Prolog

63 1 0
                                    

Sasha- siedemnastoletnia dziewczyna o złotym sercu, prawie jak jej mama. W wolnym czasie pomaga w organizacji wolontariatu ,,Złote serce", którą jej rodzicielka prowadzi od wielu lat. Zawsze chciała być taka jak ona- uczynna, pracowita, ale mimo to zawsze znalazła czas dla rodziny i znajomych.

Ray- siedemnastoletni blondyn o zielonych tęczówkach. Odkąd skończył 14 lat zajmuje się mamą chorą na raka. Po skończeniu podstawówki zdecydował, że chce całkowicie zająć się mamą i dlatego zaprzestał nauki w szkole średniej. Po dwóch miesiącach jego rodzicielka przekonała go jednak, aby tego nie robił, ponieważ nie może aż tak się dla niej poświęcać, a jego edukacja jest ważniejsza. Nastolatek nie mówił nikomu ze swoich znajomych o sytuacji z mamą. Nawet jego najlepszy przyjaciel, Chris, o tym nie wie. Gest, który zrobił dla najbliższej mu osobie nauczył go, że żeby coś osiągnąć trzeba o to walczyć.

Chris- brunet z ciemnymi tęczówkami. Jego sytuacja w domu jest wręcz jak z bajki. Kochający rodzice, młodsza dwuletnia siostrzyczka i domowy piesek Shelba. Ray jest dla niego jak brat. Gdy byli młodsi bardzo często się spotykali, ponieważ ich rodzice byli najlepszymi przyjaciółmi. Ma tyle samo lat co Ray i Sasha.

Mike- ma siedemnaście lat, albo i nie. Trochę z niego dziecko, ale czasami potrafi być mega poważny. Jego uśmiech jest zawsze szczery i zaraźliwy. Jednak po pewnym wydarzeniu coraz rzadziej można go zobaczyć. Na początku możnaby powiedzieć, że z niego ułożony maminsynek. Otóż nie...

~~~~~
O to i jest prolog drugiej książki.
Na górze macie zdjęcia głównych bohaterów.

Pisze_bo_lubie

Inna niż wszystkieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz