Kader

958 77 71
                                    

Harry, karşısındaki kalabalığa baktı. Neredeyse herkes gelmişti, Marvolo ise dahil hemen yanındaydı. Draco, Sara ve Pansy ise aşağıda eğleniyordu ama ne yazık ki Harry'nin öyle bir şansı yoktu. Yapamayacağı için değildi, yapmak için zaman ayırmak istemediği içindi.

Kader birkaç gündür ortalıkta gözükmüyordu. Şans ve Ölüm onun yeni bir şeyler peşinde olduğunu söylemişti ama neydi bu kadar beklemesine sebebiyet olacak şey. İtiraf etmeliydiki biraz ürküyordu, Kader ailesinden birine bulaşırsa ne yapardı bilmiyordu. İki ölümsüz nasıl savaşırdı hiç bilmiyordu. Onun nasıl duracağını da bilmiyordu.

Yaşam zaten kendilerine yardım etmiyordu, kendini yormak istemiyormuş.

Harry, beyninde aniden yanan ampulle gülümsedi. Kesinlikle yeni doğan bir çocuğu kullanacaktı, beklemesinin tek sebebi buydu. Çünkü Ölüm'ün söylediğine göre Kader eğer bir piyonu ortadan kalkıyorsa hemen yerine birini getiriyordu, nefes aldırmıyordu.

Bu gerçeklede Kader'in bir bebeği kullanacağı gerçeğini çıkarmıştı. Hangi bebek onun umurunda olabilirdi, hangi bebek onu zor duruma düşürebilirdi. Harry alayla güldü, kendi bebeği olamazdı. Kendi bebeğinden başka önemseyeceği bir bebek olamayacağı için hiç bir sıkıntı yoktu.

Harry, yüzündeki gülümsemeyle Marvolo'ya döndü. '' Her şeyimiz aynı olmak zorunda mı.? ''

'' Şikayetçi misin.? ''

'' Hiç değilim ama eğer düşündüğüm şey olursa şikayetçi olucam. ''

'' Neymiş o aklındaki.? ''

'' Bir bebek, bana denk olucak. ''

Marvolo, gülerek döndü ama Harry'nin ciddi olduğunu gördüğünde gülümsemesi silindi.

'' Nereden çıktı bu. Sen ne saklıyorsun yine benden.? ''

'' Anlatıcaktım, yemin ederim ama doğru vakti bulamadım. Aberford varya bize öylesine bulaşan birisi değil, o Kader'di. ''

'' Ha Ölüm bitti, bir Kader eksikti. ''

'' Ölüm bize yardım ediyor ama Kader benim ile eğleniyor. Aberford ise onun ilk kurbanıydı, sırada kim var bilmiyorduk ama tahminimce bir bebek. ''

'' O zaman bu bebek, önemseyeceğin bir bebek. ''

'' Bilmiyorum Ölüm'e soracağım. Yaşam ile konuşması için bir bebek varmı diye. ''

'' Ne bekliyorsun o halde, hallet şu işi. ''

'' Ölüm yardımına ihtiyacım var. ''

"Buradayım Potter, sıkıntı ne.?"

'' Kader, başka sıkıntım yok zaten. Yaşam bölümüne yada sana gelen bir yeni doğacak bir bebek listesi varmı bakmanı istiyorum. Benim ailemden, önemseyeceğim bir bebek. ''

"Böyle birisi var aslında. Demek Kader'in aklında o var, güzel eğlence aslında kabul etmeliyim."

'' Ne demeye çalışıyorsun.? ''

"Asla öldüremeyeceğin birisi, annen ve baban öğrenmiş sanıyordum ama madem öğrenmemişler, bir kardeşin olucak, Harry. Önüme geleli 2 hafta oluyor, Kader'in onu kullanacağı aklıma gelmemişti."

Harry, inanmaz bir şekilde annesine baktı. Kardeşi olucağı için sevinmesi gerekmez miydi ama o sevinemiyordu. Bir bebeği önüne koymak da neyin nesiydi.

'' Harry, kim.?''

'' Marvolo, o olamaz. Ben onunla nasıl savaşırım, ben doğmamış kardeşimle savaş planları nasıl yaparım, nasıl öldürme planı yapabilirim. ''

HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin