Asias'ın gidişi biraz gecikti. O yüzden bölümün ilerleyen dakikalarında onu yeni evine göndereceğiz.
Bu arada yazım hatalarıma takılanlar olmuş. Bu benim ilk kitabım. İlk bölümlerde acemiydim. Bu bölümlerde daha da düzelttiğimi düşünüyorum. Ama önceki bölümlere de döneceğim. Şimdi o bölümlere geri dönersem, değişiklik yapacağıma eminim. O yüzden onların düzeltilmesi biraz beklemek zorunda. Anlayışınız için Teşekkürler.🙏🙏
Medya; Asias ile Harry.
Keyifli okumalar..📖 beğenmeyi unutmayın...🙏
*****
Harry, Draco'dan işareti kaptığında duvarın arkasından çıktı. Portrenin önünde durdu. En alttaki parolayı söylediğinde otomatikman açılan kapıdan, yanına ulaşan Draco ile birlikte içeriye girdi. Ortak salonda kimsenin olmadığını gördüğünde gülümsedi. Önünü her kim açıyorsa, ona bir teşekkür etmeyi aklının bir köşesine yazdı.
Sağ duvarda Mcgonogal'ın tablosunu gördüğünde gözünü devirmeden edemedi. Bu tabloyu kesinlikle kaldırmalıydı. Sol tarafa baktığında ise asıl hedefini görmesi ile Draco'ya eliyle gel işareti yapıp tablonun önünde durdu. Godric kafasını döndürüp kendisine baktığında, baş selamı verdi.
''Godric Gryffindor, ben Harry James Potter. Sizin varisinizim. Şuan Slytherin binasında olabilirim ama kanım sizden gelmekte. Sizi görmeye ve size daha layik biri olabilmek için yanınıza geldim.''
"'Demek öyle. Potter'sın, babanı tanıyorum. James Potter. O da burada bu binada bulundu. Sen hariç. Neden.?'"
''İntikam hırsı efendim. Ve güçlü olma arzusu. Beni Slytherin binasına yönlendirdi. Bunun için pişman değilim. Çünkü Hogwarts'ta bulunan her bina benim binamdır. Ayrım yapmam. ''
"'Güzel. Siz öğrencilerden de istediğimiz bu zaten. Hogwarts'ı benimsemeniz. Ve sen bunu eksiksiz yapmışsın belli. Önceden olsa buraya bir Slytherin öğrencisi girmezdi. Ama sen yanında Slytherin soylu birini getirtmişsin.'"
''Doğrudur efendim. Draco Malfoy, Malfoy'ların son varisi.''
'"Hemde bir Malfoy. Bu şekilde devam et, Harry.'"
''Efendim, sizden bir ricada bulunmak istiyorum. Tüm binalarda sözüm az da olsa dinleniyor. Ama yine de saygı duymuyorlar. Ve şuan da okulun başında olan kişi, okulu iyi yönetemiyor. Okula bir 3 başlı köpek soktu. Bu da yetmedi, şuan da herkesin korktuğu bir Karanlık Lord'u kaleye aldı.''
'"Nasıl yapar böyle bir şeyi.?"'
''Bilmiyorum efendim. Salazar Slytherin'e ait bazı yerler şuan da benim. Yanlış anlamazsanız okulu onun elinden kurtarmak istiyorum.''
'"Bana ait özel bir yerin olup olmadığını soruyorsun."'
''Evet efendim.''
'"Elbette var. Bu okulu kuranlardan birisi benim. Bir tek Salazar yada Rawena özel yerler yaptırmadı. Ben ve Helga da yaptırdık. Hatta bazıları ortak. Sana onların yerini böyle ortada söyleyemem ama. Beni buradan götürmen gerekiyor."'
''Siz nasıl isterseniz. Draco tabloyu çıkar.''
Harry, Draco'nun çıkardığı tabloyu almadan önce Godric'in tablosunu çıkardı. Yerine Draco'nun verdiğini astı. Asıl tabloyu alarak binadan ayrıldılar. Köşede onları bekleyen Sara ile Pansy'nin yanına gittiler. Onları da peşlerine takıp zindanlara indiler. Binadan içeriye girdiklerinde, Harry onları umursamadan direk odasına gitti. Tabloyu daha önceden hazırladığı yere astı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Fantasía"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩