle iç açıcıydı.Felicity'nin fotoğrafını da masama koyduğumda kesinlikle çalışmaya hazırdım.Öncelikle işe kişisel asistanımla tanışarak başladım.Odama girdiğinde ayağa kalkıp elimi ona uzattım." Merhaba,Kimberly ! " dedim sevecen bir ses tonuyla.Siyahi bir kızdı,kıvırcık saçları çok tatlıydı.Elimi sıkarken bana sıcak bir gülümseme gönderdim.
" Merhaba,Bayan Malik.Sizinle çalışacak olmama inanamıyorum ... işinizde çok iyisiniz. " Yanaklarım hızla kızardı.Ona hafifçe gülümsedim ve oturmasını işaret ettim.
" Ah ... Bana Rene diyebilirsin.Ve çok naziksin ; teşekkürler. "
Kimberly ile tanışmamız bittikten sonra işe koyuldum.Ah ! Yeniden burada olmak,bu anlamsız davalarla ilgilenmek o kadar güzeldi ki ! E-postalara cevap verirken kendi kendime sırıtıyordum.Kapım tıklatıldı ve Kimberly girdi.
" Sizinle görüşmek isteyen biri var,Bayan Malik. "
" Kimmiş ? "
" Bryce Andrew.Davası için sizinle görüşmek istediğini söyledi. " Başımı sallayıp bilgisayar ekranımı kapattım.
" Ah ... tamam.Gelsin "
Arkama yaslandım ve kapım açıldı.İçeri 30'lu yaşlarının ortasında gibi görünen,sarışın bir adam girdi.İyi görünümlüydü,ama suratı ifadesizdi.
" Bayan Malik " Bana elini uzattı.Ayağa kalkıp elini sıktım ve koltukları işaret ettim.
" Lütfen,oturun. " Tekli kanepeye oturdu ve ben ellerimi masada birleştirerek ona hafifçe gülümsedim.
" Size nasıl yardımcı olabilirim ? " Yerinde huzursuzca kıpırdanarak gözlerini odada gezdirdi.
" Boşanmak istiyorum ; karımdan. " Bunu öyle bir soğukkanlılıkla söyledi ki,irkildim.Daha önce elbette boşanmak isteyen çiftler görmüştüm ama bu denli hissiz olan bir tavırla ilk kez karşılaşıyordum.
" Peki ... Dosyanız yanınızda mı ? " Başını sallayarak bana dava dosyasını uzattı.Burada yazılanlara göre şiddet ve argo kelimeler hat safadaydı.Aldatma da cabası ... Zavallı kadın.Karşımda oturan adama bir bakış attım.
" Dosyanız pek de iç açıcı gözükmüyor,Bay Andrews " Omuz silkerek alayla konuştu.
" Ne olmuş yani ? Sen savunacaksın ben de paranı vereceğim. " Dosyayı kapatıp ona doğru ittim.Arkama yaslanırken bu keskin dilli,utanmaz herife sertçe baktım.
" Üzgünüm,sizi savunmam.Çünkü suçlusunuz . "
" Avukat değil misin ? Yalan söylemekte iyisindir,sadece yakamı kurtar. "
Benimle sizli-bizli konuşması tepemi attırdı.
" Üzgünüm,kendinize başka birini bulun. "
" Ah ... Kadın değil misiniz ; hepiniz çıldırmışsınız " Ellerimi masama koyarak ona doğru eğildim ve sertçe konuştum.
" Seni savunmak yerine her şeyini elinden alıp karının üzerine geçiririm.Sen de beş parasız kalıp kadınları sorgulamaya devam edersin. "
Bana afallayarak bakarken Ayağa kalkıp kapıyı açtım.İlk kez böyle bir herifle karşılaşıyordum ve vay canına,çıldırmak üzereydim.Bu da neydi böyle ?
" Ofisimden çıkın,gidin.Derhal "
Yerinden kalkarken bana sertçe baktı ve başını iki yana sallayarak odadan çıktı.Kapıyı sertçe kapattım.Ah,harika ... İlk iş günüm için böyle bir başlangıç hayal etmiyordum.Sawyer,kapıyı tıklatarak içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the last song | zm
Fanfiction" Tüm dünyayı аrаdıktаn sonrа, mutluluğun kendi öz yuvаndа olduğunu öğreneceksin. " Warning: Mature content.This book contains slang, violence and sexuality .