TANITIM / bölüm 1

2.8K 50 3
                                    

Karakterler:

Asi Merve KARAKUŞ

Karan ÇAKIL

Deniz KARAKUŞ

Gökhan GÖNÜL

Bilnur KAHVECİ

Bedirhan ÖZOĞLU

KARAKTER BİLGİLERİ:

asi Merve: 18 yaşında. ablası var. babası annesine ve ablasına sürekli şiddet uygulamaya çalışıyor. maddi durumları gayet iyi. 7 yaşından beri ağlamamış. çoğu yerde çetesi olan ve duygusuz kızımız.'buzlar kraliçesi' olarak tanınmakta. 

karan çakıl: 26 yaşında. oldukça yakışıklı mafyamsı bir iş adamı.yer altında tanıdıkları var. durumları  gayet iyi.annesi o daha 5 yaşındayken intihar etmiş. babası tarafından terk edilmiştir. ona dedesi bakmıştır. duygularını gayet iyi saklayabilen iş adamı.

deniz karakuş: 18 yaşında. babası yüzünden sınıfta kalmış. Merve ile kardeş. Merve'nin aksine hemen hemen her şeye ağlaya bilir. babası sürekli annesi ile ona şiddet uygulamaya çalışıyor ama Merve buna izin vermiyor.

Gökhan gönül: geçmişi oldukça kötü. karanın onun hayatını kurtarmasının üzerine ona olan borcunu ödemek için onun fedaisi olmuştur. zaman ile karanla ağabey - kardeş gibi olmuşlardır. 25 yaşında oldukça yakışıklı.

bilnur kahveci: 18 yaşında. merve ile sonradan tanışacak. babası ölmüş annesi ile arası oldukça kötü. dedesi ve anneannesi ile kalıyor.

bedirhan özoğlu: urfalı ama geçirdiği kötü olaylar yüzünden urfaya bir daha hiç gitmemiş. 25 yaşında. nonoş gibi konuşur ama sinirlendiğinde gökhanı kolaylıkla yere serebilir. oldukça yakışıklı.

buzlar kraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin