suivre vos traces

1.4K 108 74
                                    

Merhabaaa.

Başlık: Senin İzinden

Güzel bir bölüm olucak gibi geliyor.

Keyifli okumalar..📖 Beğenin lütfen...

****

Sirius Black vaftiz oğlunun isteği üzerine Hogwarts'a yıllar sonra ilk defa geliyordu. Bazı şeylerin değiştiğini görüyordu. Ama yinede anıları tazeydi. James ile yaptıkları bir bir gözünün önünde canlanıyordu.

Büyük salondan içeriye girmeden derin bir nefes aldı. Adımlarını içeriye yönlendirip girdi. Bazı bakışlar ona döndüğünde gülümsedi.

''Sirius Black. Bu ne şıklık böyle.''

Sirius alaylı konuşan oğluna baktı. ''Ben hep şıktım evlat..''

''Öylesin tabii ki.''

Sirius Harry'nin yanına ilerleyip, kısık sesli konuştu. ''Evlat. Ben ne yapacağım burada sen beni çağırdın ama.''

''Eğer oylama sonucu seni gösterirse müdür olacaksın.''

Konuşağı sırada adının duyulması ile duraksadı.

"Sirius..!"

Kendisine doğru gelen eski dostuna baktı. Etrafına sarılan kolları ittiremedi. Onun aksine bütün sinirini bir yana bırakıp sarıldı. Hadi ama onlar çok yakın dosttu. Kızgın olması, özlemeyeceği anlamına gelmiyordu.

''Aylak.'' Sırtına vurup ayrıldı.

"Seni gördüğüme o kadar sevindim ki."

''Bende dostum. Ama bu sana kızgın olduğum gerçeğini değiştiremiyor.''

Remus, konuşacağı sırada Harry araya girdi. ''Bu kadar yeter. Daha sonra konuşursunuz. Sirius sen Remus ile öğretmenler masasına git. Sende herkes gibi beni dinle.''

''Tamam evlat. Sen nasıl diyorsan.''

Sirius, Harry'nin söylediğini yaparak Remus ile birlikte gitti. Kürsüye çıkan Harry'i gördüğünde gururla baktı. Harry gerçekten güçlüydü. Duruşundan belli oluyordu.

Harry, oy sandığını yanına çağırıp sayma büyüsünü yaptı. Sonuçlar bir bir duvarda gözüküyordu. Sirius ile Mcggonagal eşit gidiyordu. Slughorn ise fazla oy alamamıştı. Harry, Sirius'un oylarının arttığını gördüğünde gülümsedi. Dönüp kendisine baktığında şaşkınlıkla oylara baktığı gördü.

''Mcggonagall'ın oy artışı durduğu için ve Sirius'un oyları arttığı için onu yeni müdür ilan ediyorum. Harika bir müdür olacağından eminim. Ne de olsa o benim vaftiz babam. Ve de bir çapulcu. Bu yüzden sizlere ve bana taviz vermesini istemediğimden, Mcggonagall'a bazı konularda onu durdurma hakkı veriyorum.''

Hogwarts öğrencileri, Sirius Black'in azkabanda kalmış olmasını umursamadan alkışladılar. Sirius ayağa kalkıp onları selamladı. Öğrenciyken dalavereye aldığı şey başına gelmiş, müdür olmuştu.

Harry kürsüden çekilip, binasının masasına gitti. Eliyle Sirius'a kürsüyü gösterdi. Sirius kürsüye çıkıp, öğrencilere hitaben konuşmaya başladı.

''Öncellikle böyle birşeyi tahmin etmiyordum. Arkamda duran profesörlerin derslerine hep girmişimdir. Remus desen yol arkadaşım. Bende sizler gibi bu masalarda oturdum. Bir Black olabilirim ama bir Gryffindor'um. Bana böyle bir şeyi uygun gördüğünüz için teşekkür ederim. Sizi yanıltmayacağım. Seneye çok güzel şeyler yapıcağız.''

Son bir alkış koptuğunda, Sirius referansını çekti.

****

Harry, ağzının içinde bir şarkı mırıldanarak, Kara Zindan'ın yolunu tuttu. Sirius'a güzel bir oda tayin etmişti. Sirius ne kadar her müdürün olduğu odayı istese de kabul etmemişti. Orası ona aitti.

HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin