Vote sınırı :40
Medyadaki şarkı ile çok güzel oluyor. Ve ilk 1 - 2 dakikası falan çok güzel.
*****
Harry elindeki kalemi sinirle ortadan ikiye kırdı. Olayın üzerinden 4 gün geçmesine rağmen hala sinirini atamamıştı. Soluğunu dışarıya bırakıp yanındaki Rodriguez'e döndü.
'' Rodriguez bir şey yap ve beni bu dersten kurtar. ''
"Ne yapıyım, Harry.?"
'' Dersi sobote et mesela. Her şeyi de benden beklemeyin ama. ''
"Profesör Gryffindor."
Godric Gryffindor, arkasını döndü. "Ne oldu Bay Garbez.?"
"Efendim acaba, rica etsem bizim dersten çık..."
"Hayır, herkes gibi sizde dersinizi sonuna kadar görüceksiniz. Şimdi bir daha beni bölme."
Rodriguez, Harry'e baktı. Onu sinirli olduğunu gördüğünde şaşırmadı. Eğer sinirli görmez ise sıkıntı var demek oluyordu. Çünkü ne zaman Harry gülüyor ise onun altında pis bir plan yatıyor demekti.
"Onu duydun. Hem az kaldı zaten. Biraz daha dayan."
'' Sen istediğin kadar dayan ama ben dayanmak zorunda değilim. ''
Rodriguez daha demin ki düşüncelerini geri aldı. Harry sinirli olduğu zaman da tehlikeli işler çeviriyordu.
"Dostum bak daha cezamız bitmedi. Üstüne bir tane daha ekleme."
'' Ceza alıcak olan sen değilsin, benim. O yüzden karışma. Sen dersini dinle, uslu öğrenci. ''
"Tamam lan, ne yapıyoruz.?"
Harry, sonunda sinsi gülüşünü gösterdiğinde geri dönmek için çok geçti. Artık o tongaya düşmüştü.
'' Şöyle yapıyoruz. ''
➖
Harry çığlık atanların ve Rodriguez'in panik dolu suratına karşın sakince sınıftan çıktı. Bok Böceğine bayılıyordu. Bir sınıfı mahvetmek için çok işe yarıyorlardı.
'' Hadi ama Rodriguez. Biraz gülümse, bak ben bile gülüyorum. ''
Rodriguez Harry'nin söylemi üzerine ona baktı. Ama 4 gündür olduğu gibi yine gülen bir Harry yoktu.
Üstelik o laneti kırdıktan sonra uzun süre ortalıkta gözükmemişti. Sinirini atmak için gittiğini biliyorlardı. Ama bu onun için endişe duymadıkları anlamına gelmiyordu. Hadi ama Salazar kıramazsın dedikten en az bir 10 saniye sonra lanet çat diye kırılmıştı.
Peki ya profesörler bunu kağle aldılar mı.? Hayır, her şey gibi yine bunu da umursamamışlardı. Ve daha üst bir ceza vermişlerdi.
Carmen Harley en sevdiği şeyden koparılmıştı. Kendi elleriyle tasarladığı süpürgesi elinden 1 ay süre ile alınmıştı.
Merlin Jarley ise Hogwarts'tan uzaklaştırma almıştı. Yine 1 ay boyunca.
Rodriguez Garbez ise profesör sözcüğünü sürekli kullanmasına ve verilen makale ödevlerini 7 sayfa uzunluğunda yapması kararlaştırılmıştı.
Brekley Şryed ise okulun dış sınırlarına çıkmama yasağı almıştı. Camlara bile yaklaşması süreliydi. 1 ay süreyle.
Harry James Potter ise belki de en büyük cezaya uğrayan olmuştu. Çünkü geldiği zaman sakinken cezayı duyduğu an yine sinirlenmişti ve o andan beri siniri hiç geçmemişti. 4 kurucu Harry'nin cezaya uymadan çekip gitmesi üzerine ona farklı bir yaptırım uygulamışlardı. Geleceğe çok aşırı önemli bir sebebi olmadan gitmesi yasaktı. Ama Harry'i sinirlendiren bu değildi. Hayır, Harry bunu kendisi zaten yapıcaktı. Asıl sıkıntı yaratan Harry'e sınırlandırma getirmeleriydi. Her şeyi kısıtlanmıştı. Hogwart'tan çıkması, maç yapması, derslere sonuna kadar devam etme zorunluluğu ve bir de inat yapar gibi bunun üzerine asalarına el konulmuştu. Kendi asaları yerine izlenebilir bir asa vermişlerdi. Siz gelin de sinirlenmeyin. Marvolo'nun neden geldiğini de öğrenmemişti zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Fantasía"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩