🎵R.O.D.Y dünyada - bizden olmaz
Yorucu gün nihayet bittiğinde evde televizyon izlemeye karar vermiştim . Saat gece 2 civarıydı ve uykum kaçmıştı doğrusu. Aslında bir cevap vermeyip gruba girseydim , ileride benim kariyerim için çok ciddi adımlar atmış olabilirdim . Ama ben biraz gururlu bir insandım ve bana ihtiyaçları olduğu halde benden 'fazlalık' diye söz etmeleri gururumu kırmıştı.
Kafaya takan bir insan asla değildim ama insan üzülebiliyordu bazen.
Kafamda kurduğum plan yarışma gecesinde bateriye geçmekti. Ama ben o baterinin başına geçersem ve yarışı kaybedersek bunu ağır ödeyebilirdim. Sibel'in bileği çok kötü durumdaydı ve bildiğim kadarıyla paten kayarken bileğinin üzerine düşmüştü. Sargıya alınmıştı zaten . Haraket ettiremiyordu .
Bu halde bageti tutması bile zorken yarışmayı asla kazanamazdı. Kafamda kendime göre bir plan kurmuştum ve bir hafta sonra bunu uygulayacaktım.
Kapı sesiyle düşüncelerimden ayrıldığımda kapıyı açmaya gittim. Gelen Demet'ti. Ona sarıldım ve içeri geçmesi için yol verdim.
Salona ilerlediğimizde bir koltuğa oturdu ve bende yanına oturdum.
Demet çok güzel bir kızdı. Yeşil gözleri ve pembe saçları vardı boynunda ve kolunda dövmesi vardı.Ben de Demet'in yanına oturdum ve konuşmaya başladı. ''Sen gittikten sonra olay çıktı resmen. Sibel arkandan bir ton laf söyledi saçma sapan kendinde çok güveniyor dedi ama hep kendine yediremediğinden bunlar . Şimdi bateri çalıyor geçti oturdu sonra bageti aldı 2. Vuruşta bileğini haraket ettiremedi çok kötü durumda yani."
"Sibel'e üzülüyorum aslında. Sonuçta bateriye yerine biri geliyor ve gruba girecek yarışmada mesela o bateride olacak . Hakkında bir sürü haber çıkacak ve insanlar ister istemez onun gruptan çıkıp çıkmadığıyla alakalı yorum yapacaklar . O yüzden kendini zorluyor bence." dedim. Demet yüzüme baktı ve beni inceledi. "Deniz sen ne kadar objektif bakabiliyosun ya kızım ." Deyip gülümsedi sonra eliyle saçlarımı karıştırdı. Bir süre güldükten sonra ciddileştim ve konuştum.
"Şimdi senden çok önemli bir şey isteyeceğim , Yarışmaya katılacağınız şarkının vuruşlarını ve notalarını Sibel'den bir şekilde almanı ve fotoğrafını çekmeni istiyorum . Daha sonra siz provadayken kayıt alabilir misin baştan sona ?"
Demet biraz düşündü ve "Tabiki yaparım ama umarım yakalanmam." dedi. Gülümsedim ve bu işte başarılı olucağımı düşünerek mutluydum .
Biraz kafa dağıtmak için Demet gece bizde kalacaktı. Zaten bir kaç saate sabah olacağı için biz de uyumadık ve film izledik. Mısır bile patlatmıştık ve epey keyifli bir gece olmuştu. Ardından salonda film izlerken uyuyakalmıştık.
Sabah uyanınca saat epey geçti. Öğlen olmak üzereydi ve Demet geç kalmamak için hızlıca eşyalarını toparlayıp çıktı. Bende yattığım yerden kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim.
Bir şeyler de yedikten sonra tüm gün bateri için çalışacaktım. Egzersiz yapmak için oturdum ve saatlerce çalıştım. Bir hızlı bir yavaş sağ ve sol olarak uzun uzun çalıştım. Biraz ara vermiştim ki Demet bateri notalarını ve vuruşlarını attı.
Fotoğrafı biraz inceledim fakat üzeri çarpı olan yerler vardı. Muhtemelen Sibel için kolaylaştırmışlardı ve ben çarpı olan yerlere de çalışacaktım.
Baterinin üzerine düşen görev büyüktü. Fazla hızlı olmam gerekiyordu ve cidden zordu. 1 hafta bu parçaya çalışmak için çok kısa bir süreydi fakat ben yapabilirdim.
Demet ilk provalarının kaydını bana gönderdiğinde sadece elektro gitarların sesi geliyordu bateri iki yerde müziğe giriyordu ve çok basit bir parçaya dönüşmüştü.
Önce bir gitar daha sonra diğer gitar girdikten sonra baterinin girmesi gerekirken çok daha geç bir yerde girmişti . Haliyle şarkı güzel olmuyordu.
Önce bu parçanın orijinal halini dinleyip kendimce kısa notlar çıkardım . Dikkat etmem gereken ve vurgulamam gereken yerleri belirtmek için. Daha sonra şarkıyı defalarca dinledim . En ufak aksamalardan en ufak giriş yerlerine kadar not almıştım. Gerisi daha kolaydı.
Evimin bodrum katına indim ve baterime oturdum. Önce akordunu yaptım ve ufak haraketlerle çalmaya başladım iyi gidiyordum ama parça çok zorluydu.
Ben... parçadaki bazı notaları bilerek değiştirmiştim. Bateriye geçersem kaybetmeleri için.
Saatlerce çalıştıktan sonra ter içinde kalmıştım ve bugünlük bu kadar yeteceğini düşünerek yukarı çıktım. Ellerim nasır tutmak üzereydi ama bugün çok yol kat etmiştim .
Akşam biraz kafa dağıtmak için aşağı cadde üzerinde olan kafeye gidecektim.
Önce bir duş aldım ve hazırlandım. Karnımı açıkta bırakan kısa bir body altına yırtık pantolon giydim. Ve evden çıktım. Biraz yürüdükten sonra yağmur hafiften başlamıştı ve ben kendimi kafeye attım.
Kahvemi aldıktan sonra ödeme yapmak için sıraya girdim. Daha sonra ileriden kahkahalar yükseldiğinde bu sesin bana çok tanıdık geldiğini fark ettim. Evet , Karambol buradaydı . Hepsi bir masaya oturmuş bir şeyler yiyip kahve içiyorlardı. O sırada Demet ile göz göze geldik ve ben bir adım geri gittim. Umarım burda olduğuma dair onlara bir şey demezdi.
Ödemeyi yaptıktan sonra biri tarafından sağa çekildim. Bu tabiki Demet'ti. Bana sarıldı ve oturdukları masaya beni çekti. Demet'in yanına oturduğumda ortam gerilmişti ve ben bir an önce buradan kalkıp gitmek istiyordum. Sibel 'senin burada ne işin var?' dedi bana dönerek. Ben aldırış etmeden kahvemi içmeye devam ettim .
Bu umursamazlığım karşısında fazla bozuluyorlardı ve yüz ifadelerini izlemek çok hoştu . Ben gelince kimse konuşmuyordu ve herkes beni inceliyordu. Ben kahvemi bitirdim ve Demet'e döndüm .
"Demet ben kalkayım artık geç oldu hadi görüşürüz " dedim bana 'görüşürüz' dedikten sonra , Sibel dayanamayıp yine lafa atladı, "Sen geldin diye konuşamıyorduk zaten keyfimizi bozdun hadi git, görüşmeyiz." diyerek bana el salladı. Diğerleri olaya pek karışmazken ben de Sibel'e el salladım ve alaylı bir şekilde 'görüşeceğiz , haftaya kaybettiğinizde.' Diyerek kafeden çıktım. Aslında kötü bir karşılaşma olmuştu ve beklemiyordum. Kahve içmek isterken gerilmiştim boşu boşuna.
Yağmur hızını iyice arttırmışken hızlı adımlarla eve yürüdüm . Kapıyı açtım ve içeri girdim. Hızla üzerimi değiştirdim ve yatağa uzandım. Son 2 günde yaşadığım şeyler , kesinlikle çok yorucuydu.
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAMBOL ||Yarı Texting
ChickLitBuraya edebi kitap açıklaması yazmam gerekiyor sanırım. Neyse. Bu kısa bir hikaye . Karantinada sıkılanlar topluluğu, Hala ne duruyorsun ? İçeri gel. 05***: "Hoşçakal"