H14 Ian

261 16 0
                                    

Als ik met een doos vol boeken de studeerkamer binnen kom zie ik dat Ian bezig is met zijn eerste doos boeken. Ian: "Heb je veel boeken?" Ik: "Best wel. Jij?" Ian: "Ik ook." Ik: "Allebei een aan andere muur? Ik heb graag wat overzicht als het om mijn boeken, films en CD's gaat." Ian: "Ik ook." Ik zet de doos aan de andere kant van de kamer neer. Twee muren van de kamer zijn bedekt met boekenkasten. Ian: "Heb je hulp nodig met de dozen?" Ik: "Graag." We lopen naar de kamer waar ik al mijn spullen heb neergelegd. Ian: "Welke moeten naar de studeerkamer?" Ik: "Laten we beginnen met die waar boeken op staat." Ik wijs naar een stapel dozen. Ian: "Dat zijn veel meer boeken dan ik had verwacht." Ik: "Als je veel reist, dan zoek je iets dat hetzelfde blijft. Voor mij zijn dat boeken, films en CD's. De dingen die ik zoek wat elke plek anders maakt, leg ik vast met mijn camera's." Ik til een doos met gemak op en breng hem naar de studeerkamer. Ian doet hetzelfde. Als we de volgende dozen pakken zeg ik: "Hoe oud ben je eigenlijk?" Ian: "Negentien. En jij?" Ik: "Donderdag ben ik zestien geworden en voor het eerst veranderd." Ian: "Dan zal dit wel ongelovelijk snel voor je zijn gegaan." Ik haal mijn schouders op en zeg: "Ik moet het er maar mee doen." Na een paar keer lopen staan alle dozen met boeken in de studeerkamer, die van mij en die van Ian. Ik leg de boeken zoals altijd op alfabetische volgorde van de achternaam van de schrijver. Als ik klaar ben loop ik naar de kast van Ian. Hij doet blijkbaar hetzelfde. Ik kijk op mijn horloge. Ik: "Het is al laat. Ik ga naar bed." Ian: "Ik kom ook zo. Ik ben bijna klaar." Ik: "Voor mij hoef je niet naar bed." Ian: "Dat weet ik, maar ik ben kapot." Ik: "Oké." Ik loop naar onze slaapkamer. Ik pak een nachtjurkje die ik van Alice heb gekregen en loop naar de badkamer. Ik kleed me om, gooi mijn vuile kleren in de wasmand en poets mijn tanden. Dan ga ik naar de slaapkamer. Ian doet net zijn shirt uit. Hij is gepierd en heeft een sixpack. Hij ziet er echt sexy uit zonder shirt. Ian ziet me nu staan en glimlacht. Ik voel mijn wangen rood worden. Ian: "Waar staat de wasmand?" Ik: "In de badkamer." Ian: "Dankje." Ik loop naar het bed. Ik haal de oplader van mijn mobiel uit de lade van het nachtkastje, zodat ik mijn mobiel vannacht kan opladen. Ik zie dat ik een gemiste oproep en een smsje van Ray heb. In het smsje staat: "Heb geprobeert te bellen. Mis je xxx Ray" Ik sms heb terug: "Sorry Ray, maar kan we kunnen elkaar niet meer spreken." Dan zie ik dat Dalia vanmiddag heeft gesmst. Ik open het smsje: "Waarom was je niet op school? Je bent toch niet ziek?" Ik sms haar terug: "Ik kom niet meer naar school. Heb het druk." Dalia smst: "Ook voor je vrienden?" Ik sms: "Ik heb het nooit te druk voor vrienden. We spreken binnenkort af." Dalia smst: "Daar hou ik je aan." Dan leg ik mijn mobiel neer. Ian komt nu de badkamer uit lopen in zijn boxer. Ik ga onder de deken op mijn rug liggen en kijk omhoog. Ian komt naast me liggen. Wanneer zijn arm de mijne even raakt gaan er miljoenen schokjes door mijn lichaam. Ian: "Het is wel raar." Ik draai naar hem toe en zeg: "Wat is raar?" Ian: "We wonen nu samen, maar hebben nog nooit samen gezoend." Met zijn hand streelt hij mijn arm. Ik: "Misschien moet je daar iets aan doen." Zijn hand gaat nu naar mijn nek. Ian: "Dat was ik al van plan." Hij zoent me en ik zoen hem terug. Zijn hand glijd nu omlaag naar mijn middel. Hij trekt me naar zich toe, waardoor er geen ruimte meer is tussen onze lichamen. De zoen is ze intens. Zo voelt dit dus, zo voelt het om een mate te hebben. Na de zoen draai ik me om in zijn armen. Ik lig nu met mijn rug tegen zijn buik gedrukt en zijn armen liggen stevig om me heen. Zo vallen we allebei in slaap. De volgende ochtend ga ik stilletjes naar de badkamer, want Ian ligt nog te slapen. Ik neem een douche om mijn hoofd leeg te maken. Dan droog ik me af en doe mijn badjas aan. Ik loop door de slaapkamer, de inloopkast in en kleed me aan. Ik heb simpele kleding aan, want ik moet nog veel uitpakken. Ik loop naar de kamer met mijn spullen en begin met de dozen met films in de studeerkamer te zetten. Als ik de films in de kast zet hoor ik iemand de kamer binnen sluipen. Ik draai me om. Ian: "Ik wilde je laten schrikken." Ik: "Dan moet je beter je best doen, ik ben namelijk een maanwolf. Mijn gehoor is beter dan die van jullie." Ian komt naar me toe gelopen. Ik merk nu pas dat hij nog steeds geen shirt aan heeft. Ik: "Loop je altijd zonder shirt rond?" Ian: "Alleen thuis als mijn ouders er niet zijn." Ik: "Wat heb jij een geluk dat je ouders hier niet wonen." Ian slaat zijn armen om me heen. Ik leg de film die ik in mijn hand had in de kast en sla mijn armen om zijn nek. Ian: "Goede morgen." Ik: "Goede morgen." We zoenen. Dan ga ik verder met uitpakken. Ook Ian gaat verder met zijn spullen uitpakken. Als ik klaar ben met mijn films en CD's komt Ian de kamer binnen. Ian: "Kom je ontbijten?" Ik: "Ja." We lopen samen naar de eetkamer. De tafel is al gedekt. Ik: "Wil je me laten zien hoe goed je bent als vriendje?" Ian: "Misschien." We gaan zitten en beginnen te eten. We vertellen vanalles over onszelf. Als we klaar zijn met eten zegt Ian: "We moeten opschieten met uitpakken." Ik: "Hoezo?" Ian: "Mijn moeder belde net. Ze is al een feest aan het plannen. Alles moet om drie uur uitgepakt zijn, zodat ze ons huis klaar kan maken voor het feest." Ik: "Wanneer is het feest dan?" Ian: "Morgen." Ik: "Morgen al?" Ian: "Ze vertelde mij het ook pas net. Ze heeft al veel alfa's en vrienden uitgenodigd over de hele wereld. Ook hier in de buurt is bijna iedereen uitgenodigd." Ik: "Doet Alice dit vaker? Moet ik al bang worden?" Ian: "Nee, ze doet het alleen met speciale gelegenheden. Als ze de kans krijgt geeft ze feesten om de kleinste dingen." Ik: "Fijn." We gaan verder met pakken. 

RoxanneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu