PT8

2K 337 57
                                    

VOTE BEFORE
READING..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ھـیونا؛تـایھیۆنگ بە مناڵی حەزت ئەکرد ببیت بە چی؟
پرسیارە لە ناکاوەکەی ھـیونا سەرنجی تـایھیۆنگ'ی بۆخۆی ڕاکێشا و وایکرد بیر بکاتەوە سەیری ئاوەکەی بەردەمی کرد کاتێک بایەکە ئەیدا لە قژی ھەردووکیان.
تـایھیۆنگ؛دڵخۆش.
ھـیونا بەنامۆیی سەیری کرد و لە مەبەستی تـایھیۆنگ تێنەگەشت تـایھیۆنگ سەیری کرد و زەردەخەنەیەکی کەمی کرد.
تـایھیۆنگ؛حەزم ئەکرد دڵخۆش بم.
ھـیونا توانی تێبگات ھەردووکیان سەیری نێو چاوی یەکتریان کرد ھـیونا ئەیتوانی خۆشەویستی لە چاوەکانی تـایھیۆنگ ببینێت بەرامبەر بەخۆی دڵی ھـیونا دووبارە لێدانێکی تێپەڕاند و ھەستی کرد گەدەی ھەڵئەگەڕێتەوە.
ھـیونا؛چیم بەسەر ھاتووە؟
ھـیونا بەبێ ئاگاداری خۆی بە دەنگی گەورە ووتی کە وایکرد تـایھیۆنگ گوێی لێبێت و لێی تێنەگات.
تـایھیۆنگ؛چیت بەسەر ھاتووە؟مەبەستت چییە.
شێوەی ھـیونا ھەزەلی بوو وایکرد تـایھیۆنگ پێی پێبکەنێت ھـیونا ھاتەوە ھۆش خۆی و ڕووی کردە بەرامبەری سەیری دیمەنەکەی کرد و بێدەنگ بوو.
تـایھیۆنگ؛تۆ بە مناڵی حەزت ئەکرد ببیت بە چی؟
ھـیونا زەردەخەنەیەکی کرد کاتێک لەگەڵ پرسیارەکەی تـایھیۆنگ یادەوەری مناڵی ھاتەوە یاد.
ھـیونا؛حەزم ئەکرد ببم بە ئەندازیار.
تـایھیۆنگ کاتێک چاوی کەوتە سەر ھـیونا کە بە زەردەخەنەوە قسەی ئەکرد ئەو بەردەوام بوو لە سەیرکردنی بە سەرنجەوە.
تـایھیۆنگ؛بۆچی حەزت ئەکرد ببیت بە ئەندازیار؟.
تـایھیۆنگ ویستی بابەتەکە زیاتر بکاتەوە و زیاتر لەسەری بزانێت دەربارەی ھەموو شتێکی،ھەرخۆی زۆربەی شتەکان دەربارەی ئەزانێت بەڵام ھەرگیز پێشتر ئەوە ڕووینەداوە بەیەکەوە دانیشن و باسی ڕابردووی یەکتری بکەن.
ھـیونا؛ئەو شارۆچکەیەی من لێێ ئەژیام زۆربەیان ھەژار بوون و ماڵەکانیان زستانان دڵۆپە ئاوی ئەدا بەھۆی بارانەوە کاتێک ئەوان'م ئەبینی بەم شێوەیەن وە خۆم لە نێو ماڵێکی گەرم و گەورە دابووم ئەوان تەنانەت زۆربەیان شەوان لەنێو سەرماکە ئەخەوتن بۆیە حەزم ئەکرد ببم بە ئەندازیار و خانوو بۆ ئەوان دروست بکەم.
ھـیونا بە بەزەییانەوە قسەکانی گێڕایەوە بیری کردەوە کە ئاخۆ ئێستا ئەو خەڵکانە باشن و لە ماڵێکی گەرم دەژین،تـایھیۆنگ بە دڵی بوو کاتێک بینی ھاوسەرەکەی بەم شێوەیە خەمی خەڵکی شارۆچکەکەی بووە و حەزی ئەکرد یارمەتیان بدات.
ھـیونا؛تـایھیۆنگ ئێستا ئەو پرسیارەی ئەیکەم بە مەبەستەوە نایکەم بەڵام حەزم کرد بیپرسم.
ھـیونا سەیری تـایھیۆنگ'ی کرد کاتێک تـایھیۆنگ ھەموو کاتەکە سەیری کردووە.
تـایھیۆنگ؛بیکە کێشە نییە.
ھـیونا گەرووی پاک کردەوە و دەمی کردەوە بۆ قسەکردن.
ھـیونا؛پێشتر لە تەمەنی ھەرزەکاری ھیچ کەسێک ھەبوو لە ژیانت.
ھـیونا وەستابوو چاوەڕێی ئەکرد تـایھیۆنگ وەڵامی بداتەوە.
تـایھیۆنگ؛بۆچی ئەپرسیت؟
تـایھیۆنگ حەزی بەو پرسیارەی ھـیونا کرد ئەمەی وادائەنا کە ھـیونا بایەخ بە ئەو ئەدات لە ئێستادا.
ھـیونا؛تەنھا وا پرسیم.
ھـیونا بە کەمێک پەشۆکاوی ووتی و دووبارە سەیری بەرامبەری کردەوە مۆڕەیەکی کرد،تـایھیۆنگ پێکەنینێکی کرد و سەیری ڕووبارەکەی کرد کە شەپۆڵەکان بەرزیان ئەکردەوە و ھەوایان لەگەڵ خۆیان ئەھێنا و ئەیدا لە ڕووخساری ھەردووکیان.
تـایھیۆنگ؛ھـیونا ئەمەوێت داوای لێبووردنت لێ بکەم.
ھـیونا بە تێنەگەشتنەوە سەیری تـایھیۆنگ'ی کرد لە مەبەستی داوای لێ بووردنەکەی تێنەگەشت.
ھـیونا؛بۆچی داوای لێبووردن دەکەیت.
تـایھیۆنگ گەرووی پاک کردەوە بۆ قسەکردن.
تـایھیۆنگ؛دەربارەی بەیانی،من پێم وتی ئەگەر دەرگا لەو بکەیتەوە چیتر من نابینیتەوە یان مناڵەکەت بێ باوک ئەبێت من بەڕاستی مەبەستم ئەوە نەبوو تەنھا ویستم بتوەستێنم لەوەی دەرگا لەو ئافرەتە بکەیتەوە.
تـایھیۆنگ بۆی ڕوون کردەوە ئەو ئەیزانی ئەو کات ھـیونا بە قسەکەی تاسا بەڵام چارەیەکی تری نەبوو تاوەکو بیوەستێنێت،ھـیونا دڵیخۆش بوو کاتێک زانی تـایھیۆنگ بە مەبەسەت وایکرد.
ھـیونا؛کێشە نییە ئەو کات لە حاڵت تێئەگەشتم.
تـایھیۆنگ زەردەخەنە چوارگۆشەکەی بۆ ھـیونا کرد ھـیونا پێکەنینێکی کرد کاتێک زەردەخەنەکەی تـایھیۆنگ'ی بینی.
تـایھیۆنگ؛ھیچ شوێنێکی ترت ئەوێت بۆی بڕۆین؟
ئەوان بە درێژایی ڕۆژەکە گەڕاون بەنێو شارەکە ئێستا خەریکە خۆر ئاوا ئەبێت ھـیونا کەمێک بیری کردەوە و
وەڵامی دایەوە.
ھـیونا؛ھیچ شوێنێکی تر نییە وابزانم ماندووم.
ھـیونا وەک ماندووێک نمایشی کرد وایکرد تـایھیۆنگ پێی پێبکەنێت.
ھـیونا؛بەڵام دوای ئەوەی خۆرەکە ئاوا بوو ئینجا ئەڕۆین پێمواییە ماوەیەکی درێژە دیمەنی خۆر ئاوابوون'م نەبینیوە.
تـایھیۆنگ قایل بوو بە بڕیارەکەی ھـیونا و ھەردووکیان سەیری خۆرەکەیان ئەکرد کە ئاوا ئەبوو،دیمەنێکی جوان و دڵڕفێنی ھەبوو کە دڵی مرۆڤ ئەلەرزێنێت خودای گەورە دیمەنێکی جوان'ی خۆرئاوابوونی دروست کردەوە و وایکردووە مرۆڤەکان پێی دڵخۆش بن و ئارام بن بە بینینی.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BAD BOY/K.THOnde histórias criam vida. Descubra agora