Başlık : Piyon.
Vote sınırı : 40.
*****
Harry kaybolan Rodriguez'ın olduğu yere baktı. İyi vakit geçirmişlerdi. Ama sorun da fazlasıyla büyüktü. Yanına yaklaşan Asias'a sarıldı.
'' Bir gün bir oğlum olucak. Hatta 5 tane çocuğum olucak. Bu düzene tam 4 yıldır ayak uydurmaya çalışıyorum. Ama bazen kendime diyorum ki o merdiven altı dahamı güzeldi. Baksana Dünya neredeyse benim. İleride Kral oluyorum. Ama mutlu değilim. Kabul o merdiven altında da mutlu değildim. Ama en azından o zaman tek sıkıntım, bulaşık yıkamak ya da evi temizlemekti. Şimdi ise tüm Dünyayı temizlemeye çalışıyorum. ''
'' Çok zor Asias. Muggleları sevmeme nedenim be biliyor musun.? Sihirleri olmadığından değil. Sıkıntısız bir yaşam sürmeleri. Belki bazılarının hayatı kötü ama benim kadar değildir. ''
"Herkesin hayatı kendisine göre zordur. Sizin yaşadığınız hayata bazı kişiler kıskanarak bakıyor olabilir."
'' O kişi ile hayatımı değiş tokuş etseydik keşke. Böyle bir yola baş koymasaydım. Voldemort ile savaşır ve Gryffindor ortak salonunda pinekliyor olurdum. Dumbledore ise her şeyi benim yerime hallederdi. Sanırım her şeyi ben kendim zorlaştırdım. Zamanda geriye gidip düzeltsemmi acaba. ''
"O zaman sizinle tanışamam efendim."
'' Bir de o var değilmi. Sen, Marvolo, Ailem,, Merlin, Brekley, Rodriguez, Carmen ve daha bir çok kişi için değermi bu yaşadıklarım. ''
"Bu sizin kararınız efendim. Cadılar bayramı gününe gidip, ailenizin ölmesini engelleyip, farklı bir hayat da sürebilirsiniz."
Harry düşündü. Marvolo olmadan, Mensia olmadan, geçmişte tanıştığı o kadar kişi yerine ailesinin arkadaşlarının çocuklarını koyabilir miydi.? Bunu kendine yapabilir miydi.? Şuan yaşadığı tüm sıkıntılar bir çörpüde giderdi.
Ya da Marvolo'nun doğduğu güne gidebilirdi. Hem onun hemde kendisinin hayatını düzeltebilirdi. Peki ya diğer tanıştığı kişiler, hayat sadece ikisinin üzerinde kurulu değildi. Ama yine de her şey ikisinin doğumu ile başlıyordu. Nasıl olmalıydı.?
Devam mı etmeli.? Yoksa yeni bir hayat mı kurmalıydı.?
'' Bilmiyorum Asias. Hangisi daha iyi. Ailem yanımda zaten. Ama sanki yine de mutlu değilim. Kader ile de alakası olduğunu sanmıyorum. Sanki içimden bir şeyler kopmuş gibi. Krallık ya da tüm Dünyanın önümde diz çökmesi şuan hepsi o kadar saçma geliyor ki. ''
"Karar dediğim gibi sizin. Ama eğer bana sorucak olursanız. Devam edin. İlerideki oluşucak sorunu şimdiden çözüceksiniz zaten. Kral olmuşsunuz bile. Her şeyiniz var mutluluk hariç. Ama eminin onu da bulucaksınız."
Harry Asias'a gülümseyip sarıldı. Başına bir öpücük kondurup geri çekildi.
'' Teşekkürler Asias. Şimdi gideyim ben. Kendine dikkat et. ''
"Ben en güvenli yerdeyim efendim. Siz beni merak etmeyin."
Harry, son kez gülümseyip cisimlendi.
'' Anne, neredesiniz.? ''
"Oturma odasındayız tatlım."
Harry, annesinin söylemi üzerine oturma odasına girdi. Marvolo'nun da gitmemiş ve kalmış olmasına gülümsedi.
"Hemen gitmek yok değilmi oğlum."
'' Yok bir gidicem, haber vermem lazım. Marvolo anlatmıştır cezam var. Onu çekmem lazım. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Fantasy"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩