Kapitola 21. Safe or Not?

30 2 4
                                    

DOUBLE UPDATE!!! :DDD

Ak by mi niekto povedal, že malé dievčatko dokáže prežiť útok Čierneho Anjela, ktorý jej zabije strážneho anjela, neuverila by som mu.

Ale ak by mi niekto povedal, že toto dievčatko bude po tom všetkom ešte schopné vzdorovať tomu Čiernemu Anjelovi, ktorý si ju vyberie za obeť, bola by som si istá, že je to len niekoho výmysel.

Ale nieje. Práve toto sa mi deje pred očami, a ja sa len s úžasom prizerám a čakám, kým nadíde moja chvíľa.

Harry ťahal Lumen ku svojmu domu, ale ona mu s tým vôbec nepomáhala.

"Pusť ma!"
Kričala, ale on nezastavil.

Trhala sebou a videla som, že Harryho pohár trpezlivosti pretečie po pár jej ďalších slovách.

"Nepočuješ?! Pusť ma!"
Zaprela sa a snažila sa vytiahnuť ruku z jeho zovretia.

Nefungovalo to a oni už stáli na prahu dverí. Harry si siahol druhou rukou do vrecka po kľúče, keď vtom sa stalo niečo, čomu som nemohla uveriť.

Ona ho kusla!
Lumen kusla Harryho do ruky!

Z šoku ju pustil, a jej malé telo sa rýchlo začalo vzdaľovať od neho.

"Ty malá," Harry si mumlal, ako sa pripravoval na rozbehnutie, v čom som ho ja, rázne zastavila.

Premenená do fyzickej podoby som do neho vrazila celým telom, a obidvaja sme spadli na zem.

Naše pohľady sa stretli, a zatiaľ, čo v jeho panoval hnev, v mojich panovalo sebavedomie.

"Nevyhráš."
S istotou v hlase som mu oznámila.

Uškrnul sa:
"Vsaď sa."

Toto boli slová do bitky a s nimi sme sa rozleteli Lumeniným smerom. Ja v neviditeľnej podobe a Harry v naštvanej.

Netrvalo mi dlho ju nájsť, a bola som rada, že som to stihla pred Harrym. Zase som sa zhmotnila a zobrala ju na ruky, a skryli sme sa za spadnutý peň.

"Som strážny anjel a chcem ti pomôcť dostať sa odtiaľto. Musíš mi však úplne veriť, Lumen."

Okamžite prikývla, čo ma mierne prekvapilo, pretože som myslela, že ju budem musieť presviedčať.

"Verím ti," položila svoju ruku na tú moju," pretože vyzeráš ako anjel, ktorý ma zachránil už predtým."

Hneď som si spomenula na Choko a usmiala som sa. Zovrela som jej ruku v mojej a povedala som:
"Ďakujem ti, za tvoju dôveru, cením si toho. Potrebujem od teba, aby si sa dostala na najvyšsí vrch, ktorý je presne tam," ukázala som prstom smerom k nemu" a keď tam budeš, volaj meno "Anthelio". Príde ti na pomoc ďalší anjel."

"Ale ja neviem, či to zvládnem."
Sklonila zrak a videla som, že v nej vzrastá neistota.

Pohladila som jej bledé líčko.
"Neboj sa, zvládneš to. Začneš tam utekať hneď vtedy, keď dorátam. Neobzeraj sa a ani nezastavuj, iba bež, dobre?"

Kývla na súhlas a šepla:
"Ďakujem."

Jemne som sa usmiala a nastražila som uši, či nezapočujem Harryho.

"A," začala Lumen a chvíľu naberala odvahu," ako sa voláš?"

Obrátila som tvár ku nej, trošku zaskočená jej otázkou.

"Volám sa Arienne."

"Pekné meno."
S úprimným úsmevom skonštatovala.

Angel Imperium *pozastavené na neurčito*Onde histórias criam vida. Descubra agora