2.4

26 3 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda köpek olmadığını farkettim. Kafamı biraz kaldırıp etrafa bakındığımda üşümediğimi farkettim. Üzerimde bir battaniye vardı ve epey sıcak tutmuştu.

Bunu ilerideki sahile gelen balıkçıların veya gece sahile inenlerim getirmiş olabileceğini düşündüm. Ayağa kalktım ve battaniyeyi dürüp kayalıklara bıraktım. Getiren kişi geri alırdı umarım. Bir teşekkür bile edememiştim.

Saçlarımı düzelttim ve saatin kaç olduğuna baktım. Öğlen olmak üzereydi. Yavaş adımlarla kayalıklardan inip üzerimi düzelttim.

Deniz kıyısından ayrılıp yürümeye başladım. Uzun uzun yürüdüm.

Yürüyüşün ardından eve gelmiştim. Hemen duşa girdim. Biraz bakım yaptım. Duştan çıkınca saçlarıma havlu bağladım ve üzerime bir şeyler giyip , telefonumu da cebime koydum daha sonra mutfağa geçtim.

Ekmeğin arasına domates , salata ne bulduysam doldurdum ve bir tepsiye koydum. Yanına da dolaptan bir gazoz çıkardım. Bir tane de gofret koyup tepsiyle birlikte salona geçtim.

Televizyonu açıp bir kanalda durdum. Ekmeği elime alıp kocaman ısırdığımda çok acıkmış olduğumu yeni farkermiştim.

Telefonumun internetini açtım bir süre sonra mesajlar ve bir sürü bildirim gelmişti.

O numaradan yine mesaj gelmişti. Telefondaki işlerimi bitirip mesaja tıkladım.

05***:Yeni bir başlangıç yapalım .

05***:Tekrardan hoşçakal.

Siz:Merhabayla giriş yaparlar genellikle , dikkat çekme çabası mı bu?

05***: Hayır. Hoşçakal ile başlayalım istedim. Son ile başlarsak, sonumuz başlangıcımız, başlangıcımız sonsuzumuz olur.

Siz:Güzel sözmüş, hangi kitaptan?

05***:Gelecekten getirdim.

Bu fazla edebiyat kasan biriydi sanırım . Kim olabileceğini bilmiyordum. Karambolden biri kesinlikle değildi. İsimsiz olabilir diye düşünecektim ama isimsiz bu kadar edebiyat kasamazdı.

Siz:Kimsin?

05***:Bunu söylersem ne anlamı kalır anonimliğin?

Siz:Haklısın , usülüne göre oynayalım oyunumuzu. En azından ne diye kaydedeyim bir isim söyle.

05***:0 diye kaydedebilirsin.

Çok geçmeden onu '0' diye kaydettim. Kim isminin sıfır olmasını isterdi ki?

Siz:0'ın gizemi ne ?

0:Bilmem şuan aklıam geldi.

Siz:Eğlenecek başka birilerini bulamadın mı?

0:Seninle eğlenmiyorum.

Cevap vermedim. Biri benimle çok büyük oynuyordu ama bunu umursayamazdım. Yemeğimi yedim ve gofretimden bir ısırık aldım.

Televizyonda güzel bir şey bulamayınca uyumaya karar verip tepsiyi kaldırdım.

Odama çıktım , aslında uzun süredir burda uyumamıştım. Yatağıma yatıp üzerime battaniye örttüm.

Kısa süre sonra da uyumuştum.


🖤🖤

KARAMBOL ||Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin