HOGWARTS VE SEÇMEN ŞAPKA

4.4K 270 415
                                    

Harry karşısındaki trene zaferle baktı. Her bir isteği gerçekleşmiş ve sonunda amacına ulaşmıştı. Peronların arasından geçmek zor olmamıştı.

İşleyişini çözmek de zor değildi. Yaslanması yetmişti. İnsanları umursamadan aralarından geçip trene bindi. Bavulu cebindeydi.

Boş bir kompartman bulup yerleşti. Hogwarts'a akşama varıcaklardı. Bu süre zarfında ise kitap okuyacaktı.

Mensia yan tarafında uzanmış, uyuyordu.

Tren kalktığında Harry olduğu yerde daha da yayıldı. Geçen tezgahtar kadından bir kaç parça tatlı aldı.

Öğle saatlerine doğru kapısı açıldı ve kızıl kafalı bir çocuk içeriye girdi.

"Şey merhaba abimler beni kompartmandan attı da acaba burası boşsa oturabilir miyim?"

Harry çocuğun yalanına gülmek istedi. Ama kendini tuttu. Onu kovdukları yoktu bu sene Harry Potter'ın Hogwarts'a geleceği haberini almış onu arıyordu. Harry eliyle karşıdaki koltukları gösterince kızıl kafa geçip oturdu.

"Teşekkür ederim dostum ben Ron Weasley Hogwarts'ta ilk senem ya sen."

"James ve evet benimde ilk senem."

Kızılın uzattığı eli sıkarken eliyle yanındaki dostunu gösterdi.

"Bu da Mensia, benim yılanım."

"Evcil hayvanın bir yılanmı dostum sen delirmiş olmalısın."

"Hayır hayvanım değil. Dostum ve henüz delirdiğimi düşünmüyorum senin hayvanın yokmu.?"

"Göstermesem daha iyi farem var."

"Göstermemen en iyisi Mensia farelere dayanamaz yer, öyle değilmi güzel dostum."

Mensia uzatılan elden dostunun boynuna dolandı . Ron bu görüntüye dehşetle baktı. Daha önce böyle birşeye tanıklık etmemişti. Karşısında sevinçle gülen James'e baktı. Ron'a göre James aklını sıyırmıştı ama öyle değildi. Harry kızılın yüzündeki ifadeye gülüyordu. Mensia'dan bu kadar korkmaları hoşuna gidiyordu.

Ron bir kaç kelam daha edip abilerinin yanına dönüceğini söyleyip kompartmandan delicesine uzaklaştı. Mensia ve Harry'nin arkasından keyifle güldüklerini duymadan.

"*5 dakika sonra hogwartsa olucağız lütfen formalarınızı giyiniz*"

Harry trenin durmasıyla birlikte elini şıklattı, bu sayede forması üzerindeki yerini almıştı. Mensia ile birlikte trenden ayrıldı.

Harry az ilerde gördüğü devin yanına ilerledi. Ne kadar devden hoşlanmasa da işine yarayabilirdi .

" Nasılsın Harry?"

"İyiyim Hagrid, sen nasılsın."

"Sağol Harry bende iyiyim. Pekala birinci sınıflar beni takip edin hadi hadi!!!!"

Harry de dahil tüm birinci sınıflar Hagridin arkasından sandallara bindiler.

Hogwarts tam karşılarındaydı. Harry bu görkemli şatoyu ne yazık ki çok beğenmişti. Burayı kendisine ait bir yer yapmak istiyordu.

Profesör Mcgonagall onları giriş salonunun önünde bekletmiş ve geldiklerini haber vermeye gitmişti. Biraz gerisindeki kızıl kafa seçmenin sınavlarla olacağını söyleyip bazı kişileri korkutmuştu. Cübbesinin cebindeki Mensia kızıl kafanın sesini duyduğu an huysuzlanmıştı.

Harry arkasını dönüp öyle birşeyin olmadığını söyleyecekti ki önüne bir el uzatıldı. Cübbelerini aldığı dükkandaki çocuktu bu:

"Demek söylentiler doğruymuş Harry Potter Hogwarts'ta. Ben Draco, Draco Malfoy."

HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin