Heyyyooo... yeni bir bölüm ve yine ben.
Keyifli okumalar. Medyada yine Harry..
****(2 ay sonra.)****
Harry, ayaklarını biraz daha hızlandırdı. Yemeğe fazlası ile geç kalmıştı. Ve Salazar Slytherin geç kalınmasından nefret ediyordu. Ve Harry fazlası ile geç kalmıştı. Konuştuğu adam o kadar harikaydı ki. Yanından bir türlü ayrılamıyordu. Yüce Merlin adına! Merlin'in kendisi ile birlikteydi. Bu muhteşem birşeydi. Birde üstüne Salazar henüz cisimlenme izni vermemişti. O yüzden 7 kat yukarı çıkması artı her kat fazlası ile büyüktü. Ve merdivenler bambaşka yerdelerdi. Sonunda vardığında nefes nefese kalmıştı. Açık kapıdan içeriye girdi. Masanın başında sinirli bir şekilde oturan Salazar'ı gördüğünde yutkundu. Bir adam düşünün duruşundan dahi korkulan. Gözlerinden ateş fışkıran. Harry'nin korktuğu tek kişi oydu.
''Geç kaldığım için özür dilerim. Merlin ile konuşmaya daldım. Birde o kadar yolu koşarak çıktığım için geç kaldım.''
''Benim suçum olduğunumu söylüyorsun.?"
''Hayır efendim asla. Benim hatam. Konuşmaya dalıp yemek vaktini unuttum.''
"Uzatma konuyu. Otur şuraya ve yemeğini ye. Merlin'den daha iyi işlerimiz var. Birazdan Hogwarts'a gidicez. Sende geliceksin. Godric'in yüz ifadesini çok merak ediyorum."
Harry, masaya oturup düşüncelere daldı. Hogwarts'a 2 ay sonra ilk defa gidecekti. Fakat bu Hogwarts tamamen farklıydı. Normal dersler yoktu. Yada sınıflara girip çıkmıyordun. Herkesin seviyesine göre sınıflar vardı. Oyun gibiydi, en üst levele geçtiğinde Hogwarts'tan ayrılıyordun. Birde şöyle bir kural vardı. Tabi bu kural sadece Salazar için geçerliydi. Diğerlerin kurallarını henüz bilmiyordu. Salazar sadece belli düzeye ulaşabilmiş kişileri öğretiyordu. Şöyleki çocuk gerekirse 6 yaşında olsundu ama eğer cisimlenmeyi ve temel büyülerin hepsini asasıs yapabiliyor ise kabul ediliyordu. Öbür türlü kimseyi kabul etmiyordu. Salazar için asasız büyü yapabilmek şarttı.
''Bende eğitim göreceğim değilmi.? Çünkü buraya geldim geleli sadece kitap okuyorum.''
"Kitap okumak iyidir. Zihnini açar, bilgilerini tazeler."
''Tamam iyi birşey. Peki ya eğitim. Beni de Merlin gibi eğiticeksin değilmi.?''
Salazar, sırıttı. Çocuk fazla sabırsızdı. İyi olmak için herşeyi yapıyordu. Bu kendisinin fazlası ile hoşuna gidiyordu. Varisi kendine fazlası ile yakışıyordu.
"Merlinden daha iyi olacaksın, Harry."
''İşte bu yaa. Merlin bunu duyunca ne diyecek acaba. Seraphina sende öyle düşünüyorsun değilmi.?''
Seraphina, kendisine masum bir çocuk gibi bakan Harry'e gülümsedi. Evlerine adeta neşe getirmişti. "Elbette, tatlım. Sen en iyisisin.."
''Ama diğer kurucular ile kötü olmak zorunda değilim değilmi.? Onları da seviyorum.''
"Değilsin. Burada olduğun vakiti dilediğin gibi geçirmeni istiyorum.''
''Emin olabilirsiniz Kralım. Çok iyi vakit geçireceğim.''
****
Harry, koridorlara hayretle baktı. Ne kadar da güzeldi. Hogwarts'ı değişime uğratanlar iyiki ölmüşlerdi. Yoksa elinden çekecekleri vardı. Büyük salondan içeriye girdiğinde uzunlamasına masaların olduğunu değilde yuvarlak masaların olduğunu gördü. Kafasını tavana çevirdiğinde kat kat merdivenler vardı. En az 3 katlıydı. Ama Harry biliyordu 7 katlıydı. Çünkü Slytherin kaleside 7 katlıydı. Hayretle salonu izledi. Ne kadar da güzeldi böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Фэнтези"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩