Dieu du ciel

720 70 27
                                    

Medya : Gök Tanrıları.

Başlık : Gök Tanrı.

Emeğime karşılık bir beğeni istiyorum sizden. ❤

****

Yeryüzü büyük bir kaosa ev sahipliği yapıyordu. Marvolo tüm okyanusu baştan sona aramıştı. Arias ve Asias da gelmiş ve okyanusun en derin yerinde noktalarına gitmişlerdi. Alduin ise kıyıya çıkmış umudu ile tüm her yeri aramıştı. Ama hiç kimse Harry'i bulamamıştı.

Büyücüler ve Cadılar endişeliydi. Harry'nin bir anda ortadan kaybolması alışa gelmiş bir durum değildi onlar için. Üstelik her yerde Harry'nin aranması da bir korku doğurmuştu içlerinde.

Harry geri dönene kadar bu kaos daha da artıcaktı. Lord Voldemort'un sinirlerini aza düşüren kişi yokken, neler olabileceğini ancak yaşayarak öğrenebilirlerdi.

****

Harry duyduğu sesler ile gözlerini açmaya çalıştı. En son hatırladığı Alduin'in üzerinde uçtuğuydu. Kalede olduğunu düşünüyordu.

"Ne zaman uyanıcak İstek."

"Uyanmaya başladı. Bilinci açık şuan."

Harry tanımadığı sesleri duyması ile irkildi. Nerede olduğunu bilmediği bir yerde gözlerini açmak istemiyordu.

"Harry lütfen aç gözlerini. Unutma sen bir ölümsüzsün, kimse seni öldüremez. Yani rahat ol."

Harry güven dolu sese inanarak gözlerini açtı. Harry bir an kendisini rüyada hissetti. Gözlerini kapatıp tekrar açtı. Ama görüntü hayla aynıydı. 15 yıllık hayatında bu kadar güzel birini daha önce görmediğine emindi. Yattığı yerden doğruldu.

" Neredeyim ben.?"

"Benim tapınağımdasın Harry."

"Tapınak ne.?"

Harry her iki bayanın da gülmesi ile utandığını hissetti.

"Benim adım İstek ve bu da kardeşim Umut. Bizler Gök Tanrının çocuklarıyız."

Harry bir cevap bulamamış, aksine kafası daha çok karışmıştı. Gök Tanrı da neyin nesiydi.

"Anlaması zor farkındayım. İstersen gel ve diğer Tanrıların yanına gidelim. Aralarında tanıdıkların var."

Harry onları dinleyip kalktı. İsteğin elini uzattığını görmesi ile tuttu. Cisimlenmeden biraz farklı olan geçiş tarzı boş midesini bozmuştu. Geldiği yere baktığında Kader ve Ölüm'ü görmüştü. Diğerlerini tanımıyordu.

" Buraya bakar mısınız.? "

Harry herkesin kendisine dönmesi ile rahatladı. Sonunda fark edilmişti. Genelde bir yere gittiğinde hemen aurası sayesinde farkedilirdi ama şimdi aurası olmadığı için fark edilmesi zordu.

"Sen nazikmi oldun.?"

Harry Kader'e sinirle baktı. " Kapa çeneni."

"İşte bu daha çok sensin."

"Biri bana ne olduğunu anlatırsa sevinirim. Ben niye buradayım."

Harry karşısında bulunan kadının tahtından kalktığını görmesi ile dikkatini ona verdi.

"Gök Tanrılar odasındasın. Ben Yaşam tüm insanlığa yaşamı veren kişiyim. Kader, Şans ve Ölüm'ü zaten biliyorsun. Sağ tarafındaki İstek dünya da bulunan kişilerin isteklerini yerine getiren kişi. Sol tarafında ise Umut var. Dünyalıları umutlandıran kişi."

HARRY POTTER VE BÜYÜYEN KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin