De volgende ochtend wordt ik wakker van de wekker. Ik lig in de armen van Ian. Ian: "Goede morgen." Ik: "Goede morgen." Ian staat op en pakt onze badjassen. Ik sta op en doe de mijne aan. We lopen samen naar beneden voor het ontbijt. Als we net klaar zijn wordt er aangebeld. Ik doe de deur open. Alice staat voor de deur met een groepje mensen. Ik stap opzij zodat ze naar binnen kunnen. Alice: "Dit is het meisje waar ik jullie over vertelde." De vrouw: "Laten we maar meteen beginnen." Alice: "Roxanne, deze vrouwen zijn je stylisten. De mannen zijn die van Ian. Ze gaan je helpen met klaarmaken." Ik: "Oké." We gaan allemaal naar boven. Alice: "Roxanne gaat in haar eigen badkamer en Ian gaat in die ernaast." Ian: "Oké." Alice: "Ian, John en ik vangen straks de gasten op. Roxanne, jij moet je ouders ophalen." Ik: "Wat is er dan?" Alice: "Hun auto is kapot. Je kunt Ian's auto pakken." Ik: "Maar ik mag nog niet rijden." Alice: "Sam rijdt." Ik: "Oké." We splitsen op. Ik moet de eerste jurk aandoen. Als ik klaar ben doen de stylisten mijn haar, make-up en nagels. Ze kiezen zelfs mijn sieraden uit. Als ik helemaal klaar ben zeg ik Alice gedag en geef Ian een zoen. Dan rijden Sam en ik naar White Stones.
Als we weer terug zijn in de straat staat het vol met auto's. Sam rijd de oprit op. We stappen voor de deur uit. Dan rijdt Sam de auto de garage in. Mijn ouders, Connor en ik lopen alvast naar binnen. Het is druk. Ik begin eerst Ian te zoeken. Als ik de gang in loop bots ik tegen iemand op. Ik: "Sorry." Als ik opkijk zie ik tegen wie ik aanbotste. Het was Ray. Ray: "Wat doe jij hier?" Ik: "We zijn hierheen verhuisd. Wat doe jij hier?" Ray: "Ik ben nu een béta, dus ik zal naar dit soort feesten moeten." Er is even een stilte. Ray: "Waarom die sms?" Ik: "Het spijt me, maar ik heb het nu erg druk." Alice komt eraan gelopen en zegt: "Sorry dat ik stoor, maar je moet je nu echt omkleden liefje." Ik: "Oké. Tot ziens Ray." Ik loop naar boven naar mijn kamer. Ik doe de volgende jurk aan. In deze jurk kan je het teken van de maan en de drie sterren zien. Ik ga naar de gang. Alice: "Klaar?" Ook zij is omgekleed. Ik: "Ja." We lopen naar de trap die buiten uitkomt. John staat beneden en kondigt aan: "Mijn vrouw, Alice Fall." Alice loopt naar beneden en pakt zijn hand. Dan zegt Ian, die aan de andere kant onderaan de trap staat: "Mijn prachtige vriendin, Roxanne Whiteman." Ik loop rustig de trap af, terwijl ik mijn hand over de reling laat glijden. Ik loop naar Ian en pak zijn hand. Ik kijk naar de mensenmassa. Tot ik Ray naar me zie staren. Hij ziet er gekwetst uit. Alice en John lopen voor Ian en mij naar de dansvloer. Ik kijk weer naar Ian. Ook andere stelletjes komen naar de dansvloer lopen. De meiden/vrouwen staan tegenover de jongens/mannen. Als de muziek start maakt iedereen een buiging en begint te dansen. Ian kan echt super goed dansen. Na de eerste wissel dans ik met Sam. Ook hij kan goed dansen. Na de tweede wissel dans ik met Ray. Ray: "Waarom heb je het me niet gewoon verteld." Ik: "Omdat ik de kans niet had." Ray: "Betekende het helemaal niets voor je? Wat wij hadden?" Ik: "We wisten dat dit zou gaan gebeuren. Waarom doe je zo moeilijk." Ray: "Jij liegt erover. Het druk, tuurlijk, te druk met hem." Ik: "Hij is mijn mate en de zoon van de alfa. Verder heb ik het druk met mijn eigen familie problemen en taken." Ray: "De enige problemen die jouw familie kan hebben is waar jullie de volgende keer heen gaan verhuizen en hoe je die mate van je mee kunt nemen." Ik: "Als je zo over ons denkt vlikker je toch lekker op. Je bent wel bij mij thuis." Ray: "Wonen je ouders, Connor en jij hier?" Ik: "Nee, Ian en ik." Ik trek me los uit zijn greep en loop bij hem weg. Gelukkig komt Keith me redden en danst met me. Ik: "Dankje." Keith: "Dus dit is de reden dat je niet meer naar school komt. Mooi huis heb je." Ik: "Bedankt." Na het dansen praat ik met allemaal oude bekende en met mijn vrienden van hier. Als ik even met Demi wat te drinken ga halen zegt ze: "Ik wist niet dat je bevriend bent met een heks." Ik: "Wat? Wie?" Demi: "Dalia, ze is een echte heks." Ik: "Weet je het zeker?" Demi: "Ja. En wel een hele sterke. Ze is namelijk een Griff." Ik: "Dat is gewoon haar achternaam." Demi: "De achternaam van de sterkste heksenfamilie." Ik: "Dat wist ik niet." We lopen weer naar de groep. Na een paar minuten vraag ik of ik Dalia in het huis mag spreken. We lopen naar mijn kamer. Dalia: "Wat is er?" Ik: "Je hebt me nooit verteld dat je een heks bent." Dalia: "Je hebt er nooit naar gevraagd." Ik: "Kan je me ergens mee helpen?" Dalia: "Ligt eraan waarmee." Ik: "Mijn oma heeft me een belangrijke taak gegeven vlak voor ze stief, ik was toen nog niet eens geboren. Het heeft betrekken op haar roedel van toen." Dalia: "En?" Ik: "Je moet beloven dat je het aan niemand veteld." Dalia: "Ik beloof het." Ik: "Mijn opa en oma waren de alfa's van de roedel die nu de Veloren Roedel genoemd wordt. Er is een manier om die te herenigen. Het enige dat ik nog mis is een heks en ik wil dat jij die heks bent." Dalia: "Waarom ik?" Ik: "Jij bent de enige die ik vertrouw, want het moet nog een tijdje geheim blijven. Kan ik op je rekenen?" Dalia: "Ja." We gaan weer naar de tuin. Het feest is echt super leuk. Als alle gasten weg zijn vertel ik mijn familie, Ian's familie en Ian over Dalia. Daarna gaan ook zij weg. Ian en ik gaan allebij douchen en gaan dan naar bed.
JE LEEST
Roxanne
WerewolfRoxanne, oftewel Roxy, is bijna 16 jaar en dol op fotografie en filmen. Samen met haar ouders en haar broers verhuizen ze veel. Zo ook een week voor haar verjaardag. Haar ouders en broer zijn wolven. Roxy wist dat er een kans was dat ze geen gewone...