Vote sınırı : 40. ❤
Keyifli okumalar. ❤
*****
Harry Marvolo'nun geri gelmesini beklediği süre boyunca titremesi hiç durmamıştı. Korkuyordu, kendine kızıyordu. Kendi hayatının düzelmesi için bir arkadaşını feda ediyordu. Bu durum onu fazlasıyla üzüyordu.
'' Ben ne kadar iğrenç bir insanım. ''
Kendi kendine konuştuğu kaçıncı sefer bilmiyordu. Yaptığı şeyin korkunçluğu tüm bedenine yansımıştı. Belki Marvolo öldürüyor olabilirdi ama kendisi öldürüyor gibi tedirgindi. Ne de olsa kendisi yüzünden ölücekti.
'' Hayır hayır ölmemelisin. ''
Kolunda bulunan dövmeyi açıp dokundu. Marvolo'nun hemen yanında belirmesi ile ayağa kalktı.
'' Öldürmediğini söyle bana. Lütfen Marvolo ölmediğini söyle. ''
'' Sakin ol Harry. Rodriguez hayla hayatta. ''
Harry derin bir nefes aldı. Son anda kurtarmıştı arkadaşını. '' Oh son anda. Ölse yapamazdım. ''
'' Seni vazgeçiren ne oldu.? ''
'' Onu öldürmek yerine Kader'e inandırıcam. ''
Marvolo Harry'nin fikrine gülümsedi. Gerçeği söylemesi gerekirse hiç Rodriguez'in yanına gitmemişti. Öylesine geçmişi gezmişti biraz. Çünkü Harry'i fazlasıyla tanıyordu. Eğer Harry bir konuda kararsız ise onu yapmıyordu. Biraz karar vermesi geç olsa dahi yapmıyordu. Ki onun böyle bir konuda geri döneceğini biliyordu.
'' Sen okuluna git ve profesörler ile konuş. Hatta biraz kal ve kafa dağıt. 1 hafta sonra gel. Sonra da diğer ülkelere gidelim. ''
'' O zaman ben gidiyorum. Sen git ben gelirim. Belki daha önce gelirim. Oradaki sorunları halletmek istiyorum. ''
'' Tamam sen orayı fazla düşünme. Ben hallederim. Biraz geri planda kalmıştım zaten. Lord Voldemort biraz geriye dönsün. ''
'' Dönsün. Lord Voldemort'u bende özledim. Ama kimseyi boş yere öldürme. ''
'' Senden emir alacağımı sanmıyorum çocuk. Sana fazla tolerans gösterdim herhalde. ''
Harry hınzırca gülümsedi. '' Üzgünüm Lord'um, bir daha olmaz. ''
'' Aferim akıllı ol. Şimdi ben gidiyorum ve sakın geç kalma. ''
'' Emredersiniz Lord'um. ''
Harry Marvolo'nun kaybolması üzerine Hogwarts'a cisimlendi. Direk büyük salona ilerledi. Rodriguez'i görür görmez hemen yanına ilerledi. Rodriguez'in kalkması ile sarıldı.
"Dostum sen iyimisin.?"
'' İyi olmaya çalışıyorum. ''
Harry kendini geriye çekip her zaman oturduğu yere çöktü. Carmen'a gözü kaydığında kendisine endişe ile baktığını gördü. Daha fazla bakmadan arkasına yaslandı.
'' Gelecekte büyük sıkıntılarım var. Yine gidicem sadece öylesine kafa dağıtmak adına geldim. ''
"Bu kadar büyük ne sıkıntın var. Yardım edebileceğimiz bir durum var ise söyle yapalım."
'' Var olursa söylerim Brekley. Ama şuan için yok. Marvolo ile hallediyoruz. ''
"Ne olduğunu anlatmak istersen belki akıl verebiliriz."
Harry belki bu söyleme gülerdi ama söyleyen kişi Carmen olduğundan bir şey gülemedi.
'' Ülkeleri denetliyorum. Bazı ülkeler bana karşı, savaş açmak üzere olanlar var. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Fantasía"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩