59

1.5K 142 6
                                    

נ.מ של מון:

רון וטומי הגיעו בדיוק ליום החודשיים שלהם.
רון סיפר לי שהוא לחוץ עוד שבוע לפני.
והיום חשב על להתחבא מהפחד שטומי ידחה אותו.

אבל בסוף, אני וראיון שכנענו אותו לצאת איתנו לארוחת בוקר כמו כל יום ואמרנו לו שגם אם הוא יברח, התשובה לא תשנה- עדיף לו לחכות ולשמוע מה לטומי יש להגיד.

וכשהתיישבנו עם טומי בשולחן באותו בוקר, הוא שם את רגליו על הרגל של רון והניח עליו ראש, כנראה לא שם לב ליום.
הוא נראה נינוח ורגוע ליד רון והסתכלתי על רון, מסמן לו עם הראש לדבר אל טומי.

הוא הזיע מהלחץ, כשטומי יושב עם אוזניות כשכמעט כל הגוף שלו בחיקו של רון ואוכל בחוסר מודעות.

" טומי..?" רון דיבר בשקט וטומי הרים את ראשו מיד והוריד את אחת מהאוזניות שלו.

טומי בחן את פניו המתוחות לרגע ואז שלח יד לפניו, מושך אותן אליו ומניח נשיקה על לחיו.

" אני לא נפרד מימך, תפסיק לדאוג" טומי מחזיר את האוזניה שלו לאוזן וחוזר להשעין את ראשו על כתפו של רון ההמום.
הוא מחייך בהקלה ומניח יד על הרגליים של בן הזוג שלו, נותן לו מבט מאוהב.

אני מחייך למראה של שניהם יחד-
הם כל כך חמודים, הם הפכו להיות כל כך קרובים והראו את החיבה שלהם זה לזה עד שזה גרם לי לרצות שהם יהיו ביחד בעצמי.

הם התחילו להתקרב בטירוף ונראה שמבין שניהם, רון הרבה יותר מתוח ורגיש לטומי.
אני די מופתע מכמה רך הוא הפך להיות בשביל טום-טום.

מצד שני,
אני וראיון נשארנו בערך אותו הדבר.
לא הייתי כל כך מפוחד ממנו כמו באותו היום שגיליתי מה הוא..
אבל גם לא הרגשתי איתו בנוח עדין.
הוא היה באמת מתוק, רגיש ואכפתי...
אבל גם עכשיו היה בי פחד.
לא הייתי בטוח לגביו ולא רציתי להטעות אותו.
רק רציתי לנסות ולהבין את עצמי...

בדיוק אז ראיון ליטף את ראשי, גורם לי להסתכל עליו.
הוא חייך אליי, מחבק את צידי אליו.
זה היה קצת מביך ולא נוח בשבילי, אבל נתתי לו, לא יודע למה.
" אתה נראה יותר טוב היום, אכלת?" הוא שואל ברוגע ומלטף את שיערי בזמן שאני מהנהן.
הוא מהנהן חזרה בחיוך.

" אם אתם, זוג יונים, ביחד והכל בסדר, בואו אליי למסיבת בריכה בסוף השבוע..
כולל אותך, מון.. ויהיו עוד כמה חברים שלי איתנו..
בואו נשב ונרגע קצת ביחד..'' ראיון מציע והזוג מהנהן בסנכרון, גורם לי לחייך חיוך קטן ומבודר.
"תחשוב על לבוא, אני אשמח לנוכחות שלך" ראיון מבהיל אותי מעט, גורם לי לישר אליו מבט בפעם הראשונה מזה הרבה זמן.

זאת הפעם הראשונה שהעיניים שלנו נפגשות ככה, בדיוק כזה, ישר לנשמה אחד של השני.
ולרגע אני חושב ששנינו מאבדים קשר עם העולם החיצון ונתקעים בזון משל עצמנו.

-----------

בדף העדכונים תעלה עכשיו חשיפת התקציר של הסיפור החדש + עדכון של יום יציאת הסיפור לאור הווטפאד..תבואו לקרוא, להתעניין ולהתעדכן!

ואם לא עקבתן/ עקבתם אחריי עדיין, אני אשמח אם תעקבו!

וגם, יצא הסיפור החדש,
מצרפת לכן את הכריכה, טוסו לקרוא!

The Lion's Den ( Hebrew )Where stories live. Discover now