Vote sınırı : 40. ❤
Keyifli okumalar 📖 ❤
****
Hastanenin o soğuk havası ve o iğrenç kokusu Harry'i öldürmek üzereydi. Bir tarafında annesi bir tarafında babası vardı. Karşısında ise Marvolo oturuyordu. Draco, Pansy ve daha bir çok kişi buradaydı. Ama Harry kimseyi görebilecek durumda değildi.
Mensia ölürse ne yapardı bilmiyordu. Onu kaybetmenin verdiği düşünce bile Harry'i delirtiyordu. Mensia onun ilk arkadaşı, ilk sırdaşı, ilk dostuydu. Ondan ayrılmak ölümden beterdi.
Sara'yı kaybetse, biliyordu Mensia kadar üzülmezdi. Sara'yı ne kadar sevse de ona karşı sevgisinin azaldığını hissediyordu. Ama bu onu kaybetmek istediği anlamına gelmiyordu.
Harrison ailesi dahi buradaydı. Nefret dolu gözlerle kendisine bakıyorlardı. Fakat Harry'nin söyleyebileceği bir şey yoktu. Ne denir ki zaten böyle bir durumda.
Geleceği bu yüzden hiç sevmiyordu. Ne zaman gelse hep kötü şeyler oluyordu.
(Harry'nin ağzından.)
Tam 4 yıl olmuştu, bu yola baş koyalı. Fakat savaşım daha önceleri başlamıştı. Dertlerim, acılarım önceden yüklenmişti omuzlarıma. Birilerini kaybetmek benim için yeni bir şey değildi. Ya da benim yüzümden birinin ölmesi de yeni değildi. Ama yine de acıtıyordu. Kaybetme duygusu farklı bir şeymiş ben onu tattım. Biliyordum hani birazdan doktor yanıma gelicek ve kaybettik diyecekti. İkisinin de yaraları dayanılacak gibi değildi.
Mensia'nın yaraları gözümün önüne geldiğinde sıkıca gözlerimi yumdum. Unutmaya o görüntüyü aklımdan silmeye çalıştım. Ama gitmiyordu, öylece önümde yatıyordu. Hırsla ayağa kalktım.
'' Mensia olmaz. O ölmemeli, dayanamam. ''
Harrison ailesinin bir şeyler söylediğini duyuyordum ama anlamıyordum. Marvolo karşımda dikildiğinde onun gözlerinin içine baktım. '' Olmaz abi.. ''
'' Tamam, sakin ol. İkisi de kurtulucak. ''
'' Bana yalan söyleme.! Ölücek birisi ölücek. Kader öbür türlü nasıl eğlensin.! Hayatımdan birini söküp alıcak bunu sende biliyorsun. Bunu çok iyi biliyorsun. ''
'' Dead.! ''
'' Beni çağırmayacağını düşünmeye başlamıştım. ''
'' Kim öldü.? ''
'' Kimin ölmesini isterdin.? "
'' Bunu banamı soruyorsun.? ''
" Ben değil, Kader soruyor. Kader birisinin kaderini yazmayı bırakıcak. Hangisi olduğunu sen seçiceksin. ''
" Sende mi onunla iş birliği yaptın.?"
'' Hayır. Bazı kaidelerimiz var Harry. Onları bozamayız. Birinin ölmesine karışmayan sadece Şans ve Yaşam var. Ben ve Kader ölüme karar veririz. Ki Kader önüne iki şık sunuyor. Hangisinin Kaderi devam etmeli. Bunu sen seçiceksin."
Üzerime binen ani yükle dizlerimin üzerine düştüm. Nefes almaya çalıştım ama alamadım. Birini nasıl öldürürdüm.? Sara'yı nasıl öldürürüm.? Sevdiğim iki kadından birini kendi ellerimle öldüdürücektim. Nasıl bir oyunun içerisinde bulunuyordum ben böyle.
'' Beni neden öldürmedin Marvolo.? Ben neden hayattayım.? Benim neyime hüküm sürmek. Ben kimim.? Ne için yaşıyorum.? Öldürsene beni.''
'' Harry senin canını yakmamı isteme benden. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK
Fantasi"I've fought my whole life, and I'm going to keep fighting." Başlangıç tarihi. : 01.04.2020 🏁 Bitiş tarihi. : 29.05. 🚩