50

2K 201 43
                                    

כשאנחנו יושבים לארוחת ערב, אני שואל את רון המון שאלות בדיוק כמו שהבטחתי.
מסתבר שהם עוברים את השינוי הראשון בסביבות גיל עשר, הם צדים ויש להם אלה משלהם.
אלת ירח ששומרת עליהם..

״טומי.. מה שיש בינינו..״ רון ממלמל.
״זה לא רק רומנטיקה טבעית.. אתה המיועד שלי..״ רון מתוודא ואני שואל אותו מה הכוונה,
מקשיב להסבר שלו על האלה שלהם שבוחרת שני אנשים שיהיו שותפים לחיים , כמו שני חצאים שמשלימים זה את זה ואמורים להישאר ביחד עד המוות.
קצת קשה לי להאמין..

״בשביל לחזק את הייעוד אנחנו צריכים לשכב, ואני צריך להטמיע את היעוד שלי בך..
אבל אני לא רוצה להלחיץ אותך יותר מזה ואני לא מצפה שתקפוץ איתי למיטה..
אבל שתדע שאם נגיע למיטה.. אתה תהיה שלי לנצח..
לא שאני אתן לך לחמוק ממני בכל מקרה..״ רון מסביר ברוגע ואני מביט בו בהיסוס, לא בטוח לגבי זה.

״אנחנו עדין בהתחלה של להיות רשמיים.. זה לא יקרה בקרוב..
אבל תודה על הכנות.
אני אזכור את זה״ אני אומר לו לפני שאני מכניס סלט לפה, אוכל ברוגע ומפתיע את עצמי בקור הרוח שלי.

וואו, נהפכתי להיות מגניב כמו מון....

רגע..מון.

״מה עם ראיון? הוא זאב, נכון?״ אני מרים מבט מבוהל לרון, שנראה לא בנוח.
לוקח לו זמן, הוא בוחן אותי ואת הסביבה לפני שהוא רוכן מעל השולחן.

״ראיון הוא ליונל, משנה צורה של אריה״ הוא לוחש ואני מביט בו בגבה מורמת.
״רון.. זה כבר לא מצחיק״ אני מודיע לו והוא מביט בי ברצינות.. גורם לי להתיישר.

״רגע..מה? איך זה עובד? ומה עם מון?״ אני מביט בו בבהלה.
רון נאנח.
״עם אריות זה אחרת.. כשהם מוצאים את המיועדים שלהם, הם בדרך כלל חווים את הנטישה שלהם.
ההתרחקות של מון הייתה טבעית, ועכשיו הם הולכים להתקרב במהירות..
ככול שהם יהיו רחוקים זה מזה.. ככה המשיכה ביניהם תגדל..״ רון מסביר ואני מביט בו במצח מקומט.

״אז אתה אומר לי שהזנים שלכם מסתדרים ביניכם? זה לא כמו כלב וחתול? ואיך אנושיים כמונו קשורים לכל זה?״ אני נהיה עוד יותר סקרן.

״אנחנו לא מסתדרים בדרך כלל.. אבל האמהות שלנו חברות מאז ומתמיד, מה שגרם לאבות שלנו להיות בעלי ברית ועכשיו גם אנחנו החברים הכי טובים ובעליי ברית..
בגלל זה יש לנו את אותו המעגל הזהוב סביב האישונים..
בכל מקרה,
מבחינת שלטון הלהקות שלנו זה לא בדיוק מפריע..
אצל אריות יש קואלצייה של שניים עד ארבע דומננטיים והשאר נחשבים נמוכים במעמד.
אצל זאבים יש אלפא אחד, אבל בבריתות אנחנו מעקמים את החוקים כדי ליצור שלום״ רון מסביר בשקט, בסבלנות.. מנסה להסביר לי בפשטות.
״אנחנו לא כמו חתולים וכלבים עם זאת.
ולמען האמת, אצל שני הצדדים נפוץ לקבל מיועד אנושי.. זה לא מה שהוא חדש או מיוחד..
הקישור הזה בין העולם הרוחני שלנו לעולם הגשמי שלכם יוצר איזון״ רון ממשיך להסביר לי דברים.
אנחנו ממשיכים לדבר במשך שלוש שעות וגם בדרך הביתה.
הוא מקסים, מצחיק..
ועכשיו כשהוא מרגיש חופשי יותר.. הוא באמת מוצא חן בעיני.

אולי זה באמת לא כזה גרוע, מוזר ומפחיד..

כנראה שאלוהים רוצה שאני אתקן את הסוף המחריד של דימדומים.

--------

סיפור חדש שלי עלה בשם "נסיך האופל" "The
"dark Prince
מוזמנות ללכת, לקרוא ואולי לאהוב,
מעבר לזה, סורי על חוסר פעילות. פשוט להיות סטודנטית זה🤮

The Lion's Den ( Hebrew )Where stories live. Discover now