H13 Inrichten

343 16 0
                                    

Mijn familie en ik rijden in de auto achter die van Ian en zijn familie. We zijn onderweg naar het huis waar Ian en ik gaan wonen. Het is maar een paar minuten rijden vanaf het huis van de Waterfallsalfa. We stoppen in een straat en stappen uit. John Fall: "Dit is het." Ik kan mijn ogen niet geloven als ik naar het huis kijk. Ik had namelijk een ruim huis verwacht, niet een gigantisch huis. Het is net ze groot als de huizen van de meeste alfa's. John Fall doet de deur open en zegt: "Roxanne, Ian, na jullie." Ian en ik lopen eerst naar binnen en de rest volgt ons. Het huis ziet er vanbinnen nog groter uit, omdat het zo leeg is. John Fall: "Ik weet dat het nog niet zo huiselijk is, maar dat komt wel als het ingericht is." Ik kijk om me heen en krijg al wat ideeën. John Fall: "Mijn vrouw en ik zullen alles voor de inrichting betalen." Iemand zegt: "Doe niet zo gek John, ik betaal mee." Ik herken de stem niet meteen, maar dan dringt het tot me door dat het Derek Shadow is. Ik: "Kan ik je even buiten spreken?" Derek: "Natuurlijk." We lopen naar buiten en doen de deur dicht. Ik: "Wat doe jij hier?" Mijn moeder: "Ik heb hem uitgenodigd." Ik draai me om. Mijn moeder is blijkbaar ook naar buiten gekomen. Ik: "Waarom?" Mijn moeder: "Omdat het je vader is." Ik: "Conrad is mijn vader." Mijn moeder: "Het is niet alleen Derek's schuld. We hebben het samen besloten. Als je boos bent, moet je dat op ons allebei zijn." Ik: "Dat wil ik niet. Het gaat allemaal ook zo snel. Ik ben nog maar net veranderd en dan moet ik al alfa worden." Derek: "Alleen weerwolven worden alfa's. Vormverwisselaars zijn het of ze zijn het niet. En dat is ook zo bij Maanwolven. Dus jij bent een geboren alfa." Ik: "Maar ik ben ook nog maar een kind." Mijn moeder: "Volgens mensen. Bij vormverwisselaars ben je het al wanneer je voor het eerst veranderd bent." Derek: "Bij weerwolven ben je het zodra je kan veranderen wanneer je wilt en de maan bijna geen controle over je heeft." Ik: "Wie zegt dat ik hier al klaar voor ben?" Mijn moeder: "Niemand is klaar voor dit soort dingen. Ik ben niet klaar om je los te laten, maar ik zal wel moeten. Net als dat jij dit moet doen en wij zullen je steunen." Ik: "Bedankt." Derek: "Laten we je huis maar gaan bekijken." Ik knik. We lopen weer naar binnen. Ian fluistert in mijn oor: "Wat doet Derek Shadow hier?" Ik: "Hij is mijn biologische vader." Ian: "Oh. Ik wist niet dat hij een dochter had." Ik: "Daar ben ik ook pas achter gekomen." We lopen door het hele huis. Het heeft twee verdiepingen. Er zijn veel lege kamers. Ik zou niet weten waar we die allemaal mee moeten vullen. Als we het hele huis hebben gehad, pakt John Fall de plattegrond erbij. Op de plattegrond noteren we waar de kamers voor gebruikt worden. Natuurlijk weten we het nog niet voor alle kamers, maar dat komt vanzelf wel. We hebben maar liefst tien logeerkamers. Ik zie het nut er niet van in, maar volgens John en Derek hebben alfa's er veel nodig. Als dat gedaan is, gaan we naar het centrum. We beginnen met spullen voor de keuken. Het wordt een luxe, moderne keuken met een kookeiland. De keuken is in het zwart met wit. De kleuren voor de woonkamer zijn vooral zwart, wit, goud en zilver. Onze slaapkamer is zwart met goud. De badkamers zijn heel luxe. De kranen en douchekoppen hebben verlichting. Sommige badkamers, zoals de onze, hebben zelfs een sauna en een jacuzzi. Als we dat allemaal hebben genoteerd, regelen John, Conrad en Derek dat het naar het huis gebracht wordt en dat alles op de juiste plek wordt geplaatst. Ook hebben ze wat vrienden gevraagd om te helpen. De moeder van Ian, mijn moeder, Connor, Ian en ik gaan verder met de inkopen. We beginnen met de kleinere apparaten voor de keuken, dan het service en bestek. We nemen nu de kleinere dingen voor elke kamer. Ook dat wordt allemaal naar het huis gebracht, waar John, Conrad en Derek het verder overnemen. We laten ze steeds weten wat in welke kamer komt. We halen wat eten bij de McDonalds en gaan dan naar het huis. Alle vrouwen brengen hun mannen en/of zonen nu wat te eten. Als iedereen gegeten heeft moeten alle vrouwen weg, dus ook ik. Mijn moeder en ik gaan naar huis. Connor moet de volgende dag naar school, dus komt niet te laat thuis. Ik hoef niet meer naar school. De volgende ochtend moet ik wel vroeg opstaan. We zetten Connor af bij school en gaan dan verder met de inkopen. We moeten alleen nog spullen kopen voor de trainingskamer, dus we zijn al snel klaar. De mannen hebben de halve nacht doorgewerkt en hebben in het huis geslapen, dus het is al bijna klaar. De meeste mannen zijn bezig met de trainingskamer. Ian's moeder, mijn moeder en ik geven alle mannen een lunchpakketje. Het lunchpakketje bestaat uit: een beker koffie, wat broodjes en een cupcakeje. Dan komen de vrouwen ons helpen. We beginnen met het schoonmaken van de kamers die al klaar zijn. In de slaapkamers maken we ook de bedden op. In de meeste kamers moeten we ook de gordijnen ophangen. Om één uur is het hele huis klaar. De mannen beginnen aan de tuin en de vrouwen zijn naar huis. Ian's moeder, stond erop dat mijn moeder en ik mee gaan winkelen. We lopen de eerste kledingwinkel binnen. Ian's moeder: "Ik heb altijd al een dochter gewild, maar na Ian kon ik geen kinderen meer krijgen. Dus mag ik een nieuwe garderobe voor je kopen?" Ik: "Dat hoeft niet, mevrouw Fall. Jullie hebben al genoeg aan mij uitgegeven." Ian's moeder: "Noem me maar Alice. En als je nee zegt, dan koop ik het achter je rug om." Ik: "Dus eigenlijk heb ik geen keus." Alice: "Precies." Ik: "Oké dan." Alice: "Juiste keus, nu mag je mee beslissen." We lopen tussen de rekken door. Mijn moeder en ik pakken een paar dingen die ik kan passen. Alice daar in tegen pakt een grote stapel. Alles wat ik pas laat ik aan Alice en mijn moeder zien. Alles dat me leuk staat legt Alice aan de kant. Na de eerste winkel heb ik al vier tassen vol. Zo gaan we verschillende winkel in en komen met volle tassen er weer uit. Zelfs bij sieradenwinkels houdt Alice zich niet in. We moeten tussendoor een keer naar de auto, omdat we niet meer tassen konden dragen. Als we klaar zijn ligt de hele kofferbak vol met kleding, schoenen en sieraden. Toen Alice zei dat ze een nieuwe garderobe voor me zou kopen had ik niet verwacht dat ze een uitgebreide garderobe bedoelde. Bij het huis halen John, Derek, Conrad, Ian, Connor en nog een jongen de tassen uit de auto en zetten ze in mijn slaapkamer. Alice: "Het is fijn om eindelijk een dochter te hebben, die ik kan blij maken met kleding, schoenen en sieraden." Ik: "Hopelijk ga je het de volgende keer niet overdrijven." Alice: "Oké." Terwijl ik de kleding in de inloopkast hang, gaan mijn moeder en Alice boodschappen doen. Als de kleding opgeruimd is, gaan Connor en ik naar huis om mijn spullen in te pakken. Samen zijn we met twee uurtjes klaar. We laden alles in de auto en rijden weer naar het huis. Daar zetten we alles eerst even in een lege kamer. Ian heeft zijn spullen nu ook in een lege kamer staan. Na het avondeten gaat iedereen naar huis en zijn Ian en ik alleen in het huis, ons huis. We besluiten om alvast wat van de spullen uit te pakken. Ik begin eerst met de dozen waar badkamer op staan en die van kleding. 

RoxanneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu