22.Bölüm | Part III

48.1K 3K 4.8K
                                    

Instagram: askadususofficial / missfirat

Playlist: Bad Things - Sam Tsui & Madilyn Bailey Cover

22.BÖLÜM | PART III

Geriye dönüp baktığımda hayatımın altı yılını pembe masalların içinde düş kurarak geçirdiğimi fark ettim. Benim kendi dünyamda kurduğum masallarda kötü kalpli bir cadı ya da her şeyi darmaduman eden bir üvey anne yoktu. Ya da beni midesine indirecek avcı bir kurdum da. Aynı zamanda her şeyi tam tersine döndürecek bir sihirli değneğe de sahip değildim. Ben hissedip, kendi duygularımla ben yaşamıştım her şeyi. Bir başıma, kimseden izin almadan.

Her şeyi kendi ellerimle bir kırmızı kapaklı defterin beyaz sayfalarına yerleştirirken istediğim tek bir şey vardı o zaman. Bir gün besleyip, büyüttüğüm, koca bir ağaç haline getirdiğim duygularımın o sevdiğim adam tarafından karşılık bulmasıydı ama şimdi geriye dönüp baktığımda her şey o kadar farklıydı ki... Ağaç yıkılmamıştı. Ağaç istediği sevgiyi alamadığı için kurumuştu ve şimdi yapraklarında beliren tomurcuklar ona başka ellerden uzatılan can suyu ile çiçek açıyordu. Hayalini kurduğum beyaz atlı prensin değil, beni acılarımın içinden kurtarmak isteyen kara şövalyenin kolları arasındaydım artık. Üstelik rahatsız hissetmiyordum. O kolların güvenliğine sığınarak teslim olmak istiyordum.

Bir elim onun atan sıcacık yüreğinin üstündeyken nasıl bu noktaya geldiğimizi ya da gece nasıl oldu da kendimi onun kollarının arasına atarak bu şekilde sarmaş dolaş olduğumuzu hatırlamıyordum fakat geri çekilmek yerine yanımda uzanan manzarayı iz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir elim onun atan sıcacık yüreğinin üstündeyken nasıl bu noktaya geldiğimizi ya da gece nasıl oldu da kendimi onun kollarının arasına atarak bu şekilde sarmaş dolaş olduğumuzu hatırlamıyordum fakat geri çekilmek yerine yanımda uzanan manzarayı izlemeyi tercih ettim. İlker Altan uykusunda bile insanın içini huylandıracak kadar güzel bir adamdı.

Sıcacık göğsündeki atan kalbine dokunan elim yavaşça yukarılara doğru giderken nabızlarımın hızlanmasına ya da vücudumun terleyecek kadar sıcak basmasına karşı koyamıyordum. Ellerim boynundaki boşlukta gezinirken nefes alışverişlerini hissetmemek imkansızdı. Boynunu aşan ellerim kıvırcık buklelerine uzandığında yumuşacık saçlarını okşamaktan ya da geriye atmaktan kendimi alamadım. Alnına düşen bukleleri geriye doğru atıp biçimli yüzünü ortaya çıkarırken onun gibi bir genç adamın benimle ilgilenmesi ya da benden ısrarla bir şans beklemesi rüya gibi geliyordu.

İlker yakışıklıydı, çekiciydi, göz önünde bulunan biriydi. İstediği herkesi kolayca elde edebilecek bir güce sahipti ama o ısrarla beni istiyordu. Beni merak ediyordu. Ne kadar aptaldım onunla ilgili yanılgılara düşerken ama şimdi ben kendim teslim oluyordum İlker Altan'ın avuçlarımın içinde hızlanan yüreğine.

Yanımdaki görüntüsüne karşılık dişlerimi dudaklarıma geçirerek iç çekerken yavaşça elimi saçlarının arasından uzaklaştırdım. Saatin kaç olduğunu bilmediğim için onu uyandırmadan yataktan çıkmayı ve hızlıca hazırlanmayı düşündüm. Nerede olduğunu asla bilmediğim banyosunda üzerimi değiştirmek ve Cambaz'a yakalanmadan hemen oraya ulaşmak istedim. Fakat üzerimdeki yorganı kaldırıp da doğrulamadan bir el bileğimi sıkıca sararak bedenimi tekrar yatağın üstüne bastırdı. İlker ise zaten bana tepeden bakacak bir şekilde üzerimdeydi.

AŞKA DÜŞÜŞ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin