Prológ: Welcome to us...

340 11 0
                                    

Ahoj. Volám sa Arienne.

Žijem život, typický pre nás , ale vám ludom, sa asi bude zdať trochu netradičný. Chodím do školy, v ktorej sa ale neučíme niake jazyky, dejepis, biológiu a iné u vás bežné predmety. Našimi prioritami sú 4 smery a každý z nás si môže vybrať ktorým sa po skončení školy vydá.

1. Počasie- tento smer je asi zo všetkých najzaujímavejší. Riadenie počasia je velmi lákavé, nie? No na druhej strane, ako sa mení počasie tak sa mení aj vaša nálada. A to by sa vám fakt nechcelo byť mrzutý niekoľko mesiacov len preto, že je zima. :)

2. Príroda- ó sladká príroda. Každý deň sa prebúdzať na čistinke v lese, rozprávať sa s kvetmi a potom sa šantiť so zvieratami. To bol sen asi každého z nás keď sme boli menší. Lenže, popri tom budete cítiť smutne za každé jedno zabité alebo poranené zviera a to ani nehovorím ako sa budeš cítiť keď niekto pošlape záhon ruží. Na tento smer musíte byť mierumilovný, dobrosrdečný a velmi, VELMI trpezlivý (čiže nič pre mňa). A samozrejme musíte ešte vedieť odpúšťať začínajúcim záhradníkom.

3. Technológia- musím uznať, že ten kto sa rozhodne ísť týmto smerom je fakt odvážny, lebo toto je asi ten NAJNUDNEJŠÍ smer, ktorý kedy mohol existovať. Ako fakt to máš ísť do niakych počítačových sietí a celý čas sa premávať z jedného počítača do druhého? Dobre, vysvetlím Vám to. V tomto smere sa máte stať niečím, ako "technickou dušou", a cez všetky tie káble a dráty a neviem čím ešte, sa premávať po Zemi a zariadiť to, že nenastane niaky kolaps. No, čo Vám poviem. N-U-D-A!
Pred tým než Vám poviem, že čo je 4. smer, si len tak skúste tipnúť. Ako môžete vidieť z predchádzajúcicn smerov, MY sa staráme o Zem. Takže áno, zostávajú nám ešte ĽUDIA.

4. Ľudstvo- hmm, je velmi ťažké povedať, ČO od vás tento smer vyžaduje. Ľudia sú odlišný, preto každý potrebuje iné zaobchádzanie. Asi, sa musíš spoľahnúť iba na seba a svoje schopnosti a dúfať, že to už niak zvládneš. ;)
V tomto smere sa nestaráš o to, či bude slnečno alebo bude pršať, či bude úroda alebo ju zvieratá zožerú, alebo či budeš mať dnes pomalú alebo rýchlu wifinu. V tomto smere sa staráš len o jedného, pre teba špeciálne vybraného človeka, ktorého budeš chrániť po celý jeho život. Je jedno, či ti je sympatický alebo nie, musíš ho chrániť dovtedy, dokiaľ na to budeš mať sily. Nemáš tu žiadny návod alebo pravidlá, AKO to spraviť, ale je tu jedna podmienka, ktorú MUSÍŠ za každých okolností dodržať. Nikdy, ale že naozaj NIKDY, nepobozkaj človeka.
Legenda vraví, že keď jeden z nás pobozká ľudského tvora, nastanú temné časy. Postihne to všetko živé, bez výnimky. Každého človeka, či dieťa, dospelého alebo seniora, každé zviera bez ohľadu na jeho veľkosť, a dokonca aj každú rastlinu či je to už storočný strom alebo ročná ruža. Všetko. A samozrejme, aj nás.
Niektorý dokonca hovoria, že ten bozk, vytvorí v našom impériu puklinu, vďaka ktorej sa môže jedného dňa celé Angel Imperium zrútiť. Preto, je také NEBEZPEČNÉ pobozkať človeka. Takže áno, my sme ANJELI.
Anjeli ktorý žijú vo svete, ktorý vy ludia nepoznáte, a staráme sa o Zem. Prečo? Pretože my sme jediný kto vás môže ochrániť.

A pýtate sa pred čím?

Predsa pred vami samými...

-----------------
AHOJ!
Volám sa Adriana/Adrika/Aďa. (kľudne ma volajte ako chcete ;))

Rozhodla som sa začať písať a aj pridávať túto storku, a myslím že je celkom zaujímavá, hlavne čo sa týka obsadenia, kedže sú tam hlavne anjeli. :)

Chcela som vymyslieť niečo -INÉ- tak dúfam, že toto na to spĺňa kritéria.

Harry sa v príbehu samozrejme objaví, ALE nečakajte ho v blízkych kapitolách. Na to Vás chcem upozorniť, že Vás najprv chcem zaviesť do atmosféry a potom ku nemu. Aj tak dúfam, že sa Vám to bude páčiť. ;)

Chcem Vám ešte povedať, že nebudem opisovať ako bude vyzerať hlavná postava (teda Arienne ;)) Toto bude čisto len a len na Vašej fantázií.
Tak dúfam, že si oblúbite tento príbeh a pokúsim sa to pridávať čo najskôr. ;)

BYEEEEE!

Angel Imperium *pozastavené na neurčito*Where stories live. Discover now