Bölüm 4

935 26 3
                                    

Karan'ın Ağzından: 

şirkette öylece duvara bakıyordum. aklıma yarım saat sonra olan toplantı ve dosyalar geldi. oflayıp dosyalardan birini elime aldım. inceledim. gerekli yeri imzaladım ve yana bıraktım. içimde ki duygular olmaması gereken duygulardı. neden yanına yaklaşan her erkek beni sinirlendiriyordu. ya da neden her bana baktığında bakışlarım yumuşuyordu. bu sevgi ya da aptalca bir duygu değildi. ben bunları düşünürken odanın kapısı çalındı. içeri girmesi için soğuk bir sesle 'gel' dedim. gelen kişi Gökhan'dı. geldi ve dosyayı bana verip konuşmaya başladı"abi ismi ASİ MERVE KARAKUŞ. 18 yaşında. yaklaşık üç ay sonra doğum günü. doğum gününü hiç sevmezmiş. fazla konuşmaz bakışları ile anlaşırmış. her yerde çetesi var. izmir, ankara, istanbulun çeşitli bölgeleri ve başka yerler. en önemli yeri çinçin ve bağcılar. en iyi üç çetesi var. biri çinçin biri bağcılar ve kendi yanında olan çete. ilk ismini sadece onun hayatında çok çok önemli kişiler kullanıyor. annesi ve ablası var. bir de babası. her yerde mutlu aile tablosu çizseler de babası alkolik. ablası ve annesine şiddet uygulamaya çalışıyor. ailelerinde babasına karşı gelen tek kişi merve. en son yedi yaşında ağlamış. maddi durumları gayet iyi. çoğu okuldan kavga yada okulu bir birine düşürdüğü için atılmış. o nereye çetesi oraya. acısını hiç bir zaman dışarı yansıtmamış. şekerli şeylerden nefret eder. çetedeki her kesin bir şeylerde iyi olduğunu gördüm abi. araştırmalarda sadece merve hakkında bilgi bulabildim. onlarda sadece bunlar. anladığım kadarı ile merve demir ve enis: yakın dövüş ve hacker. abi efsaneler bilgisayar konusunda. en iyileri merve. geri kalanları da dövüş ve gözcülük. aralarından bir kaçı yanlış hatırlamıyorsam burak,murat ve can onların malzemelerini sağlıyor. bir de yankı var. o genel olarak güvenlik ve dövüş abi. lakabı 'psikopat'. hepsi bu kadar." dedi. biraz duraklayıp devam etti"şimdi ne yapayım abi?"dedi. bende "tamam başka bir şey yok. sadece şirketteki bölümlere bak.bir sıkıntı yoksa evine git ve dinlen"dedim.  sekreterim geldi ve "efendim toplantınız 15 dakika içinde başlayacak."dedi. kafa sallayıp ayağa kalktım ve toplantı odasına gittim uzun ve yorucu bir toplantı beni bekliyordu...

 yaklaşık iki saat sonra toplantı bitmişti. odama  girince şaşırdım. çünkü odamda sinirli bir okul müdürü arkasında ise merve ve çetesi vardı. kendime gelip yerime oturdum ve müdüre keskin bakışlarımı attım. ardından müdüre tek kaşımı kaldırıp baktım. müdür konuşmaya başladı"karan bey rahatsız ediyoruz kusura bakmayın. merve kavga etti normal cezalar  onu artık kesmiyor. ceza olarak burada bir kaç hafta çalışsa?"dedi. normalde kabul etmezdim ama mervenin burada çalışıyor olması.. "neden olmasın o zaman merve demir ve enis benimle diğerleri de muhasebe ile çalışsın."dedi. müdür sinsice sırıtıp "siz nasıl isterseniz diyip dışarı çıktı. şaşkınca bakan enis ve demir, bir şeyleri anlamak için gözlerini kapatmış olan merve ve ona sinirle bakan çeteye baktım. içlerinden bir sesini yükselterek"nasıl yani bizsiz kavgaya mı gittin. yemini bozdun sen sen.. bizsiz kavgaya gittin. kim bilir daha bizim arkamızdan neler yaptın"dedi. merve de sinirlenmeye başlıyordu. enis sinirle" ali yenisin diye bir şey demiyoruz ama ses tonunu ayarla bize atarlanma!"dedi. ali deden çocuk sinirle enise"sana ne lan onunla konuşuyorum ben!"dedi. merve dayanamadı. sinirli,keskin ve sert sesi ile"ali kes sesini. daha yemin hakkında en ufak bir fikrin bile yokken konuşma. bu yeminin parçası bile değilsin. ayrıca bütün günümü enis ve demir ile plan yaparak geçirdim. bir plan yapınca bunu size anlatıp fikirlerinizi alacaktık. ilk önce bizi biraz tanı. onları bırak beni tanısan bile böyle konuşmaya münasip yerlerin yemez. hadi onlar benim 12 yıllık dostlarım,ailem .. peki sen? daha çeteye üye bile değilsin. ayrıca aramızdaki ajansın?"dedi. ajan mı. ne alaka.  can içimdeki soruları dindirecek soruyu sordu"ajan mı? ne alaka.."dedi çekinerek. merve duraksadı bana baktı ve korkmuş olan cana baktı. tebessüm edip canın saçını karıştırdı ardından"can benden korkmana gerek yok size asla zarar vermem. ajan konusuna gelirsek.. onu biz de konuşuruz."dedi. demir ve enis huysuzlanarak "kıskanıyoruz ama..!"dediler. o sırada içeri  gökhan girdi"abi bizim sistemi çökeltmeye çalışıyorlar programları oldukça güçlü programları var ne yapalım?"dedi. sinir ile"geliyorum"dedim. demir "biz yardım edebiliriz karan bey. tabi isterseniz"dedi. enis"merveye ve bana sormadın"dedi. merve ve enis düşünüp demire baktılar demir "ben varım bro sizde gelin bunu sadece biz yaparız.."dedi. eniste onaylayınca asi göz devirip kafa salladı. bende memnuniyetle" hadi o zaman hızlı olun batmakta olan bir şirket var."dedim koşarak ana bölüme geldik her kes oradaydı. merve bana dönüp"şunları sustur"dedi. bende onaylayıp."herkes beni dinlesin şimdi herkes cam duvarın arkasına geçsin ve sesini çıkartmadan beklesin. salih sadece sen ve ekibin kalacak."dedim. herkes dediğimi yapınca üçlü koşarak bilgisayarların başına geçti...

buzlar kraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin