2.5

21 2 0
                                    

Uyandığımda hava kararmıştı. Epeydir güzel bir uyku çekmemiştim ve bu bana iyi gelmişti.

Yapılacak hiç bir şey yoktu ve ben epey sıkılacaktım. Şu '0' yine mesaj atmıştı ve sanırım vakit geçirmek için güzel bir fikirdi.

Telefonumu alıp terasa çıktım. Abur cubur bir kaç bir şey çıkardıktan sonra bir şarkı açtım. Sesi kısıktı ama ortama hoş bir hava katmıştı.

0:Hayat saçma , kuşlar ters bile uçamıyor.

Siz:Anonimim garip , kim olduğunu bile bilmiyorum.

0: Kalbim seviyor, seni bile görmeden.

Siz:Buna düşmem gerekiyordu galiba?

0:Kızları nasıl etkilerim bilmiyorum. Sjsjsjsjsjs

Siz: Belli oluyor o random ne kardeş?

0:'Kardeş deme lazım olur.' Klişesini de yapmamalıyım herhalde?

Siz:Doğru yapma. Her kardeş dediğimiz lazım olsaydı işimiz zor olurdu.

0:Seni görüyorum.

Siz:Gel seninle de bi kola çekirdek yapalım.

0:Terasa birilerini almayı sevmezsin sanıyordum?

Siz:Severim demedim.
Siz:Sevsem geliceksin yani?

0: Şuan yanında olmasam da yanında gibi hissediyorum. Bu bana yeter.

Siz:Evet artık bu zamana kadar boş yaptık. Gelelim kim olduğuna. Sen mi söylersin ben mi bulayım?

0:Değişmişsin.

Siz:Herkes değişir.

0:Hala aynısın. 'Değişmişsin' kelimesine hep bu cevabı verirdin.

Siz: Beni eskiden beri tanıyan birisin. Sen söylemezsen ben bulurum.

Beni izlediğini düşünürsek benden yüksek bir binada oturuyordu muhtemelen. Bu çevrede benden yüksek dört bina görünüyordu. Bunlar beş katlılardı ve beni görebilmesi için üç dört veya beşinci katta oturuyordu.

Onu görememem içinse muhtemelen balkonun ışığı açık değildi. Şuan iste sadece 5 dairenin balkon ışığı yanmıyordu.

Tek tek gidip zillere baksam tanıdık ismi bulabilirdim. Bazen fazla düşünmek işe yaramıyordu sanırım.

Ama o anonimse benim onu bulmamam gerekirdi. Genelde kitaplarda böyle olurdu. Anonim kıza yazar kız ona aşık olur falan filan.

Onu bulmamalıydım , hem vakit geçiriyordum.

Daha fazla düşünmeden yorganı güzelce üstüme örttüm. Gökyüzünü izledim.

Hava çok güzeldi ve ortam harikaydı. Aslında tam arkadaş gruplarıyla sabahlanacak ortamdı ama ben böyle daha rahattım.

.
.
.
.
.
.
🖤🍷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARAMBOL ||Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin