H39 Gelukkig

207 13 2
                                    

Ik ben nu al een maand de koningin van Whitemoon en heb nu pas tijd om mijn spullen bij Ian thuis op te halen. Samen met mijn vrienden heb ik al mijn spullen ingepakt. Sommige gaan mee naar Whitemoon, maar andere spullen gaan naar weeshuizen. Al mijn kleren gaan bijvoorbeeld naar de wezenhuizen, want er zit geen enkel kledingstuk tussen dat ik nog pas. Ik hou maar twee camera's, want ik zal toch geen tijd hebben om foto's te maken. De andere camera's gaan naar een veiling waarvan de opbrengst wordt gebruikt om voedsel te kopen voor de wezen. Ook mijn films en CD's gaan naar die veiling. Mijn boeken hou ik wel. Net als alle foto's die ik heb gemaakt. De meeste sieraden geef ik aan Demi, want ik heb er toch genoeg. Mijn overige spullen worden nu in een busje geladen en worden bij de grot uitgelaten. Bij de grot worden ze door de poort gedragen en in koetsen gelanden, die ze naar het kasteel brengen. Als alles in het busje zit neem ik afscheid van Demi, Sam, Ian en de anderen. Ian heeft trouwens zijn mate gevonden, net als Demi. Sam baalt ervan dat hij zijn mate nog niet heeft gevonden. Dan ga ik naar mijn biologische vader om afscheid te nemen. Ik weet niet wanneer ik ze weer zal zien, maar hopelijk is het snel. De laatste stop is bij het huis van mijn ouders. Ze blijven bij Connor in de stervelijke wereld om de nieuwe roedelleden te ontvangen. We bespreken het plan. Bonny blijft ook bij Connor. Dan ga ik weer naar de cenrtale poort. Die brengt ons naar het veldje waar we voor het laatst hebben gekampeerd. Zodra ik het kasteel binnen kom, loopt Bobby op me af. Bobby is een draak. Hij heeft samen met zijn vader in het geheime verzet geleid en op mijn komst gewacht. Bobby: "Koning Ash heeft gevraagd of u naar de binnentuin komt zodra u bent aangekomen." Ik: "Wil je ervoor zorgen dat de spullen naar de juiste kamers worden gebracht?" Bobby: "Natuurlijk Roxanne." Het is me gelukt dat hij me niet meer koningin Roxanne noemt. Hij weigert alleen om me gewoon Roxy te noemen. Ik loop naar de binnentuin en verander ondertussen in mijn elfenvorm, want in die vorm is de tuin het mooist. Het licht in de tuin is uit. Het licht komt van honderden kaarsjes, die overal staan en zelfs in de fontein drijven. Het pad is bezaaid met rode tulpen, die staan voor eeuwige liefde. Ik loop naar Ash toe die bij de fontein staat en zeg: "Vanwaar al deze moeite?" Het enige antwoord dat ik krijg is zijn schitterende lach. Hij gebaart dat ik op de rand van de fontein moet gaan zitten. Als ik zit zegt hij: "Toen de heks je aan mij heeft laten zien, was ik gelijk verkocht. Ik zag je terug in elke droom. Ik heb jaren op je gewacht. Nu wil ik niet meer wachten." Hij nielt voor me neer en zegt dan: "Roxanne White, wil je met me trouwen?" Ik: "Ja." Hij schuift een ring om mijn vinger. Dan zoenen we. De volgende dag beginnen we al met de voorbereidingen van de bruiloft. Bij vormverwisselaars is het gelukkig heel normaal dat je al vroeg gaat samenwonen of trouwen. Mijn ouders waren daarom heel blij voor me. Mijn moeder was misschien iets te enthousiast. Ook nodigen we veel alfa's uit, want ik ben behalve een koningin ook een alfa. Helaas betekent dat ook dat ik twee exen moet uitnodigen, want Ian is nu een alfa en Ray is een béta. Alles is binnen een maand geregeld. In de meeste bossen is er wel een poort naar Whitemoon, dus we hoefde alleen te vertellen waar dat is en ervoor te zorgen dat er iemand in Whitemoon bij die poorten wachten. De bruiloft verloopt vlekkeloos.

Twee maanden na Roxanne's achtiende verjaardag

P.O.V. Ash

Bobby: "Uw kinderen zijn geboren." Ik: "Wat?! Dat is twee weken te vroeg!" Bobby: "Ik ben zo snel mogelijk gekomen." Ik: "Dan moeten we snel naar het kasteel." Natuurlijk moet dit gebeuren wanneer ik aan het jagen ben. Puck: "Dus ik ben nu oom van een tweeling?" Connor: "Dat zijn we alle vier." Scott: "Meisjes of jongens?" Stiles: "Of beide?" Ik: "Zeg het nog niet." Ik spring op mijn paard en vlieg naar het kasteel. Als ik eindelijk bij het kasteel ben, spring ik van mijn paard en ren naar onze slaapkamer. Ik ga rustig de kamer in. Roxy: "Eindelijk, daar ben je." Ik: "En wat zijn het? Is alles goed gegaan?" Roxy: "Onze zoon en dochter zijn helemaal gezond." Ik: "Onze Keirran en Susan." Roxy: "Kom. We hebben gewacht met de eerste foto." Ik ga naar haar op het bed zitten. Roxy: "Wil jij Keirran vasthouden?" Ik knik en pak mijn zoon vast, die vernoemt is naar mijn beste vriend die lang geleden is vermoord. Roxy: "Hij lijkt precies op jou." Ik kijk naar mijn prachtige vrouw en kinderen. Ik: "Susan lijkt op jou." Connor pakt de camera en maakt een foto. Scott: "Wat zijn ze? Zijn nu elfen? Of vormverwisselaars? Of juist maanwolven?" Ik: "Maanwolven. Ze zullen in het begin snel groeien en dan stopt het opeens." Roxy's moeder Susan: "Zullen we jullie even met het gezinnetje alleen laten?" Scott: "Wij regelen alles wel. Geniet hier maar van zusje." Roxy: "Bedankt." Iedereen gaat de kamer uit. Wij blijven achter. Onze kinderen vallen in onze armen in slaap. Roxy: "Voor dit alles had ik nooit verwacht dat ik op één plek zou blijven wonen en gelukkig zou kunnen worden. Maar nu is alles perfect. Ik heb het gezinnetje van mijn dromen. Connor heeft zijn mate gevonden. Scott, Stiles hebben vriendinnen. Puck en Dalia gaan binnenkort trouwen. Ik kan me niets beters bedenken." Ash: "Ik ook niet."

RoxanneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu