1.6

24 5 2
                                    

Bu gergin anın bitmesi için Savaş sözü aldı. "Evet, Ege herkes geldiğine göre anlat bakalım."

Ege daha sonra sıkıntılı bir nefes verdi. "Biliyorsunuz ki önümüzde bizim için çok ciddi bir yarışma var. Fakat daha yeni öğrendim ki , 'Tek plaka' grubu da bu yarışa katılıyormuş. Yani bizim çok ciddi bir şekilde çalışmaya başlamamız lazım. Kusursuz olmalı her şey."

Ateş sinirli bir şekilde "O aptallar hala derslerini alamadılar mı acaba? Ne demeye bu yarışa katılıyorlar?" dedi.

Ben anlamaz gözlerle onlara bakıyordum. İsimsiz benim bakışlarımdan anlamış olacak ki "Ben sana anlatırım." diyerek kulağıma fısıldadı.

Herkes endişeli bir şekilde birbirine bakarken ortam çok gerilmişti.

Benim anladığım kadarıyla kimse tek plaka grubunu sevmiyordu.

Savaş , "Daha yarışmaya 1 ay var sakin olalım ve işimize dönelim o halde. Sibel olayından sonra grup bi boşladı. Yarınki geliş gidiş saatlerini ben bizim gruba atayım. Oradan bakın. Deniz sen de numaranı Ege'ye ver seni de eklesin gruba." deyince kafamı salladım.

Sonra sıkı bir çalışmayla onları geçebileceğimizi anlatan motivasyon konuşmaları da bittiğinde herkes kapıya yöneldi.

Daha sonra Ege yanıma geldi ve ''Numaran?'' dediğinde söyledim.

Beni kaydedip gruba eklediğinde isimsiz ile birlikte aşağı indik.

Herkes vedalaşıp ayrılmaya başladığında İsimsiz , "Bana geçelim mi ? Hem sana o gruptan bahsederim. Tabii müsaitsen." dediğinde bu akşam herhangi bir planım olmadığı için kabul ettim.

Biz arabaya bindiğimizde ben emniyet kemerimi bağlamıştım ki , isimsiz birine sesleniyordu.

Kafamı o yöne çevirince Ege'yi gördüm. Daha yeni çıkmıştı ve isimsiz onu eve bırakabileceğini söylemişti.

Ege biraz düşündü ve kabul etti.

Arka koltuğa Ege geçince isimsiz arabayı çalıştırdı ve ilerledik.

Uzun sessizliğin ardından isimsiz konuştu. "Ege biz bana geçiyoruz , bu akşam bir işin yoksa sen de gel istersen ?" diye nezaketen davet etmişti.

Ege biraz düşündü ve "Olabilir aslında bu akşam için bir işim yok." dedi.

İsimsiz bana baktığında sorun olmadığını belirten bir bakış attım.

Bir süre sonra apartmanın önüne geldiğimizde arabadan indik.
İsimsiz dış kapıyı açabilmek için öne geçince biz Egeyle arkasında beklemeye başladık.

Işık söndüğünde yakabilmek için kolumu kaldırdığımda Ege'de haraket etmişti. Sonra kolumu indirdim hızlıca.

İsimsiz uzun uzun anahtarların arasından anahtarı buldu ve kapıyı açtı. Ege "Sonunda be oğlum ağaç olduk. " dediğinde sessizce asansöre bindik.

Asansör çok geniş değildi ve hemen yanımda isimsiz , karşımda Ege duruyordu.

Üst kata geldiğimizde asansörden indik ve nihayetinde eve ulaştık. İsimsiz kapıyı açtığında içeri geçtik.

Hemen ışıkları yaktı ve perdeleri örttü. Daha sonra oturmamız için kanepeyi işaret etmişti.

Biz otururken isimsiz ,"İçecek bir şey ister misiniz? " dediğinde Ege bir şey demedi ve ben de kafamı olumsuz anlamda salladım.

Aslında nedensizce biraz gerilmiştim ve bu saçma tepkiler vermeme sebep oluyordu.

İsimsiz, ''E madem toplandık burada , birbirimizi daha iyi tanımalıyız öyle değil mi? Önce ben şu grup meselesini anlatayım sonra Deniz seni biraz tanıyalım. Şuan resmen bizim grubumuzdasın ve ismin haricinde hiçbir şey bilmiyoruz . Açıkçası ben merak ediyorum." dediğinde Ege umursamamış görünüyordu.

Sonra ben "Tabii neden olmasın?" dediğimde İsimsiz memnunca gülümsemişti.

Anlatmaya başladı. "Tek plaka grubuyla çok eskiden beri tanışıyoruz aslında. Çok iyi anlaşırdık o grupla , hatta Savaş o grubun gitaristiydi eskiden. Daha sonra işte büyük bir kavga çıktı ve bizi kullandılar. Bizi bireysel olarak da kullandılar kişisel meselelerimize karıştılar. "

Sonra , Ege söze başladı. " Bundan sonrasını benim anlatmam daha doğru olur sanırım, grubun bateristi Akın ile çok yakın arkadaştım ben . Onlarla küçük rekabet içindeydik ve daha grubumuz bu kadar büyümemişken bir yarışmaya katıldık birlikte. Ama o gün yarışa katılmadan önce Akın benim gitarımın akordunu bozmuş. Sıra bize gelince doğal olarak kaybettik. O gün bardağı taşıran son noktaydı zaten."

Düşününce çok saçma geliyordu . Gruplar birbirine her zaman saygılı olmalıydı ve kazanmak için yapay samimilikler kurmamalılardı.

Eğer bunu yaptıracak kadar gözlerini korkutmuş , rakipleri görmelerini sağladıysa, Karambol sandığımdan daha güçlü bir gruptu.

Çünkü , hangi insan rakibini elemek için böyle yöntemleri kullanırdı ki ? Zaten kazanacağından eminse neden hile yapsındı ki ?

İsimsiz ," Biz eğer o yarışı kazanabilseydik şuan çok daha farklı seviyede bir grup olabilirdik. Onlar o yarışı kazandıkları için yurt dışından ücretsiz özel bir kursa gitmeye hak kazandılar ve şuan eğitimleri bizden çok daha üst seviyede. Şimdi yine bu yarışı kazanırlarsa bizim için çok kötü olur." dediğinde ben bile gıcık olmuştum doğrusu.

Ama eğitimleri bizden daha üstün olduğuna göre kazanma şansımız daha da düşüyordu ve sadece 1 ay kalmıştı.

Sonra Ege ,"Kapatalım artık bu konuyu. Deniz, bize kendinden bahset. Grubumuzdaki bir kişiyi tanımamız lazım. " demişti. Aslında bu gayet ilgi duyduğunu belli eden bir cümleydi ama ses tonu sıradan bir soru soruyormuş gibiydi.

Sonra başladım anlatmaya."17 yaşındayım. Bateriye 9 yaşında başladım. Yıllardır çalıyorum işte çeşitli yarışlara katıldım bireysel olarak. Daha önce herhangi bir grupta bulunmadım. Genel olarak bu kadar söyleyeceklerim. " dediğimde , isimsiz Ege'ye , daha sonra bana baktı. Sanırım çekindiğimi düşünmüştü ama bunu umursamadım.

Tek plaka. Grubun ismi çok garipti. Aslında üyelerini merak etmiştim. Herkes düşmanı olacak kişiyi tanımak isterdi çünkü , belki benimle de bir arkadaşlık kurarak beni kullanabilirlerdi.

Daha sonra isimsiz elime dokundu. Gözlerim anında isimsizin gözlerine odaklanırken elimi yavaşça çektim. "Telefonun çalıyor, bir kaç kez seslendim duymadın daldın gittin." dediğinde kafa sallayarak ayağa kalktım. Arayan Demet'ti . İsimsiz bana balkona çıkabileceğimi işaret edince , balkona çıkıp telefonu açtım.

Demet gruba bakmam gerektiğini , yarınki saatleri attıklarını falan söylemişti. Çıkışta isimsizle gittiğimi görünce merak etmiş ve eve ne zaman döneceğimi sormuştu.

O sırada Ege ayağa kalktı. Kafasını balkona çevirdiğinde göz göze geldik. Ben balkon demirlerine yaslanmış ve onlara dönük duruyordum.

Ege gözlerini kaçırdı ve isimsize bir şeyler söyleyip evden çıktı.

.
.
.
.
.
🖤

KARAMBOL ||Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin