Merhaba.
Lüften beğenmeyi unutmayın. Emeğime karşılık yapacağınız tek şey bir yıldıza basmak. Bu o kadar zor olamaz. Rica ediyorum. 🙇❤
Keyifli okumalar 📖
*****
Merlin Harry'i bulamamanın verdiği öfkeyle elini karşısındaki duvara vurdu. Harry'i bulduğu zaman iyi bir lanet atmayı aklının en önüne koydu.
İkinci katta olan Darles'in yanına ilerledi. Ona beklemesini söylemişti. Çünkü Darles biraz ürkekti. O yüzden tek başına hareket etmesine izin vermiyorlardı. 10 yaşında bir çocuğu zaten isteselerde yalnız bırakamazlardı. Darles'in ilerde Brekley ile oturduğunu gördüğünde onun da bulamadığını anladı. Nereye gitmişti bu Harry.
"Hiçbir yerde yok değilmi.?"
"Yok dostum. Bir dakika ya geleceğe gitmiş olmasın."
Merlin kafasını masaya vurdu. Bu aklına neden daha önce gelmediyse.
"Orada zaten. Öbür türlü nerede olduğunu söylerdi."
Brekley bir patlama sesi duyduğunda Darles'i hemen koruma altına aldı. Darles'in etrafına bir koruyucu bariyer örüp, Merlin'in arkasından koştu. Kim buraya saldırma cüreetinde bulunabilirdiki.
Merlin sürüyle büyücüyü gördüğünde derin bir nefes aldı. Harry'nin gitmesi hiç iyi olamamıştı. En iyi büyücülerden birisi savaş sırasında ortalıkta yoktu.
"Umarım hemen dönersin Harry."
****
Harry, toplantı masasındaki her bir kişiye dikkatle baktı. Bu onun ilk bakanlık toplantısıydı. Geçmişe geri dönmeden önce bu işlerini halletmek istemişti.
'' Sihirbazlar ve Cadılar. Bazı departmanları kapatma kararı aldım ve bazılarını da değiştirme. Bu önünüzdeki dosyalarda her şey ayrıntılı bir şekilde yazıyor. Fakat ben, bizzat benden dinlemenizi de istedim. Kısa bir özet geçiyorum. Muggle departmanı kapanacak, Sihirli Yaratıklar departmanı ise değişikliğe uğrayacak. Seherbazlık bürosu da öyle. Şöyle ki bu departmanlardan hiç memnun değilim. Gidişatlarını sevmiyorum, o yüzden değiştiriyorum ve kapatıyorum. Diğerleri dosyalarda yazıyor zaten. ''
Önündeki kahvesinden bir yudum alıp konuşmasına devam etti. '' Sihirli Yaratıklara bazı ayrıcalık tanınacak. Onlara yaşamaları için bazı yerler hazırlayacağız. Bizim nasıl evlerimiz var ise onların da olacak. Seherbazlık bürosuna gelicek olursam, Muggle kıyafetlerini ile ilgi çekmeden Muggleları sorgulamanızı istiyorum. Polis olabilirsiniz mesala ya da bir öğrenci, makale hazırlayan. Büyücüler hakkında neler düşündüklerini öğrenin ki ona göre yaşayabilsinler. Çünkü eğer bizim hakkımızda kötü düşünceler besliyorlar ise bu onların ölümleri ile sonuçlanacak. Ayrıca Seherbaz olmaları için bir kaç, Ölüm Yiyen ayarladım. Onlar da sizin gibi devriye gezicek. Bir de şöyle bir şey var, büyücü aileleri ziyaret etmenizi istiyorum. Lucius bir grup oluşturacak, o grupta bulunan kişiler her büyücü ailesini ve büyücü çocukları olan Muggleları ziyaret edecek. Bir dahaki sefere hazırladığınız dosyaları tek tek inceleyeceğim. ''
Harry herkese son kez baktı, ayağa kalktı. '' Size iyi çalışmalar. Lucius'un sözü benim sözümdür. O bir şey söylüyor ise yapın. Sorun çıksın istemiyorum. ''
Harry geçmişe geri dönmek için Slytherin Kalesine cisimlendi.
****( Savaş sahası. Geçmiş.) ****
Harry öyle bir şeyin ortasına düşmüştüki, durumu zor kavramıştı. Birileri yokluğunda saldırı düzenlemiş ve kazanmıştı. Yoksa bu kadar ceset başka türlü açıklanamazdı. Harry yerde gördüğü kişiyle nefesinin kesildiğini hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Fantasy"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩